Stran 1 od 9

Giulietta QV, 1750 TBi 16V

Objavljeno: So Sep 11, 2010 11:29 am
Napisal/-a carlo
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: So Sep 11, 2010 12:00 pm
Napisal/-a 4momo
14,3litra povpreček !!? Kaj je potem kuril 10-30litrov .... Morali bi napisati koliko porabi pri mestni vožnji , avtoceste , regionalke , in športno . Da se vidi v resnici PRAVA poraba. :doubt: Ali pa vsaj napisat NAJMANJ-NAJVEČ
Za golfa bi verjetno napisali da ga ni boljšega a ne. :twisted:
Nima navigacije (saj je na doplačilnem spisku !) , utripanje utripalk WTF pa kaj če 5X vtripne , saj je boljše kot samo enkrat a ne ? Da se ne izklopi ESP pa mene ne moti .
Hvala za test

Lep dan

Objavljeno: So Sep 11, 2010 12:10 pm
Napisal/-a _BiStRi_
ESP bi moral biti popolnoma izklopljiv.

Objavljeno: So Sep 11, 2010 12:19 pm
Napisal/-a lizard
4momo: Ko je Golf GTI imel povprečje 17 litrov na 100 km so napisali, da je to za športen hatchback in stilu vožnje primerno. Pri Alfi pa je to seveda minus.


So mi pa smešni minusi kot nima navigacije, saj jo pa ma, le niso je odkljukali na seznamu dodatne opreme. Vem da so s podobno stvarjo srali pa testu lancie kappe, ene 3-krat so napisali da nima usnjenega volana, ima ga, le naš butast uvoznik ga ni naročil pri dodatni opremi, čeprav je v tujini pri tisti opremi bil serijsko, kot še ene 5 stvari zraven.

Objavljeno: So Sep 11, 2010 1:46 pm
Napisal/-a Miholl
Vazno je da so pohvalili motor,podvozje,dna in elektronski q2 - kar je bistvo QV verzije

Velik + bi morala bit tudi cena,saj se niti pribliza ne 30 jurjem....

Objavljeno: Po Sep 13, 2010 8:13 pm
Napisal/-a punkfan
_BiStRi_ napisal/-a:ESP bi moral biti popolnoma izklopljiv.
Se strinjam.
Ceprav tule dela zelo dobro in ne moti med divjanjem po ovinkih.

Glede porabe: Taki avti se itak peljejo na polno tako, da se meni zdi poraba OK.

Objavljeno: To Okt 05, 2010 6:27 pm
Napisal/-a zraice
4momo napisal/-a:14,3litra povpreček !!? Kaj je potem kuril 10-30litrov .... Morali bi napisati koliko porabi pri mestni vožnji , avtoceste , regionalke , in športno . Da se vidi v resnici PRAVA poraba. :doubt: Ali pa vsaj napisat NAJMANJ-NAJVEČ
Za golfa bi verjetno napisali da ga ni boljšega a ne. :twisted:
Nima navigacije (saj je na doplačilnem spisku !) , utripanje utripalk WTF pa kaj če 5X vtripne , saj je boljše kot samo enkrat a ne ? Da se ne izklopi ESP pa mene ne moti .
Hvala za test

Lep dan

SE STRINJAM!

Objavljeno: To Okt 12, 2010 10:41 pm
Napisal/-a stuhec
punkfan napisal/-a:
_BiStRi_ napisal/-a:ESP bi moral biti popolnoma izklopljiv.
Se strinjam.
Ceprav tule dela zelo dobro in ne moti med divjanjem po ovinkih.

Glede porabe: Taki avti se itak peljejo na polno tako, da se meni zdi poraba OK.
sam če obvladaš tako vožnjo

Objavljeno: Če Okt 14, 2010 9:48 am
Napisal/-a punkfan
Mene recimo kdaj prime "ta zlehtna" in mi pase cez kak ovinek z rocno priletet ali pa ga na pocez odpeljat, mi nekako polepsa dan in za take primere je izklopljiv esp oz. vsc nuja. To je recimo element, ki ga od avta, ki naj bi v voznji ponujal nekaj vec, pricakujem.

Moram pa pohvaliti delovanje VSCja v polozaju D, prav lepo zadek spodnasa in nos rine v ovinek.

Za moje videnje takega avta bi bila fina mehanska zapora, izklopljiv VSC, dna pa je zaradi mene lahko na D in tisti knof zabrisejo ven.

Glede testa: Ja, Vinko izgleda fejst dec, samo na momente pa take strela, da samo gledas in se cudis. Pa hecne so mi tudi graje tipa "svetla notranjost se hitro umaze" in nima PDCja, ceprav se da narociti avto tudi s slednjim. Kaj takega od profi novinarja ne bi pricakoval.

