Trenutno sem zelo v precepu, kaj nardit s servisi. Najprej sem servisiral na Avto Triglavu v Mariboru, kjer sem tudi kupil avto. Prvo menjavo olja sem naredili na 3000km. Kljub temu da sem jim že prej jasno povedal da ima avto nov motor in da so mi zatrdili da vejo, je prišlo do težave. Bulili so pod havbo, kot da vidijo prikazen. Potem so se mi pa opravičli, da so mislili da je novi motor isti kot stari motor in zdaj nimajo delov. So naročili in potem tudi zamenjali. Sem mislil dobro. Se zgodi. Pridem nazaj delat servis na 15000km in vse nardijo OK, in nato rečem, da se mi zdi da voznikovo ogledalo malenkost trese in da pri visoki hitrosti slišim rahel piš vetra. Se mehanik pelje in pravi, da je vse OK. Da je normalno da se malo veter sliši, če hitro pelješ. Rečem OK, čeprav se mi zdi da ko je bil avto nov, ni bilo tako.
Potem mi pa stric iz Ankarana reče, da pozna enega tipa v Trstu, da je alfist in ful obvlada, ma pooblaščeni servis in da naj enkrat za foro peljem k njemu, da mi drobro pogleda avto. On tut vozi k njemu že 35 let alfe in še niti enkrat v tem času ni imel enega problema z katerokoli alfo. Zaradi zgorj opisanih manjših nepravilnosti in ker sva načrtovala en šoping v Italiji, sem rekel dobro. Na 30k km pa peljem tja. In res. Se naročim. Pred 14:00 žal nisem mogel bit tam in je on rekel da je OK, da mi vse lahko nardi če bom ob 14:00 tam. In sem bil (z popolnoma vročim avtom seveda). Ko sem mu predal avto sem mu povedal tut za ogledalo in je rekel da bo počekiral in da naj bom ob 16:30 nazaj. Po lepem sprehodu po Trstu sem bil ob 16:30 res nazaj. Avto je bil pripravljen. Povedal mi je, da je v elektronski servisni knjižici videl da je bilo olje že dvakrat menjano, ampak da v računalniku od avta ni bilo zavedeno nič. Se pravi avto je deloval tako, kot da ima v motorju še vedno olje iz tovarne!! Baje je zelo pomembno da se menjava olja zapiše v računalnik motorja, ker potem on glede na to pravilno deluje. Polek tega, pa bi se mi lahko vklopila lučka za menjavo. Zraven tega mi je pokazal še nalog za servis, ki ga je dobil direktno od Alfe, ko je not napisal mojo številko šasije in servis na 30.000km. Notri je pisalo da mora nujno menjat tudi svečke. Povedal mi je da ima on privatno tudi Giulietto QV, ampak star motor (235KM in ročni menjalnik) in mora tudi menjevat svečke na 30.000km. Baje je to nujno, če hočem da motor dobro deluje. OK, super da mi je to povedal. Polek svečk in olja mi je menjal tudi vse filtre in usnje v notranjosti premazal z neko zaščito (avto je dišal kot da je nov). Za vse skupaj sem plačal 370€. To se mi zdi pravzaprav zelo poceni, ker sem v Mariboru za servis na 15.000km, kjer so mi napol menjali olje dal 250€. Aja pa še to. Ko sem izklopil klimo mi je ponavadi prismrdela. Po servisu na 15.000km v Mariboru je blo isto. Od servisa v Trstu naprej deluje super. Nevem kaj je naredil. Potem pa mi še reče, da je pogledal neko listo Alfe Romeo glede tovarniških napak in tam točno piše da se nekaterim pojavi šum vetra in da je potrebno menjati celo ogledalo ter da to spada v garancijo. Se pravi ali me majo v Mariboru za norca, ali pa nimajo pojma. Mi je sprintal številko kode za naročilo, da naj jim dam v Mariboru in naj mi to naročijo. Lahko bi sicer pri njem, ampak bi se moral ekstra v Trst vozit. Nato mi pa še reče, da je to super avto in da Alfa se mora dobro vozit, tako da ko mi poteče garancija mi bo zastojn nardil optimizacijo motorja (kot jo je sebi) in da potem se bo avto super peljal. Ja super.
Zdaj so mi v Mariboru celo naročili ogledalo. Mam pa zdaj problem kako naprej na servis. Glede na to da so cene iste, dam skoraj rajši tistih nekaj evrov za bencin, servisiram v Trstu in mam ziher avto. Pa še pol lahko grem v šoping.
Avto se pa od servisa naprej tud boljše pelje - bolj potegne in malenkost (ampak res malenkost) manj porabi. Mam zdaj še pol leta za razmislit kam bom peljal potem.