Predelava na plin / LPG - Giulietta, 1.4 TB

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

ker sem pred kratkim nabavil mutliair sem konkretno prebrskal vse forume glede odpovedi multiair enot, ker so mi bile težave glede tega znane.

in sem prišel do zaključka da niti ena multiair enota ni odpovedala sama od sebe. vedno je bila krivda nekje zadaj (večinoma zaradi napačnega olja), tako da močno dvomim da tu omenjena fuč multiair enota ni posledica predelave na plin. se bo pokazalo pri drugi :)
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Andraz3d
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe Sep 10, 2010 11:19 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj
Kontakt:

TribesMan napisal/-a:Predelat neko predpotopno mašino na plin ni nobena znanost, pa kot vidiš še tu se rado kaj zalomi.

Zdaj pa vzami nekajkrat bolj kompliciran motor, kot je recimo T-jet ali bognedaj TBi, ga predealj... pa boš videl kako zgleda če ima hudič mlade :D
ja, to imas prav, sam tudi plinske naprave napredujejo.

osebno bi si upal 1.750 takisto predelat, ker vem, da obstajajo in delajo bp. Mogoce edino novega maserati v6 in od gulie v6 ne bi upal dat predelovat.
grega.verbajs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Avg 11, 2008 11:00 pm
Vozilo: Giulietta
Kraj: Litija

Strošek MultiAir enote je bil 800 eur, vendar je zgodba okoli tega malo bolj pestra. V bistvu mi je šla ta enota že decembra 2015 pa sem se vse do aprila vozil s pokvarjeno enoto. Zakaj. Zato ker sem avto peljal 4x na servis na Avto triglav v Ljubljano in so mi 4x vrnili pokvarjen avto nazaj z izgovorom da je verjetno nekaj s plinom narobe. Pa ko sem ga pripeljal ene 3 sem jim rekel, da naj pogledajo to enoto, ker sem na Britanskem forumu zasledil, da je nekdo imel povsem enake probleme kot jaz in mu je prav tako šla MultiAir enota, pa mi še kar niso verjeli, da je to res to. Skratka zgledalo je tako, da ko sem prišel zjutraj po avto k njim in ga vžgal je še vedno trokiral kot da dela samo po 2 batih in so mi govorili, da mora bit nekaj s plinom narobe.

No v tem času sem bil tudi 3x na Plineksu in so mi pregledali vse po dolgem in po čez in rekli, da plin štima in da bi moralo biti z avtom nekaj narobe. Potem pa ko mi je film čist počil, sem poslal en daljši mail še na zadnjega serviserja v SLO, ki zna servisirati alfe, in sicer k Zegi, kjer me je čez en teden poklical David Zega in mi povedal, da se je pozanimal tudi v Italiji in da verjetno je MultiAir enota. Seveda sem ga takoj peljal k njemu na servis in ga je zrihtal kot je treba. Naredim mi je še redni servis. In moram povedat, da ko sem se odpeljal od njega je bilo kot, da bi se usedel v novi avto. Vse je bilo mehko podmazano, vrata so se lepše odpirala, volan se je bolje sukal. Skratka tako pozitivno izkušnjo s servisom še nisem imel. =D> Pri Zegi so mi rekli, da imam smolo glede MultiAir enote, ker so imeli v vsem času kar je Giulietta na trgu zgolj eno okvaro te enote. Tako, da očitno sem res imel smolo s tem. Sem pa gledal po Britanskem forumu, da se je to dogajalo pri avtomobilih letnik - konec 2010 ali 2011, poznejšim pa ne. No moja je letnik 2011, tako, da sem očitno imel smolo. Sedaj dela kot je treba.

Sam imam Zavoli sistem notri, ki je narejen prav za ta motor 1.4 170 km in sem z njim povsem zadovoljen.
Andraz3d
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe Sep 10, 2010 11:19 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj
Kontakt:

grega, kdo je pa vgrajevalec?

a je liquid phase al cist obicen, torej plinasto stanje plus nek lube?

hvala
mifek
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: To Apr 14, 2015 10:09 pm

pa DNA je pri pokvarjeni enoti delal normalno?
grega.verbajs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Avg 11, 2008 11:00 pm
Vozilo: Giulietta
Kraj: Litija

Sistem je od Zavoli-ja, vgradil pa sem ga pri Plineksu. Sem pa s Plineksom glede odzivnosti in storitvami zadovoljen. Prej sem imel Fiat Bravota isto 1.4 in sem vgradil plin pri G1, vendar je skoz nekaj stekal, sedaj kar imam od Plineksa vgrajeno dela plin brez problema.

Ko je sla MultiAir enota je bilo tako, da se je zjutraj po cca 5 minutah prizgala lucka za motor (vcasih se je prizgala med voznjo) in takrat ni delal dna sistem in tudi ne start stop sistem ter je gorela lucka za motor. Racunalnik je vedno kazal napako "manjkajoci vzigi" ko si zbrisal napako je bilo par dni ok, potem pa spet isto. Je pa ko je bil avto ogret in napaka zbrisana vse delalo normalno.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Vprasal bi, ce imas kaksen izračun primerjave porabe bencin vs. plin (upostevanje tudi tistega bencina, ki ga porabis za hladni zagon) in primerjave stroskov vzdrzevanja.
Ponkoliko km se realno predelava splaca. Namrec pavdalni izracuni, ki so bolj ali manj reklamni se mi zdijo precej zavajujoči.
Za primer lanko navedem kolega, ki ima opel merivo na plin. 90 % mestne voznje in kratke fure, po 5 letih in cca. 80.000 km pravi, da se mu finančno še ne izplača. V hecu pravi, da se mu splaca samo v primeru absolutnega zneska, ko gre tankat in na enkrat pokuri cel tank.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Eh larifari. Ne bos odkril tople vode. Normalna predelava stirivaljnika pride danes ze precej pod 1000€. Bencina ne porabis en tank v celem letu. Servis plinske naprave je poceni. Vsakic ko gres tankat poln tank prisparas toliko kolikor placas na blagajni.

Imel tri plinase,4 in 6 valjne bi mel se cetrtega, ce bi nasel model ki sem ga hotel ze predelan na in
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Se hiter izracun. Ce zre opel 10 litrov plina na 100, je majstr placu do danes recimo8000 litrov plina oz 4000€, ce mu zre 8 litrov bencina pa 6400 litrov bencina oz okol 7500€ bencina. Nekdo od vaju je al pijan al pa ne zna racunat.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Ja to da se mu ne splača mi je čudno. Jst sm mel v preračunu 10% bencina pa ceno iz petrola 0,574€/L, pa pršparam vsak let na prevoženih 16000km skoraj 1k€. Vzdrževanje plinske inštalacije je 100€ na leto plus na 100k km štelanje ventilov 100€ - tako pride izračun na malo več kot 800€ letno prišparanga proti vožnji na bencin. Z alfo, ki je imela povprečno 6,3l/100km sem v stroških na 100km trenutno popolnoma poravnan - 7€/100km (povprečno imam 12l/100km v zadnjih 4000km, niha mi od 10 pa vse do 15 :D). Tvoj kolega si očitno ni pravilno poračunal stvari ali pa ima veliko servisov - vendar če šteje pod stroške vse redne servise in menjave gum, itd. je popolnoma nefer izračun, ker to moraš itak pri vsakem avtomobilu počet.
Slika
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Na žalost ni bil moj izračun zato ga težko komentiram.
Sam pa tudi nikoli nisem imel avta predelanega na plin.

Popravljam moj včerajšnji post. Poklical sem kolega in sva malo računala.
Če avto vozi samo na bencin mu pokuri 6,5 litra. Če vozi na plin in po njegovem upošteva še porabljen bencin zje zaokrožil, da mu avto porabi cca 8 litra plina (meni se sicer zdi kar malce preveč, glede na porabo bencina). Ima pa res večinoma kratke fure.
No pa sva naredila izračun:
bencin plin
prevoženi km 80000 80000
poraba 6,5 8
skupna poraba 5200 6400
cena danes 1,213 0,569
stroški goriva 6307,6 3641,6
stroški dodatnega vzdrževanja 0 500
cena montaže 0 2200
skupaj stroški 6307,6 6341,6


Izračun pokaže, da se mu po prevoženih 80.000 km res ni izplačala montaža na plin, namrečpridelal je 34 € zgube.
Cena montaže je tako visoka, ker je upošteval obresti kredita za montažo.
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 107
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm
Vozilo: CUPRA

Se strinjam, kot sem že napisal plin je primeren za avtomobile, ki imajo porabo v povprečju 12 litrov bencina. Kar je manj je enačba podobna izračunu alfasana... V 1.4 plin + da ne govorim, da se avto že tako pregreva + turbina je res super kombinacija za ribarijo, ker plin nima 0 mazalnih svojstev v primerjavi z gorivom. Dodatno mazanje pa nikoli ni enako originalu. Drugo so tovarniške original predelave motorjev na plin, kot ima recimo subaru v originalu in še par znamk. Pač tam ti je vseeno ker je garancija in tudi narjeno je ob več testiranjih, kot naključne vgradnje v razne modele in znamke.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

2200€ za predelavo? 3 4 valjnike loh predelas za ta denar. 500€ vzdrzevanja? Servis je 20-30€ na 20-30 tisoc. Nwkdo tvojfa kolega na suho nateguje da se kar kadi
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Povprecnemu drzavljanu ki placa povprecno cwno vgradnje se povrne plin v 20-30 tisoc kilometrih
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Miholl napisal/-a:2200€ za predelavo? 3 4 valjnike loh predelas za ta denar. 500€ vzdrzevanja? Servis je 20-30€ na 20-30 tisoc. Nwkdo tvojfa kolega na suho nateguje da se kar kadi
5-6 leta nazaj je bila cena predelave malce dražja kot danes. Prištej še zraven obresti kredita in dobiš napisano ceno.
Stroški vzdrževanja pa pravi, da je to razlika od tega, če bi servise delal samo pri uporabi bencina.
Itak pa vsak sam nosi posledice in stroške svojih odločitev.
Meni je še vedno užitek pohoditi gas in unmu za mano spustiti dimno zaveso. To nažalost z bencinom in plinom ne gre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Odgovori
  • Informacija