Raznorazne okvare / težave – Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Najprej poglej varovalke v kabini... Na tester si ga že priklopil?
Uporabniški avatar
janih
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe Mar 23, 2007 8:40 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: visoko

Še nič od tega, me je tema prehitela, a tester bo pokazal napako :?: :?:
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

menjal koplet kolesa in po 50 km iTPMS lucka prižgala
pritisk gum ok
kaj je lahk vzrok ?
Zadnjič spremenil stuhec, dne So Nov 14, 2020 10:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
super
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Upam, da si izvedel reset TPMS sistema z držanjem par sekund na tipko SET, preden takšne nebuloze pišeš... ](*,)
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

kje se lahko pride do tega piskajočega zvocnika za varnostni pas ?
super
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Verjetno je isti za vsa opozorila iz armaturne plošče.

Piskanje najlažje izklopiš v MES, samo mora biti polna verzija in en adapter rabiš.
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Pripasaš se in je zadeva urejena - živimo v letu 2020.
Uporabniški avatar
janih
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe Mar 23, 2007 8:40 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: visoko

janih napisal/-a:Še nič od tega, me je tema prehitela, a tester bo pokazal napako :?: :?:
Gretje spet dela, je pa začelo nekega mrzlega jutra delat kar samo od sebe :D :D , vseeno so ga priklopili na tester, ki je pokazal v zgodovini, da je bila napaka v loputah, mehanik je rekel, da se je verjetno zataknila kakšna loputa in je sama od sebe popustila :-k #-o , tko da zdaj spet dela bp =D> =D>

Pa tudi novo tapeto s kljuko so namestili, če kdo rabi tapeto brez kljuke, je na prodaj... 2014, 1.4, 170KS
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

Assholer napisal/-a:Verjetno je isti za vsa opozorila iz armaturne plošče.

Piskanje najlažje izklopiš v MES, samo mora biti polna verzija in en adapter rabiš.
na pooblaščenem servisu izklopljeno,
hvala vam
super
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Jaz sem jih prepričeval, da mi izklopijo, pa so mi za sveto trdili, da se ne da.

Motilo me je, ker, kadar smo se vozili v službo, so se mi sodelavci odpeli ob prihodu na parkirišče in je ves čas piskalo :evil: jim je toliko v navadi, da je šlo tudi njim na živce ampak se je vseeno avtomatsko odpel in se potem sekiral :lol:

Zato sem si opremo kupil, pa upam, da ne bo potrebe za druge težave koristit :)


PS: Zdaj imaš v meniju med števci možnost, da nazaj vklopiš piskanje, samo mislim, da je treba potem za izklop zopet priklopit na računalnik (da ne boš zaradi igranja spet hodil na servis in po možnosti še plačeval)
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
luka940
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Feb 03, 2021 9:00 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Nova Gorica

Najprej en lep pozdrav!

Imam Giulietto 1.4tb multiair 170KM, letnik 2011, sem 3. lastnik od oktobra 2020, ima pa dobrih 125000km. Avto je bil vedno redno vzdrževan po uradnih servisih, tako je razvidno iz računov, tudi pri Zegi so mi to potrdili.

Ene 3 tedne po nakupu začne avto cukat po vožnji po enem klancu v garažo, lučka od motorja začne vtripat oranžne barve, občutek kot da dela na 3 cilindre. Občutek cukanja sicer mine ko gre čez tam nekje 1700 obratov ampak tresljaji ostanejo, tudi na mestu, najbolj je pa opazna izguba moči.
Vedno pa se je napaka pojavila v 1. oz. 2. prestavi. Od takrat sem ga 4x peljal h Zegi zaradi identične napake (ne pljuvam po servisu ker je očitno da se trudijo za stranko). Prvič so menjali svečke, ker je baje bila ena čudne barve, ravno ta od ugasnjenega cilindra. Po tem prvem servisu sem naredil cca. 150km in napaka se je spet ponovila. Vsak naslednji obisk je bilo samo čiščenje svečk, ker jih pač zaradi manjkajočega vžiga zalije, pregled napak, ki jih je računalnik zabeležil (sicer ne vem katere kode mu je pokazalo) in reset računalnika, če sem prav razumel.

Zadnji obisk pa se vleče ene 3 tedne, ker ne ugotovijo zakaj se napaka pojavlja brez nekega očitnega vzroka. Ugibali smo, da je multiair fuč, vendar smo to izključili, ker je bil menjan maja 2020, baje menjan še enkrat septembra pod garancijo in ne kaže nobene napake, niti prekomerne obrabe ali kaj podobnega. Filter multiair enote je tudi dober. Zdaj so naredili vse možne meritve, tudi s sondo so preslikali cilindre, testirali če je uporabljeno pravilno olje, skratka vse kot je treba vendar moja lepotica ne teče pravilno. Zdaj je avto pri njih, ga bojo oni uporabljali, da ugotovijo če pije olje, kar močno dvomim, sem preverjal nivo in se mi je za moje amaterske oči zdelo vse ok.

Se komu sanja kje je lahko skrita napaka?

Upam, da sem dal dovolj informacij in zahvaljujem se za branje!
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če je kompresija ok, se pravi ok batni obročki in nepoškodovani ventili, da multiair pravilno odpira ventile, potem ali spušča vžige - problematična vžigalna tuljava.
Lahko pa tudi injektor na tem cilindru spušča, pa seveda možna problematična napeljava in ECU.

Kar se pa servisa tiče, pa žal večji večinoma samo menjajo stvari, ki jim jih določa spisek in ne kot že zelo redki privat, ki si vzame čas za diagnozo in popravilo.
Moja 147 je prav lep dokaz za to, ko tudi niso odkrili vzroka, in so letno samo menjali delujočo lambdo ... bila je pa prekinjena masa zanjo v ECU-ju ... 10 let.
Zadnjič spremenil El Barto, dne So Feb 13, 2021 4:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Enako, kot je že ElBarto omenil!
Če je ugotovljeno, da eno svečko zaliva je edino težava, da na tem cilindru ni vžiga. Prvenstveno preveriti napeljavo. Lahko je samo kak kabel prekinjen ali pa izgublja stik. Potem je korak, da se preveri, če je ECU OK, če je komunikacija med konektorjem, kjer je mokra svečka in izhodom na ECU-ju. Potem pa še preveriti, če je vžigalna tuljava dobra. To je tudi najlažje, se premeri upornost na vseh tuljavah pri hladnem in na delovno temperaturo ogretem motorju.
luka940
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Feb 03, 2021 9:00 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Nova Gorica

Toliko je bilo teh meritev, da sem pozabil omeniti da so bili injektorji testirani in tuljave obrnjene iz prvega na drugi cilinder in obratno, po tem tudi niso dobili napake. Bom mehaniku omenil naj poskusijo preveriti še napeljave in konektorje kot sta oba omenila.

Najlepša hvala!
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

prizgala luč za motor in da start stop problem, bateria bo zamenjat
kak aku je sploh ? 2.0 let 2015
super
Odgovori
  • Informacija