Test: Giulietta (2.0 JTDm vs. 1.4 TB MultiAir )

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Zaklenjeno
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Pa smo jo dočakali, naslednico Alfe Romeo 147, ki je bila skoraj desetletje več ali manj uspešno prisotna na avtomobilskem trgu. Poimenovali so jo Giulietta, katero ime se je pri Alfi prvič pojavilo davnega leta 1954 in pustilo velik pečat v avtomobilski zgodovini. Bo Giulietta uspešno nasledila svojo predhodnico, prvi vtisi že kažejo na to.
Giulietta bo na voljo z dvema dizelskima 1.6 mjet ( 120PS) in 2.0 mjet (170PS), ter tremi bencinski agregati , 1.4 TB (120PS), 1.4 TB multiar (170PS) in najmočnejši 1750 TBi (235Ps).

Prejšnji mesec sem za čez vikend dobil na razpolaga Giulietto, za kar se moram zahvaliti Davidu Zegi. Pod pokrovom se je skrival dvolitrski jtdm motor z 170 konjskimi močmi, kateri svoje delo opravljajo več kot odlično. Avto suvereno pospešuje in mu zlepa ne zmanjka sape.
Prvi kilometri so bili narejeni na razmočeni cesti in že tu sem bil pozitivno presenečen nad lego in samim obnašanjem avtomobila. Tudi ob hitrejši vožnji in priganjanju brez problema sledi zadani poti in niti ne malo ne skrene s poti. Edino pri dodajanju plina je potrebni biti malce pazljivejši, saj poizkuša kaj hitro v prazno zavrteti kolesa, kar pa uspešno preprečuje ASR. Tako kot Mito, ima tudi Giulietta DNA z tremi različnimi programi (all wether, normal dynamic) in vsak odlično služi svojemu namenu.

Večino časa seveda prevozimo v načinu normal, če pa si zaželimo dinamičnejše vožnje, spremenimo program v dynamic in že ima športno nastrojen avtomobil z odlično odzivnostjo. V zelo slabih vremenskih pogojih nam prav pride program allweather, ki avtomobilu odvzame nekaj moči in odzivnosti za lahkotnejšo in manj obremenjujočo se vožnjo. Brisalci svoje delo opravljajo odlično, so tihi in tudi na avtocesti pri večjih hitrostih nimajo nikakršnih težav.

Pravi užitek v vožnji pa seveda pride na dan v suhih pogojih, kjer Giulietta naravnost blesti in se pelje dosti bolje, kot 147. Podvozje je enostavno fenomenalno in kljub 18" platiščem še vedno udobno, lepo požira luknje in ne plava po cesti. Večina uporabnikov bo tako z Giulietto z lahkoto udobno prevažala svojo družino ali pa odpeljala kakšen "brzinc", kjer ne bo manjkalo moči in oprijema.

Dizelskega agregata pod pokrovom praktično ni slišati, saj deluje zelo diskretno in tudi zvok je prijeten ušesom, tudi ob višjih hitrostih.
Motor, kot sem že povedal je 2.0 jtdm, 170KM, od 0 do 100km/h pospeši v 8s in doseže končno hitrost 218km/h, kar pomeni, da je Giulietta tako že v civilni različici hitrejša in voznejša od 145 QV in 147 2.0 TS. Pohvalno, da so pri Alfa Romeo končno naredili hitrejši in voznejši avtomobil od svojih predhodnikov. Prav veselim se že vožnje Giuliette z 1.4 TB multiair oziroma 1.8 tbi in sport podvozjem.....Da povem še nekaj o porabi, ta se je med testom gibala okoli 8l, s tem da se jo ob normalni vožnji z lahkoto spraviti na 6l.

Dotaknimo se še notranjosti, tu se vidi, da se v avtomobilski industriji zadnjih nekaj let poslužujejo varčevanja. Nekateri deli so malce preveč plastični, vendar zopet ni tako moteče, da bi nas to odvrnilo nakupa, ker takšno stanje je danes praktično pri vsaki avtomobilski znamki. Časi, kjer se je kompliciralo z končno izdelavo in skrivalo vsak vijak, itd so mimo. Odlagalnih mest je veliko, pohvalim lahko tudi predal pred sovoznikom, kateri je zelo globok in na koncu lahko vanj namestimo tri 0,5l plastenke ob tem, da bodo še prijetno ohlajene. Glede ozvočenja prav tako nimam nobenih pripomb, moje potrebe poteši več kot odlično, je pa res, da nisem nek audiofil. Pograjal bi samo še sedeže, kjer sem pričakoval malce več bočnega oprijema, so pa drugače dovolj trdi, da tudi daljša vožnja ni utrujajoča. Sam bi se raje odločil za sport paket opreme, kjer so boljši sedeži in tudi notranjost deluje žlahtnejše. Tu se pa potem že vprašamo, če nebi raje kupili 1.8 TBi z QV opremo saj pridemo z ceno zelo blizu opremi distinctive z sport paketom……

