Kaj na kratko pri nakupu pogledat?
In kaka razlika pri 2.0 103 kw in 125 kw?
Moderator: Tehnika moderatorji
Zhagar napisal/-a:Živjo. Imam Giu s tem motorjem. Govorim iz izkušenj.
MA enota ne crkne po sebi ampak zaradi posledic, ki si jih lahko prebereš tukaj: viewtopic.php?f=39&t=42349" onclick="window.open(this.href);return false;
Preveri če deluje DNA stikalo. Preveri če deluje zadnji brisalec in vse na zadnjih prtljažnih vratih (luči, pranje, vzvratna luč,...). Giu prve serije imajo serijsko napako v cvikanju kablov, ki so speljani na pregibu. Tega se ne da preprečit in če še ni bilo zamenjano/sanirano bo sigurno potrebno v prihodnosti. Preveri če svetijo dnevne LED luči prednjih žarometov.
Stanje enote je nemogoče preveriti pred nakupom. Če motor v prostem teku lepo teče je načeloma ok.
Ključne stvari:
- Redna menjava olja na res vsaj 20.000 (idealno 10.000 - 15.000) prevoženih kilometrov obenem pa uporaba izključno pravega olja (MA enota je izredno občutljiva na olje)
- Menjava filtra/sita glave/MA enote. Tega ne počne noben servis ker se ne smatra v redni servis (mali ali veliki). To je prva stvar, ki jo je treba preventivno zamenjati.
Motor je po mojem mnenju najboljši kompromis med močjo, porabo in zvokom in tako po mojem mnenju najboljši motor v Giulietti.
Sam imam 156.XXX prevoženih kilometrov s prvo MA enoto.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov