MiTo Quadrifoglio Verde

Tehnične teme o modelu MiTo

Moderator: Tehnika moderatorji

Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

V bistvu eno samo flancanje kako must bi moral priti mito GTA.
Koliko od vas bi ga zares kupilo? In se začne jokcanje o dragem vzdrževanju in veliki porabi in potem 99,9% ljudi kupi dizelico.

Od erotike avtomobilske fabrike nimajo nič in če so izračunali, da se ekonomsko ne splača izdelati mito GTA potem ga ne bodo, pa naj se mladina še tako zadovoljuje ob pregledovanju fotografij.
Od tega pa fabrike nimajo nič. Dejstvo.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Dvomim, je pa vse seveda možno. Tudi prodaja v ZDA naj bi bila opcija, čeprav še ni potrjeno, ker je avto pač premajhen za njihove potrebe.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Trg mocnih hot-hatchev zagotovo ni zanemarljiv, saj prakticno vsaka tovarna ponuja enega v paleti, od nabritega DS3, 207 gti al kaj je ze,do m1...

Mito je predrag, ocitno je da ne more parirat Miniju kot je bil to namen - pac ni to isti material, tako kot lahko 500ko prodajajo za vec kot Evota...

Nabrit Mito manjka, to je dejstvo...
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Dejstvo je, da se mora najprej prodajati osnova verzija, da lahko do nabrite sploh pride. Če se avtomobil ne prodaja nima smisla na trg lansirati še dražje izvedenke in še povečevati izgubo.
Če bi Alfa bila v zelenih številkah in bi se Mito prodajal, potem bi obvezno potrebovali GTA različico. V trenutnih razmerah bi bila pa bolj kot ne sama sebi namen, kot je že Alfa sport napisal in za zadovoljevanje mladcev ob pogledu nanjo....žal.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Sam cemu je pol namen lansiranje avta kot je mito :?:
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

To pa samo vodilni vedo, cenovno je povsem napačno opredeljen. Kulturno opremljen pride toliko, kot kulturno opremljena Giulietta.
Cena bi pomoje morala biti vsaj 2.5k€ nižje zastavljena, tako je pa visoko nad konkurenco.
Dejstvo je, da se z Minijem ne more primerjati, Mini je zgodovinsko ime in legenda, Mito pa novonastala "wannabe legenda" in to ne gre skupaj....
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Šok novica od AR:

Na Ženevskem sejmu bo predstavljen samo MiTo MY 2011, dvobarvna notranjost, nova barva "Bronzo Metal", TCT v Giulietti in Giulietta QV :?

Slika

Slika

Nikjer omenjena 4c GTA ali karkoli drugega. :x
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Men se ne zdi nič šokantnega... veliko bolj bi me šokiralo če bi dejansko predstavili 4C.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Ne vem kje si to zasledil, ker na uradnem Social Net Wall Alfa Romeo imajo objavljeno da bo predstavljen novi Mito QV z 1.4 multiair motorjem z 170KM, Sabeltovimi špotnimi sedeži z hrbtiščem iz karbona, itd.....
Alfa Romeo at the 81st Geneva International Motor Show!
The concept of the Alfa Romeo stand at the 2011 Geneva International Motor Show arises out of perfect marriage between design and technology. The exhibition area is dominated by top-quality materials - glossy lacquer, leather, steel and mirrored walls – reflecting the interior mood of the cars on show. The flooring - featuring inlays of various materials with different shades of black and steel inserts - provides the perfect backdrop for the Giulietta and MiTo models and their latest new styling and technological features.

Two models of the multi award-winning Alfa Romeo Giulietta are on show in Geneva: a 235 HP Quadrifoglio Verde 1750 TBi Rosso Competizione (in competition red) and a Distinctive 1.4 MultiAir Turbopetrol 170 HP "Alfa TCT" Grigio Antracite (in anthracite grey) with Start&Stop fitted as standard in order to minimise fuel consumption (5.2 litres/100km in the combined cycle) and CO2 emissions (121 g/km). Specifically, the “Alfa TCT” – which will later also be available with the 2.0 JTDM 170 HP - guarantees driving comfort and a sporty feel well above those offered by conventional automatic transmissions combined with improved efficiency and lower fuel consumption.
With particular reference to the infotainment setup on board, the equipment of each Giulietta on display is very rich, starting with “Blue&Me–TomTom”, the latest development of the Blue&Me system. This is a fully integrated system that allows you to manage telephone, navigation and all necessary driving information functions on a practical colour touch-screen.
In addition, the public can admire the “RadioNav” satellite navigator that constitutes the new generation of entertainment and satellite navigation developed by Magneti Marelli for Alfa Romeo.

