Stran 2 od 5

Objavljeno: Sr Jan 18, 2012 10:52 pm
Napisal/-a ARfan
cartier23 napisal/-a:Neverjetni ste, človek nekaj vpraša v zvezi s DPF filtrom (ki ni tam zaradi želje proizvajalcev ampak Evropske zakonodaje! - tudi bencinarji ga bodo slej ko pred dobili v neki obliki) in se začne razprava kako so dizli zanič.

Zanimivo da so potem par tisoč EUR dražji od bencinarja z istimi konji, glede na to, kako slabi motorji so to, ki glih tok da ne razpadejo po 3.000 prevoženih kilometrih.

Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.
Tole kaj se splača je pa zelo odvisno od samo kilometrine, ki jo delaš....za 3000€ razlike dobiš 2200l bencina :D . Če računaš, da primerljiv bencinar pije povprečno cca. 3l več od dizla potrebuješ kar nekaj časa da "prineseš noter" nakup dizla.
Če na hitro preračunam torej za razliko v ceni z bencinarjem prevoziš okoli 100.000km :) .
Potem pa so tu še potencialni problemi dizlov...EGR,šobe,DPF itd...
Jaz osebno raje kupim starega bencinarja kot pa dizla, razen če bi poznal zgodovino avtomobila.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 12:08 am
Napisal/-a pirlo
gustl napisal/-a:Zanimivo, da če gre za čiščenje DPF filtra, da se na armaturki ne prižge kontrolna lučka.Saj ni nujno, da imam na prikazovalniku ravno prikaz trenutne porabe goriva. Če imam prikazan kateri drugi podatek, sploh ne vem, da se čiščenje izvaja. Tako tudi ne morem pravilno zaključiti regeneracijskega cikla.
To je tudi meni čudno, ker kolikor sem bral navodila bi se naj prižgala lučka. Če sem čist iskren teh kontrolnih lučk med vožnjo sploh ne spremljam ... po mojem mnenju bi za take zadeve moralo biti predhodno zvočno opozorilo (računalniški beep iz števcov).

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 7:53 am
Napisal/-a slehernik
pirlo napisal/-a:
gustl napisal/-a:Zanimivo, da če gre za čiščenje DPF filtra, da se na armaturki ne prižge kontrolna lučka.Saj ni nujno, da imam na prikazovalniku ravno prikaz trenutne porabe goriva. Če imam prikazan kateri drugi podatek, sploh ne vem, da se čiščenje izvaja. Tako tudi ne morem pravilno zaključiti regeneracijskega cikla.
To je tudi meni čudno, ker kolikor sem bral navodila bi se naj prižgala lučka. Če sem čist iskren teh kontrolnih lučk med vožnjo sploh ne spremljam ... po mojem mnenju bi za take zadeve moralo biti predhodno zvočno opozorilo (računalniški beep iz števcov).
Kaj pa tlak turbine, a se kaj drugače obnaša? Hitro pade na 0 če spustiš gas?

Tako je pri 159, poleg tega se zvok motorja malo spremeni.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 7:58 am
Napisal/-a r2
a je kakšen mojster da naredi tako da ko je regeneracija da ti neka lučka posveti

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 8:10 am
Napisal/-a Foggy
Stalno spremljati tlak turbine in trenutno porabo med vožnjo je povsem nepraktično. Večina uporabnikov niti ne ve kaj je to regeneracija in kdaj se dela, se pač normalno vozi, kot z ostalimi avtomobili do sedaj. Delati dodatne kilometre zaradi regeneracije, kljub temu da smo že prispeli na cilj, je pa meni totalen absurd.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 8:39 am
Napisal/-a slehernik
Foggy napisal/-a:Stalno spremljati tlak turbine in trenutno porabo med vožnjo je povsem nepraktično. Večina uporabnikov niti ne ve kaj je to regeneracija in kdaj se dela, se pač normalno vozi, kot z ostalimi avtomobili do sedaj. Delati dodatne kilometre zaradi regeneracije, kljub temu da smo že prispeli na cilj, je pa meni totalen absurd.
In potem od te večine kar nekaj uporabnikov (vsaj pri 159) sprašuje kako naj porihtajo DPF, ker je zapacan 100%.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 12:34 pm
Napisal/-a mitoma
Foggy napisal/-a:Stalno spremljati tlak turbine in trenutno porabo med vožnjo je povsem nepraktično. Večina uporabnikov niti ne ve kaj je to regeneracija in kdaj se dela, se pač normalno vozi, kot z ostalimi avtomobili do sedaj. Delati dodatne kilometre zaradi regeneracije, kljub temu da smo že prispeli na cilj, je pa meni totalen absurd.
Hočeš reči,da ti kljub temu da veš da se izvaja regeneracija avto ugasneš in ne počakaš da se le ta konča???

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 1:55 pm
Napisal/-a Foggy
Daleč od tega, da bi namerno ugašal, sicer do sedaj še niti nisem opazil, kdaj se je opravljala regeneracija, po podatkih z računalnika se na ca. 500km. Se mi zdi pa absurdno, da se od voznika pričakuje, da če prispe npr. v Logatec in je ravno med regeneracijo, da se bo zato peljal do Postojne, da se bo le ta do konca opravila.....življenje se ne vrti okoli avtomobila in avtomobile imamo zato, da nam olajšajo življenje in ne otežujejo....ali pač.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 1:58 pm
Napisal/-a gecco
Boljši sistem bi bil recimo da, ko so pogoji za regeneracijo izpolnjeni, da te računalnik vpraša če lahko začne izvajati regeneracijo. Če veš da boš imel čas pač naj začne, drugače pa naslednjič (seveda mora šofer tukaj imeti toliko soli v glavi da se zaveda da bo to moral enkrat kmalu opraviti). Tako vsaj ni primerov, da se regeneracija po pomoti ali pa nalašč zaradi pomanjkanja časa ne dokonča.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 2:08 pm
Napisal/-a Treentar
ARfan napisal/-a:
cartier23 napisal/-a: Pa še dve zeeelo slabi lastnoti majo - z njimi se voziš dvakrat ceneje kot z bencinarjem in veliko lažje ga prodaš po parih letih v primerjavi z bencinarji.
Tole kaj se splača je pa zelo odvisno od samo kilometrine, ki jo delaš....za 3000€ razlike dobiš 2200l bencina :D . Če računaš, da primerljiv bencinar pije povprečno cca. 3l več od dizla potrebuješ kar nekaj časa da "prineseš noter" nakup dizla.
Če na hitro preračunam torej za razliko v ceni z bencinarjem prevoziš okoli 100.000km :) .
Potem pa so tu še potencialni problemi dizlov...EGR,šobe,DPF itd...
Glede primerjave bencin/dizel pa tole, objavljeno v auto motor & sport 2007 (posredujem zato, da se ne bomo nekaj na pamet pogovarjali).
Primerjava med:
- BMW 335i - šestak 2979 ccm, 306 KM/5800 1/min, 400 Nm/1300 1/min.
- BMW 335d - šestak 2993 ccm, 286 KM/4400 1/min, 580 Nm/1750 1/min.

Poraba na testu:
- BMW 335i = 13,9 l/100 km (super plus).
- BMW 335d = 9,3 l/100 km (dizel).

Minimalna-maksimalna poraba na testu:
- BMW 335i = 7,5-15,5 l/100 km (super plus).
- BMW 335d = 6,1-12,0 l/100 km (dizel).

ECE-normna poraba (po mestu-izven mesta-povprečno):
- BMW 335i = 13,9-7,1-9,6 l/100 km (super plus).
- BMW 335d = 10,3-5,9-7,5 l/100 km (dizel).

Stroški z avtom na mesec:
(pri prevoženih 15000 km na leto)
- BMW 335i = 408 €
- BMW 335d = 436 €
(pri prevoženih 30000 km na leto)
- BMW 335i = 656 €
- BMW 335d = 633 €

Sanje kogarkoli, da se bo pa z dizlom ceneje vozil, se ob tem razblinejo...

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 2:15 pm
Napisal/-a pirlo
gecco napisal/-a:Boljši sistem bi bil recimo da, ko so pogoji za regeneracijo izpolnjeni, da te računalnik vpraša če lahko začne izvajati regeneracijo. Če veš da boš imel čas pač naj začne, drugače pa naslednjič (seveda mora šofer tukaj imeti toliko soli v glavi da se zaveda da bo to moral enkrat kmalu opraviti). Tako vsaj ni primerov, da se regeneracija po pomoti ali pa nalašč zaradi pomanjkanja časa ne dokonča.
Ali pa ti izpiše ob zagonu avta, da je potrebno naredit regeneracijo (kot npr. projektorji, da je treba sčistit filter) in imaš en gumb, da sprožiš to med vožnjo (doda se neka varovalka, da se avtomatsko sproži, če je šofer nesposoben). Ne vem zakaj je razmišljanje v avto industriji še vedno na nivoju kontrolnih lučk. Toliko jih je že da rabiš knjigo, da bi ugotovil kaj bi naj predstavljale. Če vsak idiot lahko vozi avto pol mora bit sistem temu primeren.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 2:19 pm
Napisal/-a ROBERTH
Primerjava je malček izkrivljena, ker je "3,5i" res odličen motor.

