Avto se vozi. Prvi obcutki su dobri, ampak mapa za gorivo se ni do konca postelana, pa ker nocem preoblikovati batov na aerodinamicno obliko ne divjam prevec zaenkrat Uporablja se AlphaN sistem, ki namesto podtlaka v sesalnem kolektorju gleda pozicijo gasa. Iz slike loga spodaj se vidi zakaj podtlak ni uporaben za mapiranje (ze pri manj kot 15% gasa se pri nizkih RPM dobi v kolektorju atmosferski tlak) - (TP = pozicija gasa, MAP = podtlak):
AlphaN je sicer zelo uporaben za mape za gorivo, ampak sem jaz vedel da dedci pri Boschu niso dali merilca pretoka zraka zastonj. Namrec mapo za predvzig je krvavo tezko naredit na pozicijo gasa, ker ne ves pri kaksnem gasu je ze atmo tlak da das predvzig na max. Zato smo malo modificirali kodo na MSu, da sedaj za gorivo jemlje pozicijo gasa, za predvzig pa podtlak (isti sistem uporablja Ferrari F40 ).
Mapa za predvizg je vzeta iz Alfa 33 1.7 8V in malo predelana (bolj agresivna kot na serijski 16V) - takoj ko zmontiram senzor detonacij bom se to malo spreminjal, ker imam sedaj v avtu taki hrup da ni sans da cujem detonacije "na uho":
Timing na leru je neodvisen od tabele predvziga:
Popravki timinga za temperaturo hladilne in zraka:
Blokada (vrednosti RPM raje nebom kazal, ker so zaenkrat se sramotno nizke):
Ko zaviras z motorjem naj nebi dalo benzina:
Aja, zahvalil bi se rad Nenotu iz QuarterMilea, ki mi je dosti pomagal okoli tega projekta
Edit: se vedno mi ni uspelo priti do digitalca da poslikam