Izklop Start & Stop sistema - Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

sajer
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 183
Pridružen: Ne Jun 06, 2010 7:24 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Grosuplje

Na gulietti moram menjati akumulator,avto ima ss,ali lahko dam navaden akomulator,kaksne so posledice,ss verjetno ne deluje ali?lp
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Če bo prave voltaže in amperaže, potem bo verjetno ga vgaševal, ampak bo dosti bolj trpel, .... oz. bo prej crknil.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Start stop je čisto drug tip akkuja. Če bi ss izklopil bi verjetno šlo.
So pa napetosti polnjenja in tokovi drugačni in bo verjetno crknil v roku par mesecev.

Če moraš menjati, starega prvo nafilaj do kraja. Zima, gretje ipd. ga dotolče in pri kratkih relacijah se ne napolni do kraja.
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Škoda edino da so šparali in da not niso dali AGM.
Če se prav spomnim, je bil originalni Exide, ko pa sem raziskoval, sem pa našel takrat, da je EFB.

Po čudnih manevrih se je dal original ponovno noter in je sedaj Magnetti Marelli. Verjetno tudi EFB, ker je bil pre poceni za AGM.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Potem ni problema.
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Ni bilo smiselno vgraditi AGM, saj je ta prilagojen za tista vozila z regeneracijo zavorne energije...
EFB pa samo za tista, ki imajo start/stop sistem brez regeneracije zavorne energije.
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Zakaj pa mi potem kar nekaj izmed večjih firm akumulatorjev pod Giulietto ponuja AGM? Med njimi tudi TAB/Topla.
Edino Exide mi ponuja EFB.

Pa pod AGM piše, da prenese večje šoke, da je za to zraven S&S tudi za rekuperacijo....


No kakor koli, meni je defektna enota S&S na akumulatorju prvega uničla v 3h letih. Drugi sedaj dela po 4-ih še šolsko, seveda s drugo S&S enoto.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Zato, ker imajo nepopolen konfigurator najbrž.

Če vtipkam v VARTO Giulietto ponudi seveda oba, vzameš pa seveda EFB (zaradi razlogov, ki sem jih prej pripisal...), če pa imaš višek denarja pa komot kupiš AGM.

Kako pa se obnaša avto oziroma vžig, če je S/S sistem v okvari?
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 536
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

TribesMan napisal/-a: Narediš elektronsko vezje ki ti avtomatsko par sekund po zagonu mašine naredi kontakt na tipki za izklop S&S in prekine delovanje start-stop.
Poznaš koga, ki lahko tako vezje spravi skupaj? Kupim takoj (sicer za drugo znamko vozila)
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Če imaš vozilo iz VAG skupine (Audi,VW, Škoda, Seat) lahko to narediš preko testerja in ne potrebuješ nobenega vezja...
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

luxxx7 napisal/-a:Zato, ker imajo nepopolen konfigurator najbrž.

Če vtipkam v VARTO Giulietto ponudi seveda oba, vzameš pa seveda EFB (zaradi razlogov, ki sem jih prej pripisal...), če pa imaš višek denarja pa komot kupiš AGM.

Kako pa se obnaša avto oziroma vžig, če je S/S sistem v okvari?
Ni se ugašal in akumulator je bil uničen. Tudi z svežim akumulatorjem se ni vgašal oz. se je samo prvič in nikoli več.

Crknil pa je Magnetti Marelli (prelepljen Bosch) čip na akumulator prišraufan. Prva pospledica je bila višja poraba, ker je skozi polnil akumulator na polno, ca. 0,5l je blo razlike. Pa to je povprečje, na daljše časovno obdobje.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Dobro da ni alternatorja zakuril.
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Torej je crknil samo tisti senzor na minus klemi (glej sliko--> označeno s C črko) ?

Slika
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 536
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

luxxx7 napisal/-a:Če imaš vozilo iz VAG skupine (Audi,VW, Škoda, Seat) lahko to narediš preko testerja in ne potrebuješ nobenega vezja...
Mercedes C imam. In vsakokrat ko avto prižgem, pritisnem gumb ECO (Start&Stop), da ga izklopim. In to bi bilo super "avtomatizirat" z vezjem kot ga opisuje tribes
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

@luxxx7:
ja ta je crknil. V ePeru je poimenovan kot centrala S&S.

Prelepil sem Magneti Marelli nalepko:
DSC06553.JPG
DSC06553.JPG (270.21 KiB) Pogledano 3971 krat
Še izostren drugi del:
DSC06554.JPG
DSC06554.JPG (274.74 KiB) Pogledano 3971 krat
Novi pa je iz FCA časov, tak da gor piše Mopar.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Odgovori
  • Informacija