The Alfa Romeo stand would not have been complete without the MiTo model which, for the occasion, presents MY 2011 available for purchase across all the major European countries from April. Some of the new features include the introduction of new exterior colours and new fabrics for the interiors, the availability of new optionals and the introduction of technologies to enhance comfort and driving feel. In addition, the exclusive “Quadrifoglio Verde” trim level will be revamped with new and distinctive styling features.
Precisely to allow the public to appreciate fully the dual spirit of the “most sporty mini ever”, the sporty spirit and the elegant one, that a powerful “Quadrifoglio Verde” 1.4 MultiAir Turbo 170 HP is on show in Geneva (awarded Best New Engine of the Year by an international panel of experts) equipped with new Sabelt sporty seats with a carbon fibre backrest and a stylish version equipped with the 1.4 MultiAir Turbo 135 HP teamed with the innovative “Alfa TCT” twin-clutch automatic transmission and the Start&Stop system. It is the first time ever that this version is available in the new exterior colour “Bronzo Metal” (bronze metal) teamed with the new Tecnosilk two-tone (bronze and black) interior upholstery: two highly appealing features which emphasise the elegant spirit of the model.
http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/ ... l81-s/1608
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

TribesMan napisal/-a:Men se ne zdi nič šokantnega... veliko bolj bi me šokiralo če bi dejansko predstavili 4C.
:rofl: :rofl: :rofl:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Fantje trenutno so hot-hatchi ena najpomembnejših smernic v avtomobilizmu. Delajo jih vse avto firme v Evropi, vse, samo "najbolj športna" ne.

Govorjenje da fabrika nima nič od teh verzij ne drži povsem, kajti potem ne bi imeli malo morje nabritih verzij od Citroena, Renaulta, Peugoeta, Forda, Opla, VW-ja do Minija. Da imajo prav vse te znamke v ponudbi močnejše verzije od Alfe na slednjo zelo negativno vpliva, saj ni dorasla sloganu s katerim se reklamira.

Ravno hot-hatchi so tisti, ki prinašajo zanimanje, publiciteto, poželenje, slinjenje, in v končni fazi večajo prodajo dotičnega modela v povezavi z dvigovanjem imidža znamke.
Imidž športnih znamk se je vedno dvigoval z njihovimi najbolj potentinimi modeli o katerih so vsi govorili, katere so vsi testi med sabo primerjali in o katerih sanja vsak lastnik civilne verzije.

Spraševati koliko od uporabnikov tega foruma bi te nabrite verzije kupili je povsem nesmiselno, saj je 99,99% uporabnikov 2. oz kasnejši lastnik svoje Alfe.


Nekateri trdite da se ne splača narediti GTA verzije, mogoče ne na kratki rok res ne, ampak na daljši so pa takšni modeli esencialenga pomena, sploh pri eni najbolj športnih znamk v zgodovini človeštva. Ker pa tudi v vodstvu znamke razmišljajo da se ne splača - je Alfa kjer je. Da bi pa naredili 10-20 letni plan, pa jim še na pamet ne pride.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Pozabil si omeniti, da Peugeot, Citroen, Ford, Opel, prodajo samo enega modela veliko več, kot Alfa celotne palete. Če pa združimo prodajne številke celotne palete pa vidimo, da Alfa ne proda skorajda nič napram ostalim evropskim proizvajalcem.

Alfa že kar nekaj časa ni več oglaševana kot športna znamka, ker to tudi žal ni več in tudi slogana Cuore Sportivo že lep čas ne uporabljajo, oziroma ga že zelo dolgo nisem zasledil nikjer v uradni publiciteti.

Tako da upati, da bo znamka zopet tam, kjer je bila pred 30 leti in več niti nima smisla.


PS
Alfe kot samostojnega avtomobila ni več, ubistvu vse modele Alf proizvaja FIAT in nanje natika Alfine značke. Že res, da se prodajna paleta razlikuje od Fiatove in ima vgrajene tudi druge komponente, katere ekskluzivno vgrajujejo samo v Alfe, vendar jih konec koncev na žalost vseeno proizvaja FIAT. Tako, da je koneckoncev res vseeno, če sama znamka preide k neitaljanom, kateri bi verjetno naredili več, kot pa italjani sami....
Zadnjič spremenil Foggy, dne To Feb 15, 2011 3:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

@ Foggy: ja, napisal sem na kratko, ampak ni pa potrjeno, d bo predstavljena 4C. Samo MiTo in Giulietta.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Foggy, večino je sicer res, razen oglaševanja. Namreč Mita so pri lansiranju na trg opisovali kot najbolj športnega predstavnika v klasi. Alfe imajo še vedno športen dizajn, in športen pridih, edino prave športne različice jim manjkajo. Štos je edino v tem, da imajo vso tehnologijo na pladnju, le skup jo morajo postaviti. Ne rabijo nič kaj dosti na novo razvijat, le drug motor (1.75 TBi), trše podvozje, estestki body-kit, športnejša notranjost. Drugo je če bi morali vse na novo it razvijat.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

Odgovori
  • Informacija