Skratka avtomobil, katerega bi z največjim veseljem imel v svoji garaži, enostavno ti zleze pod kožo in po parih dneh skupnega druženja imaš občutek, kot bi ga vozil že leta. V tem avtomobilskem razredu nimam kaj za razmišljati kaj bi kupil, odgovor je povsem enostaven Giulietta!


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Ker je v igri Giulietta z bencinskim agregatom, je bilo potrebno preizkusiti tudi slednjo, katero imajo na razpolago na Avto Triglavu.
Tako sem sprobal še Giulietto 1.4 TB Multiar (170KM) z disctintive opremo, ki je bila dodatno opremljena še z nižjim sport podvozjem in BOSE ozvočenjem.

Občutek v vožnji je sprva enak kot pri dizlu, se pozna, da sta oba motorja turbinsko gnana. Razlika je v tem, da dizel vleče že pri 1.800 obratih, medtem, ko bencinski mototr začne konkretno vleči pri okoli 3.000 obratih in mu sape ne zmanjka vse tja do dobrih 6.000 obratov. Dočim se pri dizlu veselje kaj konča pri okoli 3.800 obratih. Skratka motor je zelo prožen in ima veselje do vrtenja, se kar hitro zavrti do omejevalca obratov. Zvoka motorja v notranjosti praktično ni slišati, kar je posledica dobre zvočne izloacije, izjema so visoki obrati. Se pa zelo lepo sliši "sikanje" turbine. Ob odprtih oknih ugotovimo, da avto niti ni tako tih in da iz sebe spravi prav lep glas.

Kakšne razlike v zmogljivostih med dizelskim (170KM) in bencinskim (170KM) motorjem ni opaziti, tako da kar je bilo razvidno iz papirjev, se je kasneje pokazalo tudi v praksi.
Tovarniško nižje podvozje, naj bo kar obvezno doplačilo na seznamu dodatne opreme, če se že ne odločite za sport paket ali QV različico, kajti definitivno je vredno tistih 270€ doplačilo.
Poleg tega, da avto dosti bolje izgleda in se bolje drži ceste, ima še vedno dovolj udobja in ne "nabija" tudi na slabših cestah. Lega je zelo dolgo nevtralna, ob pretiravanje začne siliti nos iz ovinka, ob še močnejšem dodajanju plina in sukanju volana pa začne drseti zadek, ki pa je zelo lahko obvladljiv.

Še nekaj besed glede BOSE ozvočenja, igra zelo lepo in čisto, dosti bolje kot serijsko, če je pa vredno 600€ doplačilo, bo pa vsak pri sebi razmislil. Osebno sem zadovoljen že z navadnim, tako da je BOSE le še pika na i.
S tem, da moram omeniti, da če se odločimo za BOSE ozvočenje, ne moremo imeti rezervnega kolesa, kajti prostor zaseda subwoofer.
Poraba se je med preizkusom po potovalnem računalniku gibala na okroglih 10 litrih, kar je presenetljivo dober rezultat glede na priganjanje. Je pa potovalni računalnik razkril povprečno porabo za zadnjih nekaj tisoč kilometrov in je znašala celih 9,6l, kar je zelo dober rezultat za testni avtomobil, ali pa so ga vsi vozili kot po jajcih :D

Sedaj pa dilema, kateri motor izbrati, dizelski ali bencinski. Zmogljivost so praktično enake. Poraba govori v prid dizlu, vendar spet ni tako velika razlika, kot je razlika v ceni, ki znaša 3.000€. Zdaj če res ne delamo velike kilometrine, potem definitivno bencinar, če smo pa res veliko na cesti, potem je pa dizel edina logična izbira. Vozita se pa obe odlično.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Zaradi boljše preglednosti je pisanje v tej temi onemogočeno. Komentarje, vtise in svoje izkušnje, pa lahko napišete v spodnji temi:

KLIK
Zaklenjeno
  • Informacija