Evo problem resen,fuc MA enota.Dobili rabljeno na avtotriglavu,ki je bila v avtu le par tisoc km....so jo menjali na eni giulietti ampak ni bil problem z enoto,ampak s turbino...Avto sedaj dela kot treba.
Pozdravljeni. Naj še na kratko opišem mojo izkušnjo. Pred kratkim sem kupil Giulietto 1.4 bencinar, z znano napako na Multiair enoti. Vzigala se je vsak teden cca lučka za napako na motorju. Na priznanem Alfa pooblaščenem servisu so postavili diagnozo MA enota, kar pomeni 1.000 eur cca. Pa sem rekel, da se mi ne mudi in na tem forumu zasledil podatek, da je potrebna menjava MA filtra. Na istem servisu o tem filtru najprej niso vedeli ničesar, kasneje pa izjavili, da se res dobi ta filter kot originalen nadomestni del, ampak češ, da meni menjava ne bi ničesar rešila. Ne vem zakaj sem takrat bolj verjel objavi na tem forumu (hvala ekipa) in seveda ta filter zamenjal. Prejšnji lastnik je pridno menjaval pravo olje, za ta filter pa je prvič slišal. Od menjave MA filtra je minilo 2 meseca, lučka pa se še ni vžgala. Očitno bo to to.
V tem primeru se ti je na MA enoti samo zataknil seleonid... Lahko, da je menjava filtra v glavi izboljšala pretok do te mere, da je tudi enota dobila dovolj olja, se ustrezno podmazala in začela normalno delovati dalje. Preden me kak strokovnjak napade, govorim čisto na pamet.
Je pa zanimivo, da (vsi) uradni servisi ne smatrajo menjavo filtra v glavi pod redno vzdrževanje. Se obnašajo kot da ta filter ne obstaja. Jaz sem za njega zvedel preko tujih forumov in sedaj svetujem vsakomur z MA motorjem, da naj to zamenja čim prej, če še ni.
Na splošno. Za starejše Giuliette pa še toliko bolj pomembno.
Kot je godlike napisal, najlažje ga je menjati ob velikem servisu, ker je takrat dostop zelo olajšan. Nekateri ga pa ob vsaki menjavi olja očistijo z brake cleanerjem. Jaz sem ga zamenjal en teden po tem, ko sem kupil Giulietto z 126.XXX prevoženimi in je filter bil minimalno zapacan v levem kotu.
Jasno na računih od uradnih servisov tega ne menjujejo.
Spisal/prevedel sem tudi vodič kako to zamenjati sam: viewtopic.php?f=39&t=42349" onclick="window.open(this.href);return false;
Podoben zvok se mi je pojavil danes giulieta 1. 4 ma, 2013
Sliši se v kabino.. Z dodajanjem plina se stopnjuje .. Najbolj je slišen nekje na območju kjer so tuljave oz malenkost zadaj
Eno tuljavo smo sneli.. Takrat se je pojavila lučka za motor, ki sedaj tud ne vgasne.. Prej ko je začelo rozljat se ni prižgala.. Nismo pa sneli vseh tuljav..
Imel kdo podobno?
Je pa viden oljni madež ko snameš plastični pokrov na desni strani, desno zgoraj od čisto desne tuljave.. kjer je neko tesnilo oz semering
Hvala za odgovor.... tisto klepanje pa je naslednji dan prenehalo..
sumim tuljavo ? ,ki je 1x že zatajila ( takrat je avto sicer šel po 3 cilindrih oz je imel nemiren tek , 2 ali 3x sem ga ponovno zagnal in je blo ok..) a so na servisu rekli da se z menjavo še počaka, ker se je potem samo od sebe uredilo..
tako da bomo videli kako bo v naslednjih tednih ko se spravim na menjavo olja in potem menjam še tuljavo..