5 let nazaj sm kupil/ montiral G1 ki je bil najdrazji na trgu 1450€ za 4 valjno hondo z analognim mazanjem ventilov (opel ga mislm da ne rabi). Oni imajo dalec najdrazje servise, 50€ na 20.000km
Sam vozim »plinaše« zadnjih 10 let in moram rečt, da me nobeden več ne bo prepričal, da je dizel boljša varjanta. Trenutno pri bajti 2 predelana avta, oba z enakim plinskim sistemom Zavoli, laufata bp. Je pa res, da vožnja na plin zahteva nekaj prilagoditev samega načina vožnje in upoštevanje določenih pravil v izogib poškodbam motorja.
Italijanski motorji naj bi bili načeloma dokaj odporni na »glavno« težavo uporabe LPG_ja kot pogonskega goriva (VSR). Kot eni najbolj problematičnih pa veljajo (v evropskem merilu in trgu predelav na LPG) ecotec in twin_port motorji od Opla, zaradi zelo »slabih« (beri mehkih, neodpornih na visoke temperature) sedišč ventilov. Pravtako se dandanes da predelat vsak motor na plin, tudi z direktnim vbrizgom goriva. Je pa res,da za take motorje obstajajo po vecini namensko razviti sistemi za dolocen tip motorja. To pa prinese tudi ceno in zahteva znanje, ki ga naši vgrajevalci večinoma nimajo, iz strani kupca pa zahteva vgradnja takega sistema precej več denarja, kot smo ga pripravljeni večina od nas odštet (tudi 2kratnik klasicne predelave). Pri vsem skupaj pa se vložek povrne po nekaj daljšem času kot pa pri NA motorjih.
Po mojih izkušnjah, ni tolko pomembno, kako plinsko napravo si daš montirat v avtomobil (govorim o motorjih brez direktnega vbrizga),ampak koliko znanja ima vgrajevalec in koliko časa si bo vzel, da delo naredi kot se spodobi. Pa sistem za mazanje/hlajenje ventilov je (po mojem mnenju, ne glede na motor) obveza, če se misli z takim avtom delat konkretne km, kljub trditvam nekaterih proizvajalcev pliskih naprav, da dolocen tip motorja tega ne rabi. Dejstvo je, da se VSR pojavlja tudi pri delovanju na bencin, plin zaradi odsotnosti aditivov, ki so v gorivu in VSR preprečujejo, le_to samo pospeši in NE povzroča.
Vglavnem, da ne smetim teme. Moje izkušnje so ok. Je pa na tujih forumih zapisanega neprimerno več o LPG predelavah, ko na slovenskih.
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Koliko je meni znano, tovarniskih predelav razen Fiata (LPG) in VW (CNG) ni. Na trgu so se nekaj casa pojavljali novi avtomobili Subaru, ki pa niso imeli tov.vgrajen sistem ampak je le_tega uvoznik vgradil v Italiji (generalni uvoznik) ob soglasju tovarne in zadrzanju garancije (ce se ne motim, so bili vgrajeni BRC sistemi). Enaka zgodba je z Daciami, ki so »tov.vgradnja«, ampak sisteme vgrajujejo pri nas na servisih pred prodajo avtomobila. Zopet enaka zgodba je pri Oplu, ki ima vgrajene sisteme LandiRenzo in Lovato ce se ne motim.....
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Giulietta LPG se dobi tovarniško. Vsaj v italiji: http://www.alfaromeo.it/giulietta/giulietta#Powertrain" onclick="window.open(this.href);return false; (poglej pod Potenza). Če pa se jo da dobit tut pri nas, pa nimam pojma.