Stran 1 od 5

Občasna povečana poraba - Giulietta

Objavljeno: To Jan 17, 2012 10:19 pm
Napisal/-a gustl
Imam Giulietto 1,6 JTDM. Občasno opazim na merilniku, da se trenutna poraba goriva bistveno poveča kljub nespremenjenemu načinu vožnje. To traja nekaj minut, potem je poraba spet normalna.
Če se ustavim v tej fazi povečane porabe oziroma izključim motor, se zazna močnejši značilen vonj iz katalizatorja.
Ali gre v tem primeru za avtomatsko čiščenje kakšnih filtrov? Na armaturki se mi ne prižge lučka za čiščenje filtra. Tudi sicer vozim predvsem dolge relacije, kar dizlu ustreza.

LP

Objavljeno: To Jan 17, 2012 10:21 pm
Napisal/-a cartier23
DPF filter je to, tudi jaz nisem nikoli videl lučke, ampak gre poraba pri 50 km /h iz 3,7 litra na cca 8.

Objavljeno: To Jan 17, 2012 10:58 pm
Napisal/-a alex146
Simptomi že kažejo na regeneracijo DPFja.

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 1:22 am
Napisal/-a MaStr
alex146 napisal/-a:Simptomi že kažejo na regeneracijo DPFja.
Tako je...

Re: Občasna povečana poraba

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 8:47 am
Napisal/-a slehernik
gustl napisal/-a:Če se ustavim v tej fazi povečane porabe oziroma izključim motor, se zazna močnejši značilen vonj iz katalizatorja.
LP
Ne ugašaj avta kadar ti to dela. Od enkrat se ti filter sicer ne bo zapacal če rgeneracija ne bo končana, ni pa zdravo.

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 9:53 am
Napisal/-a gecco
Točno tko, drugič naredi še kakšen krog dokler se poraba ne normalizira. Če lahko seveda :)

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 10:51 am
Napisal/-a Treentar
Raje kupi bencinarja...:wink:
Prava svinjarija je, kako industrija in njen kvazi-ekološki lobi v politiki vlečeta denar iz žepov potrošnikov za popolnoma nedodelano in nezanesljivo "najnovejšo" tehnologijo, ki vam - zlasti dizelašem - povzroča sive lase.
A si predstavljate, da bi bila taka ali podobna eko-tehnologija nameščena v npr. potniških letalih?
Za nameček bi pa računalnike poganjali z windowsi?

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 2:02 pm
Napisal/-a pero666
Dizli so tehnolosko vrhunsko dovrseni motorji, napram atmosferskim bencinarjem sploh. Glede na vse komponente so njihove okvare zanemarljive.
Windows je operacijski sistem, ki je glede na zasnovo, razsirljivost in razsirjenost odlicen, vecinoma celo dela, ce ne zlorabljas. Imas pa se vedno na izbiro MacBooka, pa ko rabis poslovni racun na NLB, si vzames se Paralels pa gor natlacis se ene Windowse. Ne ponavljat tega, kas se menijo v gostilni...

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 2:14 pm
Napisal/-a Treentar
pero666 napisal/-a:Dizli so tehnolosko vrhunsko dovrseni motorji, napram atmosferskim bencinarjem sploh. Glede na vse komponente so njihove okvare zanemarljive.
Windows je operacijski sistem, ki je glede na zasnovo, razsirljivost in razsirjenost odlicen, vecinoma celo dela, ce ne zlorabljas. Imas pa se vedno na izbiro MacBooka, pa ko rabis poslovni racun na NLB, si vzames se Paralels pa gor natlacis se ene Windowse. Ne ponavljat tega, kas se menijo v gostilni...
Ta forum in drugi, npr. nemški, angleški itd. so za tebe torej "gostilna"?
In le kako je mogoče, da se potlej pri teh za tebe "tehnološko vrhunsko dovrsenih motorjih" ponavljajo vedno iste napake, in to že vrsto let enake: LMM, AGR, razni senzorji, elektronska navlaka vseh sort, ter DPF regeneracija in podoben nekoristen šrot?

Mogoče lahko pojasniš - predtem pa si dobro preberi omenjene forume in težave lastnikov dizlašev!

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 3:05 pm
Napisal/-a krucymucy
Pri ottovih motorjih pa nič ne crkne?

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 3:08 pm
Napisal/-a Treentar
krucymucy napisal/-a:Pri ottovih motorjih pa nič ne crkne?
Nekoristni šrot, ki ni na in v avtu, tudi ne more crknit, saj to razumeš?

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 4:55 pm
Napisal/-a krucymucy
Bom drugače vprašal.

Bencinarji nimajo LMM-a, lambde sonde, turbine, raznih senzorjev, vžigalnih tuljav ...?

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 6:28 pm
Napisal/-a cartier23
Neverjetni ste, človek nekaj vpraša v zvezi s DPF filtrom (ki ni tam zaradi želje proizvajalcev ampak Evropske zakonodaje! - tudi bencinarji ga bodo slej ko pred dobili v neki obliki) in se začne razprava kako so dizli zanič.

Zanimivo da so potem par tisoč EUR dražji od bencinarja z istimi konji, glede na to, kako slabi motorji so to, ki glih tok da ne razpadejo po 3.000 prevoženih kilometrih.

Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 6:40 pm
Napisal/-a Treentar
cartier23 napisal/-a:Neverjetni ste, človek nekaj vpraša v zvezi s DPF filtrom (ki ni tam zaradi želje proizvajalcev ampak Evropske zakonodaje! - tudi bencinarji ga bodo slej ko pred dobili v neki obliki) in se začne razprava kako so dizli zanič.

Zanimivo da so potem par tisoč EUR dražji od bencinarja z istimi konji, glede na to, kako slabi motorji so to, ki glih tok da ne razpadejo po 3.000 prevoženih kilometrih.

Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.
DPF je v avtu zato, da industrija kaj zasluži, in ja, dizli v sedanji konfiguraciji so za mene šrot brez primere. Raje se polijem z bencinom, vžgem in letim skozi fabriko dinamita, kot da bi kupil dizla... :lol:

Dizle bodo glihkar počasi prepovedali, fantje dragi, in da so dražji ravno ne drži (več). Ne vem, ampak nisem še videl da bi kak motor kar tako razpadel... poznaš kak primer? Napiši.

Kdaj se ti je sanjalo da se z dizlom voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem?
Kako ga boš pa "lažje prodal" boš pa videl ko boš prodajal. Stare smrdljive dizlske škatle s prevoženimi 400.000 km (in še bistveno več, na števcu pa 75.000 km za bebčke) se ne boš losal kar tako, razen za 300 € ali kaj.

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 7:07 pm
Napisal/-a gustl
Zanimivo, da če gre za čiščenje DPF filtra, da se na armaturki ne prižge kontrolna lučka.Saj ni nujno, da imam na prikazovalniku ravno prikaz trenutne porabe goriva. Če imam prikazan kateri drugi podatek, sploh ne vem, da se čiščenje izvaja. Tako tudi ne morem pravilno zaključiti regeneracijskega cikla.