Zadnje novice

Testi in splošno o Giuliji

Pogovori o novi Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Sport Driver » Če Jan 11, 2018 8:46 pm

lizard napisal/-a:Miholl ravno v tem ni poanta, ampak je to splošno dejstvo, ki ga vsi vemo. Poanta je v tem, da se avti zaradi svojih različnih zasnov različno obnašajo.

Sicer pa če koga zanimajo številke (iz testa Quattroruote: Giulia 2.2 180hp At8, Audi A4 2.0TDI 190hp S-Tronic, BMW 320d 190hp AT8, MB C200d 170hp AT7):

Razporedite teže: Alfa 51:49, Audi 58:42, BMW 51:49, Mercedes 56:44.
Bočni oprijem: Alfa 1,01g, Audi 0,95g, BMW 0,99g, Mercedes 0,93g.
Čas na progi: Alfa 1:26.16 (z ESPjem), Audi 1:28.03 (brez EPSja) in 1:28.47 (z ESPejem), BMW 1:26.81 (brez EPSja) in 1:26.97 (z ESPejem), Mercedes 1:29.30 (brez EPSja) in1:29.90 (z ESPejem).

2 sek razlike na progi ni tako malo...


Je pa res da ti te 2 sekundi na cesti nič ne pomenita. Itak je ponavadi omejitev človek ne pa avto.
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 102
Pridružen: So Okt 22, 2016 12:18 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Jan 11, 2018 8:55 pm

Avti z zdnjim pogonom nudijo bolj zabavno in boljšo vozniško izkušnjo (ker imajo boljšo vozno dinamiko) - to je bil point vsega - števlike sem dodal samo zato ker eni vztrajajo pri svojem.
Med predstavniki zadnjega pogona v tem razredu pa Giulia s svojim super hitrim in natančnim volanom nudi še toliko več zabave.

To je vse. Komu je vozna dinamika res pomembna se bo Audiju pač izognil, 2 sekundi na krog gor ali dol.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4881
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Miholl » Če Jan 11, 2018 9:55 pm

Poanta je da ponudi vsak avto dovolj dinamike v tej klasi. Zato se superiorna voznost giulie ne prodaja, ker se vsi zelo dobr pelejo.

Pa pac fail, pri vsej sportnosti ne mors espja izklopit, pri konkurenci pa lahko.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5198
Pridružen: Po Okt 18, 2004 2:40 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Caci » Če Jan 11, 2018 10:49 pm

Pa nehajte eni s to prodajo, prodalo se jih je toliko kot se jih je in nemcev nikoli po prodaji ne bodo dosegli kaj šele prehiteli. Ampak Lizarda očitno eni ne razumete ali ga nočete razumeti. Dejstva iz mislim da preko 30 mednarodnih nagrad stroke, govorijo za sebe pa lahko debatiramo koliko hočemo. Giulia je eden najbolj voznih avtov zadnjih 20 let to so pa dosegli s platformo Giorgio, ki je tehnološki pred vsemi platformami audija pa še koga razen kakih R8 itd.... Razporeditev teže uporaba tehnološko naprednih materialov itd.... Kot sem že večkrat napisal za projektom stojita dva po mojem top strokovnjaka Roberto Fedelli on je bil glavni pri ferrariju laferrariju celo BMW i8.... je njegov produkt. Philip Krieft glavni pri projektu Ferrari f458 speciale . Ja če pa ti ljudje ne znajo potem pa tudi ne vem kdo zna. Kot zanimivost alfa giulia qv je hitrejša od navadnega Ferrari f458 na Nordschleife. Platforma navadne giulije in qv pa je ista Giorgio. Pa da ne bo vse samo športno giulija je tudi bolj udobna kot BMW 3 ali 4. Priznam pa da Italijani zaostajajo predvsem pri notranjosti in famoznih asistenčnih sistemih. Glede teorije nekaterih glede prodaje potem takem je clio, Megan, polo, golf najboljši avto. Ja res je vožnje na čas res ne bomo dosegali na naših cestah, vendar vsakič, ko se peljem z giulijo čista poezija vožnje. Kar se pa tiče zanesljivosti pogonskega sklopa itd ... bo pa čas pokazal.
Caci
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 11:15 am

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Caci » Če Jan 11, 2018 11:19 pm

Danes sem se mel priložnost pogovarjati z enim tipom, ki po mojem šefta z avtami. Mel je naloženega mercedesa cla 2015 letnik 2.0 bencin 155 km in ga me more prodati za 25000€. Cca 10 min mi razloga koliko nemških avtov je mel pa koliko denarja je zdeval zadnjih 10 let na njih zaradi okvar. Potem mu pa jaz rečem da imam Alfo giulio in odgovor ja je lepa sam si jo ne bi upal kupiti. Prej mi 10 min razlaga kak Nemci crkujejo in da niso več to kar so bili včasih potem pa za Alfo reče kar je rekel.???????? ](*,) Mislim to je to pa ljudje nimajo pojma mnenja si ustvarijo za šankom po 5 pivu šeftarji pa itak šeftajo samo z Nemci, kjer njaveč zaslužijo. Še en lep primer nemške zanesljivosti sodelavec pol leta nazaj kupil BMW x1 s 40.000 km sedaj jih ima neki preko 60.000 me pelje na zaključek in mu rečem zakaj je tako glasen pa rece da ma menda lezaj hin al da so zimske gume tako glasne . Ja ko bi bilo to diferencial hin 2300€ stroška BMW nimaš kaj pri 60.000 km. #-o
Caci
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 11:15 am

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Šerbinek » Ne Jan 14, 2018 10:02 pm

Mogoče pa se bo za kako leto dni kaj premaknilo glede infontamenta pri Alfi [-o<

Šerbinek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Feb 06, 2014 12:05 pm
Kraj: Svečina

Prejšnja

Vrni se na Giulia in Stelvio

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost