Stran 6 od 6

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 07, 2019 8:30 pm
Napisal/-a snopy106
Načeloma so TCT menjalniki zelo dobri, trenutno imam 182k kilometrov sem pa imel problem z drsenjem sklopke v določenih brzinah. Na uradnem servisu so mi naredili kalibracijo in update menjalnika in od takrat je vse ok, verjetno bo pa tudi enkrat prišlo do neizogibnega in bo potrebno menjati sklopko. Sem neki zbiral predračune v primeru da bo treba menjati sklopko in se je vrtelo od 700 pa vse do 1800 eu. Problem nastane ker se skoraj noben fušar ne bo dotaknil tega menjalnika in potem preostanejo samo uradni servisi.
Drugače sem zadovoljen z menjalnikom, zelo dobrodošla zadeva sploh če delaš malo več kilometrov.

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 07, 2019 10:11 pm
Napisal/-a Damijan
Na DSG-ju se po defaultu menja sklopka na 80k km...

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: So Jun 08, 2019 3:36 pm
Napisal/-a luxxx7
Od kje pa to? :oops:

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: So Jun 08, 2019 4:01 pm
Napisal/-a Miholl
Mogoce na kakih gtijih z objestnimi vozniki. Drugace je pa dsg glede na maso vgradenj kar zanesljiva zadeva. Sploh sestopenjski

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: So Jun 08, 2019 6:22 pm
Napisal/-a luxxx7
Tako bo pa že bolj resnično...

Mislim da tako DSG kot TCT uporabljata vse sestavne dele menjalnika od enakega proizvajalca (Borg Warner)...

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: So Jun 08, 2019 10:05 pm
Napisal/-a Damijan
Ponedeljkova informacija s pooblaščenega VAG servisa in njihovi normativi pa podaljšane garancije, pokrivanje servisov glede na kilometre, da na en servis ujameš več njih skupaj, se splača podaljšana garancija ali ne ipd... Velja pa za vse DSG-je.

Re: TCT (Twin-Clutch Transmission) menjalnik - AR Giulietta

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 28, 2019 7:05 am
Napisal/-a Veron
Damijan napisal/-a:Na DSG-ju se po defaultu menja sklopka na 80k km...

Treba ločit suho od mokre sklopke.
DQ250 in DQ500 imata mokro sklopo (govorim do letnika cca 2015, naprej nevem kako gre DSG7 v Golf MK7+). Tem se sklopke redko menjajo, prej mehatronika (ravno zato, ker je oljno korito isto za sklopko in mehatroniko - umazanija).

Druga zgodba so DQ250 (ponavadi na manjši motorji in švohenjših), je 7 stopenjski DSG s suho sklopko. Recimo Passat CC 1.8TSI ima tak menjalnik in ja, tam ni nič nenavadnega, da se na cca 100k menja sklopka (je preprosta menjava).

Re: TCT menjalnik / Twin-Clutch Transmission - Giulietta

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 28, 2019 9:02 am
Napisal/-a Damijan
Konkretno je bilo govora okrog 2.0 TDI agregata v vozilu vw letnik 2017. In glede na to, da naj bi to veljalo za vse dsgje, ni ravno razbrati zanesljivosti. IN glede na padec cen vozil z dsg tudi ne. Ali pa se jih ljudje še branijo...