Odpoved sistemov - Giulietta

Tehnične teme o modelu Giulietta

Moderator: Tehnika moderatorji

saso167
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Jan 15, 2015 10:27 pm

Živjo

Takole, moja Giulietta ponovno šiba kot raketa. Na koncu je bil alternator, pa še to mislim da ne čisto cel (kot sem rekel, nisem mehanik in nisem spraševal) tako da celoten strošek 220 eur in gasa naprej.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Super, da se je zrihtalo =D>

Srečno dalje :steering:
saso167
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Če Jan 15, 2015 10:27 pm

Zhagar napisal/-a:Super, da se je zrihtalo =D>

Srečno dalje :steering:
Hvala =D> =D>
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Po dveh jump-startih preko kablov rabim nov akumulator: 70A 620AH start&stop.
Kakšni namigi? Je potrebno po zamenjavi na diagnostiko?
Je ta ok?:https://www.akumulator.si/izdelek/A1%20 ... -agm-varta
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Mislim, da diagnostite ne rabiš.
jah sem gkleme dol vlačil, da se je avto zresetiral, ne vem več točno za kaj. V glavnem potrebno je bilo samo opraviti ponovno kalibracijo volana. To pa v knjigi piše. Če se ne motim volan v eno skrajno lego pa v drugo pa na center.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Ok, hvala Godlike, ko zamenjam poročam.
Uporabniški avatar
AR164TB
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 739
Pridružen: Sr Nov 17, 2004 12:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Rakovnik

Zadnjih 20 let sem vsakič, ko je bilo treba menjati akumulator. zapeljal k Grajzerju, ki mi je takoj in brezplačno zamenjal pri njem kupljen akumulator.Nazadnje pred mesecem v Miniju, že prej v Giulietti, Breri, 166-ki...Priporočam.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Nov aku vgrajen, Topla AGM, 125eur s popustom.

Postopek: ključ ven, zaprta vrata, počakaš par minut, odklopiš kabel na minusu s senzorjem, šraufaš....Ko vžgeš z novim akujem nekaj piska, kalibracija volana levo/desno do konca in to je to.

Bi bilo pa lepo, da po vsej okoljevarstveni greta histeriji s start stop sistemom, kako je pomembno da imaš zato super-duper 2xdražji aku, sicer crkne pol avta, da to resno vzamejo tudi pri AR oz. Avto-Triglavu - notri je bil namreč navadni kislinski akumulator Mopar.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Če ne uporabljaš start&stop imaš kamot lahko notri običajen štartni akumulator. AGM je za start stop potreben samo zato, ker je zagon avtomobila največji potrošnik, AGM akumulatorji pa zmorejo globje praznjenje.

Jaz bom v svojo, ko bo treba, dal klasičen štartni akumulator, ker imam S&S softwaresko izklopljen.
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Kdo ti je pa programsko izklopil S/S sistem? 8)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Željko, ima EcuScan in taprave konektorje doma ker ima sam tudi Giulietto.
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Super, da vem, v kolikor se odločim za to...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9766
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Jaz sem v ženinega MiTota vstavil navadni kislinski, a malo močnejši akumulator Krpan. Cena polovična Toplinemu.
S&S sistem dela brez težav.
Nisem pa naredil kalibracijo volana. Je to nujno opravilo po menjavi baterije?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

Na Giulietti ti sveti lučka in jo zahteva.
Če ni blo pritožb, samo vozi. :)
tomasso napisal/-a: Bi bilo pa lepo, da po vsej okoljevarstveni greta histeriji s start stop sistemom, kako je pomembno da imaš zato super-duper 2xdražji aku, sicer crkne pol avta, da to resno vzamejo tudi pri AR oz. Avto-Triglavu - notri je bil namreč navadni kislinski akumulator Mopar.
Če se prav spomnim ma Giulietta EFB in ne AGM noter. AGM je dražji.
Moja je še mela Exide, novo čudo zaradi FCA pa je blo Mopar.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

Meni je decembra (ko je 14 dni stal na parkirišču) javil S&S failure. Po 10km in reštartu je delal BP. Verjetno slabša napetost ob zagonu.

Se mi je pa na 1.1. pojavila napaka Hill Holder failure, pa ni niti poskušal obrniti motorja. Po parih poskusih (kontakt, izklop,...), pa scanu ECU (ni pokazal nobene napake) se je štartal BP.

Upam, da ni začetek nočnih mor z elektroniko.
Je pa MY2016 1.4 MA TCT.
Odgovori
  • Informacija