Zadnje novice

Testi in splošno o Giuliji

Pogovori o novi Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a AR164TB » Če Apr 19, 2018 7:38 am

Caci napisal/-a:. A si ti na pravem forumu al si se zgubil ?????.

Oprosti,ampak mislim,da ti nisi na pravem forumu,kot kupec nove Giulie s kakšno pravico pišeš v to temo,tu je prostor za "strokovnjake".
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
AR164TB
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Sr Nov 17, 2004 12:48 pm
Kraj: LJUBLJANA

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Apr 19, 2018 11:07 am

Upam, da ste se dosednjakoviči sedaj zmenili med sabo in se boste kmalu nehali ponavljat.


Da se vrnemo na temo; mogoče par zanimivosti in uporabnih informacij.

Pri AutoExpressovi razsikavi (Best cars to own 2018), so lastniki Giulie, slednjo ocenili izjemno visoko, in je bila jasno na prvem mestu v svojem segmentu (compact executive car), in skupno na 3. mestu. Največ hvale so dobili motor+menjalnik (v VB je na voljo samo avt. menjalnik), vozne lastnosti, volan, dizajn,... so pa lastniki poročali o več tažavah - sodeč po angl. forumih gre tu predvsem za manjše porodne težave, ki pa očitno ne povzročajo nezadovoljstva (npr. stop gumice prtljažnika ki so premehke, in prtljažna vrata rahlo udarijo ob zadnji odbijač - kar se reši pod garancijo z menjavo gumic za novejši (trši) tip in barvanjem poškodvanega laka, ali pa zvijanje pokrova za gorivo, ki se pravtako pod garancijo rešuje z menjavo za drugega/novejšega,... pa nekaj elektronskih gremlinov, ki so bili rešeni z lanskoletno nadgradnjo software-a,...). Po mojem nič nepričakovanega za model ki ni evolucija nobenega prešnjega modela in ima praktično vse komponentne razvite povsem na novo, ob vsem tem pa je bil razvit v izjmeno kratkem času. Kakorkoli že, izgleda da plusi močno pretehtajo nad minusi.
Za komentar so prosili tudi enega lastnika Giulie Quadrifolgio (ki je pred tem že imel BMWja M3 in C AMG 63), in po njegovih besedah je izjemen avto, katerega interier je po njegovem mnenju na enakem nivoju kot pri njegovih prejnšjih avtih. Posebej je pohvalil volan, ki je najboljši kar jih je kadarkoli imel (razen Porscheja 911 ki si ga tudi lasti). Pravi tudi da avto dosti "stiska" in da zaenkrat ni imel niti ene težave.

Še zanimiv podatek glede prodaje v VB, najbolj prodajana Giulia tam je Veloce (Veloce je tam brez Q4), ki je Alfa UK sploh ni imela namena prodajat, ampak so si po pritisku javnosti najbrž vseeno premislili. Pfff... pa ta njihov marketing.
Ni mi tudi jasno zakaj ZDA dobijo tako dobre reklame: https://www.youtube.com/watch?v=8vopY_6_YC8
Medtem ko v Evropi dobimo tisto butasto skropucalo od reklame za Giulio... pa Stelvia.
Eden glavnih načinov zviševanja prodaje so reklame reklame reklame, predvsem dobre reklame, ki morajo biti čim bolj prisotne vsepovsod. In tu je največja težava Alfinega marketinga, slabe in odsotne reklame!, ki jih znamka s tako slabo prepoznavnstjo kot Alfa res nujno potrebuje.

Čas proizvodnje je trenutno podaljaš tudi za 1 mesec, ker prehajajo na motorje ki bodo zadostili strošjim evropskin normam, ki postanejo obvezne s septembrom (mislim da 6c/6d). Niso pa trenutno edini z zastoji v proizvodnji zaradi motorjev kolko vem (za BMW sem slišal da se trenutno sooča s podobno situacijo).


Pa še nekaj glede nadgradenj navigacijskih map in infotainmenta.

Nadgradnja navigacijskih map se dobi tu: https://maps.mopar.eu/ Potrebna je registracija preko številke šasije, nove mape izzidejo vsake 3 mesece, nadgradnja pa je zastonj prva 3 leta.
Nadgradnja je dokaj enostavna. Najprej se s strani downloada licenco in mapo, nato se obe datoteki naloži na USB ključ, ki mora biti formatiran v NTFS formatu, obe datoteki pa ne smeta biti v nobeni mapi, ampak direkt na ključu.

Nato se v infotainmentu izbere nadgradnja map. Med samo nadgradnjo mora motor delovati, in se ga vmes ne sme ugasniti, zato je najbolje da se mapo nadgradi med kakšno daljšo vožnjo. Celotna nadgradnja je vzela cca 1 uro in 15 min, infotainment sicer javi da je potrebnih 145 min. Uporabljal sem pa Sandiskov USB 3.0.

Nadgraditi se da tudi software za celoten infotainment, ki se ga uradno sicer za lastnike ne dobi, neuradno pa... vzame 15 min, postopek je podben nadgradnji map, le da ni potrebe po licenčni datoteki.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4940
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Aless » Če Apr 19, 2018 6:21 pm

me zanima kak bi ta reklama zvenela v slovenščini in pa nemščini :lol:
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159
 
Prispevkov: 2005
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Kraj: Bizeljsko / Maribor

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Apr 19, 2018 8:50 pm

Čas proizvodnje je trenutno podaljaš tudi za 1 mesec, ker prehajajo na motorje ki bodo zadostili strošjim evropskin normam, ki postanejo obvezne s septembrom (mislim da 6c/6d). Niso pa trenutno edini z zastoji v proizvodnji zaradi motorjev kolko vem (za BMW sem slišal da se trenutno sooča s podobno situacijo).


Tole je tudi ena boljših italjanskih odločitev. Dobro leto pred obvezno uporabo AdBlue v novih dizelskih vozilih, so šli so delat motorje brez tega. Posledično vsi motorji v Giulii narejeni do zgoraj omenjene menjave niso upravičeni do uporabe "modre nalepke" za vstop v nemška mesta. Lastniki bodo vsekakor veseli, ko bodo začeli omejevati vstop zelenim nalepkam v mesta na leto dni starem avtu.
Isto mislim da bo treba za doseganje najnovejšega standarda na bencinskih motorjih dodati filtre trdih delcev.

Res je tudi da BMW ukinja proizvodnjo vseh modelov 1ke in 3ke, ki niso še prilagojeni novemu standardu.
In mislim da jih ne bodo niti posodobili, ker gresta oba modela letos v "penzijo".
320d 190HP je že "požegnan" za nov standard od updatea v 2015, M3 in 325d (224HP) pa gresta ven iz proizvodnje.
Medtem ko novi 25d z 232HP že zadostuje najnovejši normi (montiran v x3 ali novo 5 serijo).
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9543
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Apr 20, 2018 6:17 am

Also reagieren die Autobauer mit Versprechen und Garantien. Im Kern geht es dabei immer um das Gleiche: Wer beim Vertragshändler einen Diesel bestellt, der später von einem Fahrverbot betroffen ist, darf ihn an den Händler zurückgeben. Der Kunde darf ihn gegen ein Auto tauschen, das nicht vom Fahrverbot betroffen ist.


Kaj obljubljajo te garancije:

BMW: lizing dizel BMW boste lahko zamenjali s primerljivim BMW-jem na katerega prepoved nima vpliva ali reprogramiranje lizinga za dražje vozilo.
Audi: lizing Audi, ki je bil sklenjen v času od 1.4. do 30.6. Audi obljubi, s TDI motorjem lahko zamenjate z dražjim Audijem na katerega prepoved nima vpliva.
Nissan: garancija velja samo za X-Trail in Qasqai modele z dizlom pod pogojem, da se vozilo uporablja v mestu določeno število dni. Med pogoji za vračilo vozila je tudi obvezno upoštevanje izgube vrednosti na dan vračila zaradi prepovedi.
Peugeot: tudi tu se garancija dotika izključno lizing vozila od 1. aprila dalje in to samo za SUV modele. Ob zamenjavi morate izbrati izključno bencinarja. V kolikor se dizelski model tehnično da nadgraditi, garancija ne velja.
Škoda: garancija velja za vsa vozila, ne samo za lizing. Vozilo lahko zamenjate za novo ali rabljeno z največ 10.000 km ali 6 mesecev starosti.
VW: garancija velja v NEmčiji do konec 2018 in to izključno samo, če je prepoved izrečena na domačem naslovu imetnika avta (ali 50 km obsegu podjetja če je vozilo poslovne rabe). Garancija velja 3 leta od konca 2018 dalje pod pogojem, da je vozilo kupljeno v 2018 kot novo ali iz njihove zaloge malo rabljenih vozil (6 mesecev in 10.000 km).

Torej - gre se za to, da lahko vozilo z dizlom menjate za dražje novejše vozilo in reprogramirate lizing. Kar ste lahko storili že do zdaj kadarkoli .. :doubt:
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6
 
Prispevkov: 11625
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a janezkranj » Pe Apr 27, 2018 8:32 am

Dragi Alfisti

Pomlad je tu in upam, da vas to spravlja v dobro voljo.

Na moj komentar sem dobil par primernih replik in par pikrih - češ kaj govori nima pojma, predvsem pa si ne more kupiti normalnega avta in ne dela drugega kot pametari in soli pamet drugim - no to pa ni bil moj namen, moj namen je samo spodbuditi razmišlanja in komentiranje trenutnih in aktualnih dogodkov.
Trenutno vozim BMW 535 xd Turing letnik 2016, v preteklosti sem vozil 6 različnih alfa Romeo vozil, med drugim pa sem imel tudi: Mitsubishi ECLIPSE 2,0 turbo GSX in GTR WR 4 - prvi v Evropi, tako da mislim, da se na avte kar spoznam.
Žal pri meni kot gorenjcu težko grejo € iz žepa - ko gredo jokajo in stokajo in se izvijajo in kar nočejo iz žepa, zato trošim pametno in preudarno, ker jih moram žal sam zaslužiti in ne rastejo na drevju.
No ker pa sem stalno v razno raznih poslih med drugim tudi z avtomobili, če koga zanima A.R. giulija 2,2 super 180 kw letnik 2016 - bela, siva ali črna - km 20.000 - 30.000 po ceni cca 27.500,00 € pa se mi lahko oglasi, mu jo lahko dobavimo.

Pa srečno

Janez
janezkranj
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 30
Pridružen: So Jun 13, 2015 11:20 am

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a alfaskor40 » Pe Apr 27, 2018 5:34 pm

Spoštovani janezkranjski
Zelo ugodno ponujate giulio, glede na ekstaze o tem, da je avto prepoceni in boljsi od premium konkurence.
Sam sem januarja kupil rabljeno giulio 180km, po 3 mesecih sem jo prodal in to takoj, ko sem se jo odločil prodati. To se mi še ni zgodilo.
Avto je na zalost omejeno uporaben, zato sem ga prodal. Po pravici povedano pa sem pri tem zaslužil 3000€.
Sedaj bom iz tujine pripeljal stelvio 210KM.
Cene rabljenih so v tujini precej ugodne in se dajo lepo zbarantat. Upam, da bom z njim bolj zadovoljen, kar se tiče uporabnosti, le opremljenost zaostaja za konkurenco.
alfaskor40
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe Sep 15, 2017 4:06 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a urbancebulj » So Apr 28, 2018 8:11 pm

Pa si ga vseeno kupil, ker?!?
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1599
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Sparco » So Maj 19, 2018 2:21 pm

Mene pa zanima, če kdo ve, a se da v Giulio naknadno namestit slovenski jezik?
Sparco
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Maj 21, 2015 7:13 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a TribesMan » So Maj 19, 2018 2:39 pm

Pomojem težko namestiš nekaj kar ne obstaja...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9543
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Sparco » So Maj 19, 2018 2:53 pm

Ups, sem bil prepričan, da je bil v testni slovenski jezik... :oops: :D
Sparco
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Maj 21, 2015 7:13 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a TribesMan » So Maj 19, 2018 3:21 pm

Saj nevem če obstaja ali ne, predvidevam da bi moral imeti opcijo spremeniti jezik v katermkoli trenutku, kot je navada pri ostalih avtomobilih.
Predvidevam tudi da če slovenskega jezika ni na izbiro v menuju, verjetno ne obstaja.

Pač pojdi v meni na glavnem infotaiment zaslonu, Settings, Units&Language, Language...

Seveda obstaja verjetnost da so Italjani tako pametni, da bolj obskurne jezike nameščajo samo v avte prodane na teh tržiščih.
To bo povedal kdo ki je kupil Giulio v Sloveniji, če ima naš jeznik na izbiro.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9543
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Sparco » Ne Maj 20, 2018 6:22 pm

Je stric nekaj malega nabavil... :D =D> =P~

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Njegove prve besede: To pa je nor avto! 8) :lol:
Sparco
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Maj 21, 2015 7:13 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a lizard » Ne Maj 20, 2018 7:21 pm

Hmm... zgleda razbita spredaj. Pa hladilna tekočina glavnega hladilenga sistema manjka...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4940
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

Re: Testi in splošno o Giuliji

OdgovorNapisal/-a Sparco » Ne Maj 20, 2018 7:29 pm

Drži, razen lepotnih popravkov je že zrihtana :wink:
Sparco
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Maj 21, 2015 7:13 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Giulia in Stelvio

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost