Moderator: Tehnika moderatorji
Menjaj žarnicocapocapo napisal/-a:Se še komu zdi nenormalno, da se pri bi-xenonu z AFS pri Giulietti letnik 2018 ob vožnji po mestu, če zapeleš čez jašek oz. kakšno luknjo-spoj ali pa na avtocesti narahlo in na kratko zavibrira luč ? Dogaja se mi, da ob vožnji neglede na kje (mesto-avtocesta) skozi spoje, jaške itd. narahlo zatrese svetilni snop luči. Najbolj je to opazno na desni luči, na levi pa nevem ker ne sveti tako visoko da bi obsvetlila kakšen svetlobni znak.
Ne uporabljaj silikonskih dratov v avtu ker so preslabo odporni na drgnjenje.Tokrat bi se zadeve lotil sam s silikonskimi finožičnimi vodniki, pa me zanima, če kdo ve kakšne debeline so vodniki?
Izolir trak ni primeren za uporabo v avtoelektriki. Požirke s zalivno maso ki zadihta vodnik so - pogojno dovoljene. Kable se naj bi krimpalo, vendar če znaš dobro lotati je to načeloma ok.Kaj so na servisu delali ne vem, ker so vse skupaj polimali z izolir trakom.
30A je 4mm2 min.Skrbi me le za gretje šipe, ker je edina stvar z veliko porabo in daljšim časom delovanja, ampak glede na 30A varovalko bi moralo biti 2x2.5mm2 tud dovolj (razen, če je ena žica + in druga - ).
Finožični pvc. Kabli rabijo biti tudi v zaščitni cevi če se le da.Kaj predlagaš namesto silikonskih, če niso primerni?
Silikon ima prednost samo kjer je zahtevana temperaturna odpornost - peči ipd. Ostalo tega ne potrebuje in ima pvc boljše karakteristike. Npr, če boš podrgnil silikonski kabel ali pa ga samo na rahlo prerezal ga lahko celega odpreš, saj razpoka leze naprej.Ta kit od Sencom, s katerim večina popravlja vsebuje silikonske vodnike
Izolir trak za povijat žice je ok - tako da se držijo skupaj, ne kot izolacijo. Spoji naj bi se krimpali. Izvedba pa je odvisna od tistega ki dela. Lotanje ima svoje probleme, načeloma pa drži.Glede izolir traku: Z izolir trakom so povite vse žice skupaj. Kaj je notri ne vem. To, da bi zalotan del samo povili z izolir trakom na uradnem servisu si ne upam niti pomisliti.
Probaj koliko držijo, ene so zelo žalostne glede tega. Malo potegneš in razpade.Jaz sem jih mislil krimpati s temi spojkami https://www.ic-elect.si/kab-spojka-0-25" onclick="window.open(this.href);return false; ... m2-rd.html
Vsaka 2.5 bi morala imeti svojo 20A varovalko, samo to je italjan tako da ...Ja, vem da za 30A rabiš 4mm2 žico, ampak tukaj sta dve 2.5mm2 (obe za gretje stekla). Predvidevam, da gre minus preko mase. Našel sem tudi specifikacije od zgornjega kompleta in vsebuje žice od 0.5 do 2.5mm2.
Za 30A rabiš minimalno 3.2mm2, odvisno tudi od tega kako v vročem okolju je žica in ali je na prostem ali v snopu drugih.Edit: Si mi dal misliti s tem, da rabiš 4mm2 za 30A. Vse jasno, rabiš tudi kabel varovat, samo v avto industriji se nekako ne držijo standardov, ker gledajo na vsak cent. Skoraj prepričan sem, da originalno ni vgrajen 4mm2 vodnik. Bom nabavil še tist meter 4mm2 žice, pa bom videl kaj je sedaj vgrajeno.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti