Zadnje novice

Občasna povečana poraba - AR Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Občasna povečana poraba - AR Giulietta

OdgovorNapisal/-a gustl » To Jan 17, 2012 10:19 pm

Imam Giulietto 1,6 JTDM. Občasno opazim na merilniku, da se trenutna poraba goriva bistveno poveča kljub nespremenjenemu načinu vožnje. To traja nekaj minut, potem je poraba spet normalna.
Če se ustavim v tej fazi povečane porabe oziroma izključim motor, se zazna močnejši značilen vonj iz katalizatorja.
Ali gre v tem primeru za avtomatsko čiščenje kakšnih filtrov? Na armaturki se mi ne prižge lučka za čiščenje filtra. Tudi sicer vozim predvsem dolge relacije, kar dizlu ustreza.

LP
gustl
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Maj 05, 2011 3:07 pm

OdgovorNapisal/-a cartier23 » To Jan 17, 2012 10:21 pm

DPF filter je to, tudi jaz nisem nikoli videl lučke, ampak gre poraba pri 50 km /h iz 3,7 litra na cca 8.
cartier23
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: Če Mar 24, 2011 5:02 pm

OdgovorNapisal/-a alex146 » To Jan 17, 2012 10:58 pm

Simptomi že kažejo na regeneracijo DPFja.
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1655
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MaStr » Sr Jan 18, 2012 1:22 am

alex146 napisal/-a:Simptomi že kažejo na regeneracijo DPFja.

Tako je...
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8544
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Občasna povečana poraba

OdgovorNapisal/-a slehernik » Sr Jan 18, 2012 8:47 am

gustl napisal/-a:Če se ustavim v tej fazi povečane porabe oziroma izključim motor, se zazna močnejši značilen vonj iz katalizatorja.
LP


Ne ugašaj avta kadar ti to dela. Od enkrat se ti filter sicer ne bo zapacal če rgeneracija ne bo končana, ni pa zdravo.
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

OdgovorNapisal/-a gecco » Sr Jan 18, 2012 9:53 am

Točno tko, drugič naredi še kakšen krog dokler se poraba ne normalizira. Če lahko seveda :)
gecco
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 400
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

OdgovorNapisal/-a Treentar » Sr Jan 18, 2012 10:51 am

Raje kupi bencinarja...:wink:
Prava svinjarija je, kako industrija in njen kvazi-ekološki lobi v politiki vlečeta denar iz žepov potrošnikov za popolnoma nedodelano in nezanesljivo "najnovejšo" tehnologijo, ki vam - zlasti dizelašem - povzroča sive lase.
A si predstavljate, da bi bila taka ali podobna eko-tehnologija nameščena v npr. potniških letalih?
Za nameček bi pa računalnike poganjali z windowsi?
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Sr Jan 18, 2012 2:02 pm

Dizli so tehnolosko vrhunsko dovrseni motorji, napram atmosferskim bencinarjem sploh. Glede na vse komponente so njihove okvare zanemarljive.
Windows je operacijski sistem, ki je glede na zasnovo, razsirljivost in razsirjenost odlicen, vecinoma celo dela, ce ne zlorabljas. Imas pa se vedno na izbiro MacBooka, pa ko rabis poslovni racun na NLB, si vzames se Paralels pa gor natlacis se ene Windowse. Ne ponavljat tega, kas se menijo v gostilni...
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a Treentar » Sr Jan 18, 2012 2:14 pm

pero666 napisal/-a:Dizli so tehnolosko vrhunsko dovrseni motorji, napram atmosferskim bencinarjem sploh. Glede na vse komponente so njihove okvare zanemarljive.
Windows je operacijski sistem, ki je glede na zasnovo, razsirljivost in razsirjenost odlicen, vecinoma celo dela, ce ne zlorabljas. Imas pa se vedno na izbiro MacBooka, pa ko rabis poslovni racun na NLB, si vzames se Paralels pa gor natlacis se ene Windowse. Ne ponavljat tega, kas se menijo v gostilni...


Ta forum in drugi, npr. nemški, angleški itd. so za tebe torej "gostilna"?
In le kako je mogoče, da se potlej pri teh za tebe "tehnološko vrhunsko dovrsenih motorjih" ponavljajo vedno iste napake, in to že vrsto let enake: LMM, AGR, razni senzorji, elektronska navlaka vseh sort, ter DPF regeneracija in podoben nekoristen šrot?

Mogoče lahko pojasniš - predtem pa si dobro preberi omenjene forume in težave lastnikov dizlašev!
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

OdgovorNapisal/-a krucymucy » Sr Jan 18, 2012 3:05 pm

Pri ottovih motorjih pa nič ne crkne?
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 9:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a Treentar » Sr Jan 18, 2012 3:08 pm

krucymucy napisal/-a:Pri ottovih motorjih pa nič ne crkne?


Nekoristni šrot, ki ni na in v avtu, tudi ne more crknit, saj to razumeš?
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

OdgovorNapisal/-a krucymucy » Sr Jan 18, 2012 4:55 pm

Bom drugače vprašal.

Bencinarji nimajo LMM-a, lambde sonde, turbine, raznih senzorjev, vžigalnih tuljav ...?
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 9:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a cartier23 » Sr Jan 18, 2012 6:28 pm

Neverjetni ste, človek nekaj vpraša v zvezi s DPF filtrom (ki ni tam zaradi želje proizvajalcev ampak Evropske zakonodaje! - tudi bencinarji ga bodo slej ko pred dobili v neki obliki) in se začne razprava kako so dizli zanič.

Zanimivo da so potem par tisoč EUR dražji od bencinarja z istimi konji, glede na to, kako slabi motorji so to, ki glih tok da ne razpadejo po 3.000 prevoženih kilometrih.

Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.
cartier23
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: Če Mar 24, 2011 5:02 pm

OdgovorNapisal/-a Treentar » Sr Jan 18, 2012 6:40 pm

cartier23 napisal/-a:Neverjetni ste, človek nekaj vpraša v zvezi s DPF filtrom (ki ni tam zaradi želje proizvajalcev ampak Evropske zakonodaje! - tudi bencinarji ga bodo slej ko pred dobili v neki obliki) in se začne razprava kako so dizli zanič.

Zanimivo da so potem par tisoč EUR dražji od bencinarja z istimi konji, glede na to, kako slabi motorji so to, ki glih tok da ne razpadejo po 3.000 prevoženih kilometrih.

Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.


DPF je v avtu zato, da industrija kaj zasluži, in ja, dizli v sedanji konfiguraciji so za mene šrot brez primere. Raje se polijem z bencinom, vžgem in letim skozi fabriko dinamita, kot da bi kupil dizla... :lol:

Dizle bodo glihkar počasi prepovedali, fantje dragi, in da so dražji ravno ne drži (več). Ne vem, ampak nisem še videl da bi kak motor kar tako razpadel... poznaš kak primer? Napiši.

Kdaj se ti je sanjalo da se z dizlom voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem?
Kako ga boš pa "lažje prodal" boš pa videl ko boš prodajal. Stare smrdljive dizlske škatle s prevoženimi 400.000 km (in še bistveno več, na števcu pa 75.000 km za bebčke) se ne boš losal kar tako, razen za 300 € ali kaj.
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

OdgovorNapisal/-a gustl » Sr Jan 18, 2012 7:07 pm

Zanimivo, da če gre za čiščenje DPF filtra, da se na armaturki ne prižge kontrolna lučka.Saj ni nujno, da imam na prikazovalniku ravno prikaz trenutne porabe goriva. Če imam prikazan kateri drugi podatek, sploh ne vem, da se čiščenje izvaja. Tako tudi ne morem pravilno zaključiti regeneracijskega cikla.
gustl
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Maj 05, 2011 3:07 pm

Naslednja

Vrni se na Giulietta

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost