Če jo ima pa v podpisu navedeno Priznam, linka sploh nisem šel preverjat...
Jure888 napisal/-a:Zanima me predvsem če ima kdo izkušnje s chipanjem guiliette 1.4 multiair (170KM) in kako se obnese!
Ker je motor nov in ga imamo tudi mi, bi bil zelo vesel kakšnih preverjenih informacij morda koga, ki je to že sprobal, da pove malo izkušnje --> performance/poraba..
Tako bi moral izgledati že 1. post
PS: Jure888, popravi podpis...
Popravljeno! Res je da sem pozabil spremeniti podpis, ker sem do nedavnega vozil 1.9 Jtdm 120 KM 147-ko...
_BiStRi_ napisal/-a:Ah kak powerbox, bodimo resni. Edina prava stvar je remap, ker se elektronika bolj dodela in ravno to je bolj varno za sam motor, pa še večji izkoristek je, kar je tudi osnovni namen naložbe v to zadevo.
No ja, vsaj pri dieslu sem videl, da se da tudi na ta način pridobiti veliko.
150KM MJTD na čez 190KM
Tudi sam sem bil precej velik skeptik, pa me je ravno ta "škatlica" ki pa ni ravno power box prepričala nasprotno.
Če bi ti custom delali direktno za tvoj računalnik bi potegnili več ven, to je bistvo.
Še to...glede na to, da je avto še v garanciji, je Box enostavneje pred servisom odklopit dol, kokr pa vsakič hodit do tunerja, da ti naloži original gor, ter nato nazaj re-map.
Pač moje mnenje...
Seveda in po vsakem servisu ti grdi grdi serviserji zbrišejo dol remap
Na dizlih še nekako toleriram tuning boxe, na bencinarjih se mi zdijo pa zelo velika bedarija. Ker ima bencinar veliko ožje meje delovanja kot dizel (razmerje bencin:zrak je bistveno bolj pomembno kot pri dizlu)
lizard napisal/-a:To kar pravi Alan! Če človek že ima izbiro, potem raje remap, ne pa box.
Ja, vsak ima svoje...mogoče ena od prednosti je ta, da ko prodajaš avto, lahko Box prodaš posebaj za dost soliden denar (v primeru noviteca, steinbauer...itd). Če maš pa re-map. pa za to ne dobiš ničesar, saj ponavadi vsak rajši kupi avto v original stanju in upa da ni "zgonjen", čeprav pri nekaterih to nebi bilo za skrbet.
Pa sorry za off-topic.
LP
Ja ja vidim kako se uspešno že nekaj časa prodaja novitec powerrail....
Mogoče bo prodan za ene 150 eu max!
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem nastane, ker je avto v garanciji. Če imaš remap narejen se prav lahko kdo obesi na to in ti ne prizna garancije. Sem pa tudi sam bolj pristaš remapa. Če se bo na moji kaj delalo bo to sigurno kvaliteten remap. Trenuto za 1.8 TBi še ni nekega prav sigurnega remapa, vsaj kolikor sem malo raziskoval naokoli.
Jure888 napisal/-a:Kolko so pa kaj cene remapov in kdo v Sloveniji to dela kvalitetno??
Senica. Da avto na valje, pred in po čipanju, tako da imaš tudi dokazane konje. Valji so seveda všteti v ceno. Mislim da se cena giblje nekje do 400 €.
Moje osebno mnenje je, da je čipanje brez valjev precej varljivo, saj nikoli ne veš če si dejansko kupil konje, ki jih obljubljajo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Zanima me če ima kdo izkušnje s chipanjem guiliette 1.4 multiair (170KM) in kako se obnese!
Ker je motor nov in ga imamo tudi mi, bi bil zelo vesel kakšnih preverjenih informacij morda koga, ki je to že sprobal, da pove malo izkušnje --> performance/poraba..