Pri Alfi sem bil sam pred podobnim razmišljanjem in se odločil za diesla, ker se v 159 ne dobi niti enega (meni) zanimivega bencinarja. Tako je bil pač diesel (to odločitev ravno sedaj kolnem - težave z EGR-om).

Kot bencinarji so zanimivi BMW-ji in SAAB-i. (no je še nekaj turbo variant Forda, Opla, kkašnega japonca..)
Alfa šele sedaj ponuja solidne bencinske motroje (TBi), za potrditev odličnosti bo pa potreben še določen čas.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 2:28 pm
Napisal/-a pirlo
Treentar napisal/-a: Stroški z avtom na mesec:
(pri prevoženih 15000 km na leto)
- BMW 335i = 408 €
- BMW 335d = 436 €
Gorivo (dizel):
15000km/12 = 1250 km/mesec pri 9,3l/100km = 111,6l, če je 1l = 1,4e = 156e
Zavarovanje + tehnični:
1200e / leto = 100e na mesec

Se pravi skupaj 250e na mesec. Po tej računici moraš vsak mesec met za 180e servisa oz. letno 2160e. Sicer nisem nikoli takega avto vozil ampak meni se zdi to pretirano.

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 2:37 pm
Napisal/-a Treentar
ROBERTH napisal/-a:Primerjava je malček izkrivljena, ker je "3,5i" res odličen motor.

Pri Alfi sem bil sam pred podobnim razmišljanjem in se odločil za diesla, ker se v 159 ne dobi niti enega (meni) zanimivega bencinarja. Tako je bil pač diesel (to odločitev ravno sedaj kolnem - težave z EGR-om).

Kot bencinarji so zanimivi BMW-ji in SAAB-i. (no je še nekaj turbo variant Forda, Opla, kkašnega japonca..)
Alfa šele sedaj ponuja solidne bencinske motroje (TBi), za potrditev odličnosti bo pa potreben še določen čas.
Zakaj izkrivljena? Po volumnu enaka motorja s približno enako močjo; zanimiv je navor bencinarja in to pri kako nizkih vrtljajih ga doseže...

No tukaj še cenovni aspekt (iz leta 2007 ko so opravili primerjavo):
- BMW 335i = 41600 € (z doplačanim avtomatskim menjalnikom)
- BMW 335d = 42500 € (avtomatski menjalnik serijsko).

Pri prevoženih 30000 km na leto, je razlika v stroških torej 3,6 % - toliko je pri teh kilometrih bencinar stroškovno dražji od dizla.
Pri prevoženih 15000 km letno je dizlaš za 6,9 % stroškovno dražji od bencinarja.

Nauk iz tega: zmogljivi bencinarji ali dizli so stroškovno podobni - namreč dragi!
Vprašanje je samo, ali si za ta denar pripravljen smrdeti okoli z dizlom in poslušati ropotanje mlinčka pod havbo - jaz nisem!
Kdor bi se rad poceni vozil naj si kupi avto z majhnim bencinskim motorjem ne-premuim segmenta... ali naj se vozi z biciklom... :P

Objavljeno: Če Jan 19, 2012 2:46 pm
Napisal/-a Treentar
pirlo napisal/-a:
Treentar napisal/-a: Stroški z avtom na mesec:
(pri prevoženih 15000 km na leto)
- BMW 335i = 408 €
- BMW 335d = 436 €
Gorivo (dizel):
15000km/12 = 1250 km/mesec pri 9,3l/100km = 111,6l, če je 1l = 1,4e = 156e
Zavarovanje + tehnični:
1200e / leto = 100e na mesec

Se pravi skupaj 250e na mesec. Po tej računici moraš vsak mesec met za 180e servisa oz. letno 2160e. Sicer nisem nikoli takega avto vozil ampak meni se zdi to pretirano.
Podatki so iz leta 2007, in nemški... primerjava 1:1 z našimi sedanjimi razmerami torej ni čisto natančna, je pa relativno podobna slika.

Stroški posamezno (davek, osnovno zavarovanje, delni kasko, polni kasko):
- BMW 335i: 202, 1139, 598, 2732 €.
- BMW 335d: 463, 1139, 1274, 3354 €.

Problem je ko si muloti kupijo recimo nevzdrževano rabljeno alfo 166 od žnj-tega lastnika za 1000 €, potem pa jokajo da je prvi servis koštal 2500 €, pa registracija 2000€, pa tako dalje...

Niso direktorske igračke za študenteke! Ne pri nas, ne v Nemčiji, ne nikjer!