Objavljeno: Če Okt 14, 2010 10:03 am
Napisal/-a Foggy
PDC je serijsko v paketu QV ali Distinctive.

Objavljeno: Sr Nov 24, 2010 8:21 am
Napisal/-a Foggy
VIR: AVTO FOKUS

http://www.polet-press.si/

Celoten test je v reviji.



Test: Alfa romeo giulietta 1750 TBi 16v quadrifoglio verde
Visoka verjetnost okužbe!

Slika

Pri 'alfistih' je tako, da bodo najverjetneje do zadnjega izdihljaja branili svojo najljubšo znamko. Objektivne napake zanje enostavno ne obstajajo, so le zanimive lastnosti, ki avtomobilu dajejo osebnost. Ti ljudje so okuženi, z novo giulietto pa je nevarnost okužbe velika tudi za tiste, ki virusu do sedaj še niso podlegli.

Kdo bi si mislil, da bo prišel čas, ko se bo alfa bolje peljala in bo bolje narejena kot izgleda?

Naj kar takoj razčistimo, da giulietta ni najlepša alfa vseh časov. V resnici je s sprednjim delom kar malce razočarala, vsaj če jo primerjamo z modeloma 159 in mito. Menda je zadržana maska posledica omejitev, ki jih postavljajo predpisi o varnosti pešcev. So pa oblikovalci vseeno uspeli obdržati trikotno rešetko, razpotegnjeno od pokrova motorja do dna odbijača. Več svobode so očitno imeli pri risanju zadka, katerega zajetnost spravlja v zadrego starega prvaka ritk - renaulta megana. V resnici je zadnjica tako posrečena, da je izpostavljena tudi v oglasih, kjer zraven (obrnjena naprej) stoji hollywoodska lepotica Uma Thurman.
In če je delno razočaranje prinesla zunanjost, potem se ta avtomobil odkupi z notranjostjo. Klasično narebreni sedeži so že stalnica, manj pa smo vajeni tako dobro oblikovane armaturne plošče in dovršene končne obdelave. Če iščemo dlako v jajcu, potem se lahko zmrdujemo nad volanskim obročem, kjer je podobnost s tistim iz Fiatovega modela bravo enostavno prevelika. V praksi je motečih pet utripov smernika, ko z nežnim pomikom ročice želimo le nakazati smer. Kaj je narobe z enim ali pa s tremi utripi? Je pa ta ročica tudi preveč občutljiva, saj boste ponoči ob vklopu dolgih luči prevečkrat nenamerno sprožili še smernike …
Ko se je model 147 poslovil, ga je najprej zamenjal manjši mito, giulietta pa je zapolnila vrzel do večjega 159. Gre torej za tekmeca golfu in podobnim, kar pomeni, da je zelo pomembna tudi prostornost in uporabnost. S 435 centimetri zunanje dolžine se v giulietti da udobno peljati tudi na zadnjih sedežih. Prostora za glave in kolena je namreč dovolj za dva odrasla, trije se bodo morali že malce stisniti. Prtljažnik se s 350 litri uvršča v razredno povprečje in je zaradi visokega nakladalnega roba nekoliko nepriročen.

Objavljeno: Sr Nov 24, 2010 10:53 am
Napisal/-a monsterogi
Kdo bi si mislil, da bo prišel čas, ko se bo "alfa bolje peljala" in bo bolje narejena kot izgleda?

Nek tepec je to kot prvi napisal, sedaj pa vsi ponavljajo.Trdim, da avtor članka, Alfe od blizu ni videl.

Objavljeno: Sr Nov 24, 2010 11:21 am
Napisal/-a Dräger
Trikotna rešetka mater... a se o žaru pogovarjamo? :mrgreen:

Objavljeno: Sr Nov 24, 2010 12:12 pm
Napisal/-a carlo
Če je pa problem samo v številu utripov žmigavca, potem je to daleč najboljši avto, ki se sedaj prodaja v Sloveniji. 8)

Objavljeno: Sr Nov 24, 2010 1:27 pm
Napisal/-a MaStr
monsterogi napisal/-a:Kdo bi si mislil, da bo prišel čas, ko se bo "alfa bolje peljala" in bo bolje narejena kot izgleda?

Nek tepec je to kot prvi napisal, sedaj pa vsi ponavljajo.Trdim, da avtor članka, Alfe od blizu ni videl.
Se popolnoma strinjam!

V resnici je s sprednjim delom kar malce razočarala, vsaj če jo primerjamo z modeloma 159 in mito.
Menda je zadržana maska posledica omejitev, ki jih postavljajo predpisi o varnosti pešcev.
Ne vem, katera modela sta si bolj podobna :? :? :? :?:
Glede pešcev prijaznega nosu: tudi 159-ka je tu dobila 5 zvezdic, tako da to sigurno ni bil razlog...