Olje v menjalniku (ročnem) se tako ali tako menja od 60 do 80000 km. (gledano skozi oči strojnika in realnih zmožnosti olja)
Menjalnik ne potrebuje vzdrževanja (skozi oči komrcijalista in ljudi, ki vidijo samo da ni stroškov, nevidijo pa težav)
Olje v ročnem menjalniku se menjuje na 60 do 80k? Tega nisem nikjer zasledil in iskreno povedano moj avto jih ima 240k in ga nisem nikoli menjal niti ne poznam nikogar ki bi menjaval olje v ročnem menjalniku.
Hočete, nočete, piše ali pa ne piše, olje (v menjalniku, motorju, zavorno olje, servo volan,...) se in je potrebno menjati!
Razni mikrofiltri, longlife olja ipd je samo marketinška poteza, da ti (ga) legalno potisnejo v anus...
Potem se pa čudijo okvaram, servisi se ob reklamacijah pa francoze delajo...
Olje v menjalniku (ročnem) se tako ali tako menja od 60 do 80000 km. (gledano skozi oči strojnika in realnih zmožnosti olja)
Menjalnik ne potrebuje vzdrževanja (skozi oči komrcijalista in ljudi, ki vidijo samo da ni stroškov, nevidijo pa težav)
Tudi avtomatiki "zahtevajo" vzdrževanje...
V konkretnem primeru ni nič spornega.
Sporno je to, da proizvajalec ne predpiše menjave tako vitalne tekočine kot je olje v menjalniku.
Zdravo, danes sem odklopil akumulator na julki, ko sem ga priklopil nazaj mi pa sveti lučka za VDC in pa Hill holder In noče ugasnit. Kaj morm storit? Hvala na pomoči
Od februarja letos sem lastnik Giuliette 1.4 tb (120 konjev). Avto je bil kupljen nov, trenutno pa ima prevoženih blizu 4000km. Že zelo kmalu po nakupu se mi je začel pojavljat problem s čudnimi zvoki pri pospeševanju, slišalo se je neke vrste zavijanje nad 2k obratov, še posebej opazno je bilo ob spuščanju pedala za plin brez prestavljanja v višjo prestavo, ob pritisku na sklopko pa je zvok izginil.
No pri avtohiši Petrovčič v Mariboru so rabili kar nekaj časa, da so pravilno diagnosticirali problem in danes sem prevzel avto. Izkazalo se je, da je problem bil v ležaju oz. več njih v kolesih. Res se zdi, da je ta problem zdaj odpravljen, kar je seveda odlično.
Imam pa še en problem, ki sem jim ga tudi opisal, vendar ga niso odpravili, čeprav mi je bilo rečeno drugače. Tudi ta problem se pojavlja ob pospeševanju in spuščanju pedala za plin, najbolj pa se sliši v nižjih obratih oz. pri počasni vožnji.
Ponovno, ko spustim "gas" se sliši neko rahlo/nežno pihanje oz. zvok med pihanjem in cviljenjem. Zvok ni zelo glasen, npr. če prižgeš radio ga ne boš slišal. Toda če si na zvok pozoren ga boš slišal ob vsakem spuščanju pedala za plin, sploh v nižjih obratih in ob počasni vožnji.
Ali bi naj bili taki zvoki normalni za turbobencinarje? Dvomim. G. Petrovčič mi je sicer rekel, da bi naj bil tudi ta zvok povezan s tem ležajem in da naj bi bil odpravljen, kar žal ni.
Kot rečeno je res odpravljen tisti bolj glasen in zoprn zvok, tale bolj nežen in piskajoč/pihajoč zvok pa je še vedno prisoten.