Predelava na plin / LPG - Giulietta, 1.4 TB

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

5 let nazaj sm kupil/ montiral G1 ki je bil najdrazji na trgu 1450€ za 4 valjno hondo z analognim mazanjem ventilov (opel ga mislm da ne rabi). Oni imajo dalec najdrazje servise, 50€ na 20.000km
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Sem zbiral sistem za 800€ brez racuna od plinexa al pa g1 pa sm bil "pameten" pa sm vzel g1...
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Pozdravljeni. Naj dodam še svoje izkušnje z LPG.

Sam vozim »plinaše« zadnjih 10 let in moram rečt, da me nobeden več ne bo prepričal, da je dizel boljša varjanta. Trenutno pri bajti 2 predelana avta, oba z enakim plinskim sistemom Zavoli, laufata bp. Je pa res, da vožnja na plin zahteva nekaj prilagoditev samega načina vožnje in upoštevanje določenih pravil v izogib poškodbam motorja.

Italijanski motorji naj bi bili načeloma dokaj odporni na »glavno« težavo uporabe LPG_ja kot pogonskega goriva (VSR). Kot eni najbolj problematičnih pa veljajo (v evropskem merilu in trgu predelav na LPG) ecotec in twin_port motorji od Opla, zaradi zelo »slabih« (beri mehkih, neodpornih na visoke temperature) sedišč ventilov. Pravtako se dandanes da predelat vsak motor na plin, tudi z direktnim vbrizgom goriva. Je pa res,da za take motorje obstajajo po vecini namensko razviti sistemi za dolocen tip motorja. To pa prinese tudi ceno in zahteva znanje, ki ga naši vgrajevalci večinoma nimajo, iz strani kupca pa zahteva vgradnja takega sistema precej več denarja, kot smo ga pripravljeni večina od nas odštet (tudi 2kratnik klasicne predelave). Pri vsem skupaj pa se vložek povrne po nekaj daljšem času kot pa pri NA motorjih.

Po mojih izkušnjah, ni tolko pomembno, kako plinsko napravo si daš montirat v avtomobil (govorim o motorjih brez direktnega vbrizga),ampak koliko znanja ima vgrajevalec in koliko časa si bo vzel, da delo naredi kot se spodobi. Pa sistem za mazanje/hlajenje ventilov je (po mojem mnenju, ne glede na motor) obveza, če se misli z takim avtom delat konkretne km, kljub trditvam nekaterih proizvajalcev pliskih naprav, da dolocen tip motorja tega ne rabi. Dejstvo je, da se VSR pojavlja tudi pri delovanju na bencin, plin zaradi odsotnosti aditivov, ki so v gorivu in VSR preprečujejo, le_to samo pospeši in NE povzroča.

Vglavnem, da ne smetim teme. Moje izkušnje so ok. Je pa na tujih forumih zapisanega neprimerno več o LPG predelavah, ko na slovenskih.
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

Mika me plin za naslednji avto (Alfo),ampak,najraje vidim,da je to tov. vgradnja.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

alfafil napisal/-a:Mika me plin za naslednji avto (Alfo),ampak,najraje vidim,da je to tov. vgradnja.
To je mogoče le, če kupiš nov avto na plin oz. če imaš srečo, da naletiš na takšen avto. Večinoma so vsi plinaši aftermarket.
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Koliko je meni znano, tovarniskih predelav razen Fiata (LPG) in VW (CNG) ni. Na trgu so se nekaj casa pojavljali novi avtomobili Subaru, ki pa niso imeli tov.vgrajen sistem ampak je le_tega uvoznik vgradil v Italiji (generalni uvoznik) ob soglasju tovarne in zadrzanju garancije (ce se ne motim, so bili vgrajeni BRC sistemi). Enaka zgodba je z Daciami, ki so »tov.vgradnja«, ampak sisteme vgrajujejo pri nas na servisih pred prodajo avtomobila. Zopet enaka zgodba je pri Oplu, ki ima vgrajene sisteme LandiRenzo in Lovato ce se ne motim.....
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Uporabniški avatar
LiLo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: So Okt 02, 2010 8:52 am
Vozilo: Giulietta QV TCT LE #141

Giulietta LPG se dobi tovarniško. Vsaj v italiji: http://www.alfaromeo.it/giulietta/giulietta#Powertrain" onclick="window.open(this.href);return false; (poglej pod Potenza). Če pa se jo da dobit tut pri nas, pa nimam pojma.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Tudi Mito je na voljo s tovarniško vgrajeno instalacijo. Je eden pri hiši :wink:
Odgovori
  • Informacija