janih napisal/-a:Še nič od tega, me je tema prehitela, a tester bo pokazal napako
Gretje spet dela, je pa začelo nekega mrzlega jutra delat kar samo od sebe , vseeno so ga priklopili na tester, ki je pokazal v zgodovini, da je bila napaka v loputah, mehanik je rekel, da se je verjetno zataknila kakšna loputa in je sama od sebe popustila , tko da zdaj spet dela bp
Pa tudi novo tapeto s kljuko so namestili, če kdo rabi tapeto brez kljuke, je na prodaj... 2014, 1.4, 170KS
Jaz sem jih prepričeval, da mi izklopijo, pa so mi za sveto trdili, da se ne da.
Motilo me je, ker, kadar smo se vozili v službo, so se mi sodelavci odpeli ob prihodu na parkirišče in je ves čas piskalo jim je toliko v navadi, da je šlo tudi njim na živce ampak se je vseeno avtomatsko odpel in se potem sekiral
Zato sem si opremo kupil, pa upam, da ne bo potrebe za druge težave koristit
PS: Zdaj imaš v meniju med števci možnost, da nazaj vklopiš piskanje, samo mislim, da je treba potem za izklop zopet priklopit na računalnik (da ne boš zaradi igranja spet hodil na servis in po možnosti še plačeval)
Imam Giulietto 1.4tb multiair 170KM, letnik 2011, sem 3. lastnik od oktobra 2020, ima pa dobrih 125000km. Avto je bil vedno redno vzdrževan po uradnih servisih, tako je razvidno iz računov, tudi pri Zegi so mi to potrdili.
Ene 3 tedne po nakupu začne avto cukat po vožnji po enem klancu v garažo, lučka od motorja začne vtripat oranžne barve, občutek kot da dela na 3 cilindre. Občutek cukanja sicer mine ko gre čez tam nekje 1700 obratov ampak tresljaji ostanejo, tudi na mestu, najbolj je pa opazna izguba moči.
Vedno pa se je napaka pojavila v 1. oz. 2. prestavi. Od takrat sem ga 4x peljal h Zegi zaradi identične napake (ne pljuvam po servisu ker je očitno da se trudijo za stranko). Prvič so menjali svečke, ker je baje bila ena čudne barve, ravno ta od ugasnjenega cilindra. Po tem prvem servisu sem naredil cca. 150km in napaka se je spet ponovila. Vsak naslednji obisk je bilo samo čiščenje svečk, ker jih pač zaradi manjkajočega vžiga zalije, pregled napak, ki jih je računalnik zabeležil (sicer ne vem katere kode mu je pokazalo) in reset računalnika, če sem prav razumel.
Zadnji obisk pa se vleče ene 3 tedne, ker ne ugotovijo zakaj se napaka pojavlja brez nekega očitnega vzroka. Ugibali smo, da je multiair fuč, vendar smo to izključili, ker je bil menjan maja 2020, baje menjan še enkrat septembra pod garancijo in ne kaže nobene napake, niti prekomerne obrabe ali kaj podobnega. Filter multiair enote je tudi dober. Zdaj so naredili vse možne meritve, tudi s sondo so preslikali cilindre, testirali če je uporabljeno pravilno olje, skratka vse kot je treba vendar moja lepotica ne teče pravilno. Zdaj je avto pri njih, ga bojo oni uporabljali, da ugotovijo če pije olje, kar močno dvomim, sem preverjal nivo in se mi je za moje amaterske oči zdelo vse ok.
Se komu sanja kje je lahko skrita napaka?
Upam, da sem dal dovolj informacij in zahvaljujem se za branje!
Če je kompresija ok, se pravi ok batni obročki in nepoškodovani ventili, da multiair pravilno odpira ventile, potem ali spušča vžige - problematična vžigalna tuljava.
Lahko pa tudi injektor na tem cilindru spušča, pa seveda možna problematična napeljava in ECU.
Kar se pa servisa tiče, pa žal večji večinoma samo menjajo stvari, ki jim jih določa spisek in ne kot že zelo redki privat, ki si vzame čas za diagnozo in popravilo.
Moja 147 je prav lep dokaz za to, ko tudi niso odkrili vzroka, in so letno samo menjali delujočo lambdo ... bila je pa prekinjena masa zanjo v ECU-ju ... 10 let.
Zadnjič spremenil El Barto, dne So Feb 13, 2021 4:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Enako, kot je že ElBarto omenil!
Če je ugotovljeno, da eno svečko zaliva je edino težava, da na tem cilindru ni vžiga. Prvenstveno preveriti napeljavo. Lahko je samo kak kabel prekinjen ali pa izgublja stik. Potem je korak, da se preveri, če je ECU OK, če je komunikacija med konektorjem, kjer je mokra svečka in izhodom na ECU-ju. Potem pa še preveriti, če je vžigalna tuljava dobra. To je tudi najlažje, se premeri upornost na vseh tuljavah pri hladnem in na delovno temperaturo ogretem motorju.
Toliko je bilo teh meritev, da sem pozabil omeniti da so bili injektorji testirani in tuljave obrnjene iz prvega na drugi cilinder in obratno, po tem tudi niso dobili napake. Bom mehaniku omenil naj poskusijo preveriti še napeljave in konektorje kot sta oba omenila.