Raznorazne okvare / težave – Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

AGM ali EFB akumulator (zaradi S/S sistema).

Kapaciteta: 70 Ah
Tok pri hladnem zagonu (CCA): 760 A
Širina: 175 mm
Dolžina: 278 mm
Višina: 190 mm
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

hvala, za ker avto pa so ti podatki ? je pa zanimivo, na mojem 72 Ah in 570 A, izgleda da to ni tak pomembno
super
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ne vem kako tole deluje, ampak jaz bi najprej pogledal zakaj se je prižgala lučka za motor (preveril zabeleženo napako), Start/stop pa se verjetno izklopi zaradi napake v delovanju motorja.
Vsaj tako je moje razmišljanje.

Akumulator pa jaz kupujem z metrom, preveriš kakšna je največja velikost ki še paše v avto in takega kupiš. Zdaj pa moraš gledat še na to da je primeren za start/stop.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
igi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 349
Pridružen: So Feb 07, 2004 8:21 pm
Vozilo: Brera, bencin, ni več.
sedaj Giulietta 1.4 MA

in za enega start stop, kupiš dva navadna. Že peto leto not navadni, pa samo občasno S/S ne deluje.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

lucka se prizgala med voznjo, ko dal iz menjalnik v nulo in napisalo start stop
imel prizgano se meglenke in gretje stekel
tak da bi moral bit aku slab
se je pa 1 teden nazaj isto zgodilo, sam je po 3 vzigih ugasnila
super
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

Sem imel S/S error decembra, ko mi je avto stal 14 dni. Ne spomnem kakšne druge napake ob tem.
Pri meni je po 15 minutah vožnje, ko sem jo ugasnil in nazaj prižgal delalo BP, tako da jer bilo pri meni zaradi prenizke napetosti na akumulatorju.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9766
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Najbrž veste, da S/S pri mrzlem motorju ne dela ...?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Iskreno ne vem zakaj sploh to uporabljajte. Peljite do prvega znanca z MultiEcuScan in ustreznimi ELM kabli in izklopite to sranje, ki samo škodi motorju. Pa še akumulator lahko kupite pol cenejši potem :)
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

Sicer S/S imam vedno izklopljen (na moji MY2016 ostane stanje od prej).

Se mi je pa v petek zoprt pojavil S/S failure ter Engin Failure, avto je pa lavfal po treh cilindrih. Kasneje, ko sem se privlekel do servisa, so delali vsi štirje cilindri, napake pa so bile še zmeraj. Pa preklop med režimi vožnje DNA ni delal.
ECU javi P0300 in P0304.

Sedaj čakam, da mi iz servisa sporočijo, kaj je narobe.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Kater motor imaš?
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

1.4 Mutiair (125kW). Zaenkrat kaže na prekinjanje na nivoju napeljave do svečke. Je pa bilo dober teden po rednem servisu, ko so mi tudi svečke menjali (90.000km).
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kak slab kontakt do vžigalne ali pa prekinjena napeljava. Je jeba, k okabli postanejo trdi in neupogljivi. POtem pa se žice v izolaciji trgajo.
Boratz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Jan 21, 2021 7:44 am

Pozdravljeni, včeraj zvečer se mi je pojavilo nekakšno cviljenje, ki prihaja iz zavornega pedala. Če je avto ugasnjen se ne sliši nič, ko pa je prižgan pa ob rahlem pritisku na zavoro cvili. Sliši se kot nekakšno uhajanje zraka.

Gre za Giulietto 1.4 MA, letnik 2011.

Zvok sem posnel v spodnjem videu:

https://youtu.be/UxvUy2BD4G4
Boratz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Jan 21, 2021 7:44 am

Po dveh dneh je zvok izginil, se je pa ponovno pojavil po zadnjih dneh snega in dežja. Če ima kdo kakšen nasvet oz. rešitev, se še vedno išče :D.

Avto še vedno zavira normalno, nimam pa tudi ne občutka, da bi bil pritisk na pedalo trši kot prej.

V kolikor se iz posnetka sliši nekoliko slabše, je zvok podoben zvoku gumijaste račke, le precej tišji.

Lp
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Glede na napisano preveri vakuumsko cev, ki pride priklopljena na servo ojačevalec zavor. Mogoče objemka slabo drži.
Druga možnost pa je, če je priključek na servo ojačevalcu plastičen, da je počil.
Odgovori
  • Informacija