AdBlue: Diesel Euro 6 - Giulia/Stelvio

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
chrush
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Po Jun 01, 2009 11:38 am
Vozilo: Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Stelvio
Kontakt:

Pozdravljeni, nekaj me zanima za 110kW giulio. Po podatkih naj bi imel Euro 6 motor, vendar pri nakupu nove ni nihče omenil, če je treba tankati tudi ADBlue. Niti tega nisem zasledil v navodilih. Ve kdo kaj več o tem?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Motorji v Giulii od začetka vgradnje (150, 180, 210HP) nimajo AdBlue rezervoarja... Bo pa v kratkem prenova motorjev (160, 190, 210HP), ki bodo skladni z zadnjo Euro 6d normo, in bodo imeli tudi AdBlue...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Od septembra naprej se lahko naroči samo še Euro6d motorje, ki kot pravi tribesman potrebujejo adblue.

150 konjski dizel za katerega sprašuješ potemtakem še nima adblue-ja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
chrush
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Po Jun 01, 2009 11:38 am
Vozilo: Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Stelvio
Kontakt:

Hvala za odgovore. Sem mislil, da Euro6 že avtomatično pomeni, da mora imeti tudi ADBlue rezervoar.
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

Mama mia, ročne menjalnike so črtali. MY2019 samo automatika :(
Slika
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pravilno. Vsaj ne bo več tistega sranja od menjalnika. F40 menjalnik v 159 po moje ni presezek, tisto čudo v giulii pa je še slabše
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Itak niso ti ročni menjalniki zdržali navora dizlov in je tako bil navor elektronsko omejen, pa če višji CO2 so imeli, tako da je odločitev kar smiselna. AT8 ko ga v Dynamic modu preklopiš v manualni način je sprogramiran tako, da se ti menjalnik ne vmešava - torej ti menjalnik ne menja gor ko dosežeš blokado in ni tudi kickdowna če na polno stisneš pedal za gas. Tako dobro imajo to rešeno redki avti.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Samo totalen osel bi izbral ročni menjalnik, kjer imaš na voljo ZF8...
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Se tudi jaz pridružujem zgornjim mnenjem... ZF8 je vrhunski menjalnik, dobiš dejansko močnejši motor zaradi njega, prestavne ročice v giulii pa tud zgledajo enkratno. Poleg nižje porabe in povečanega udobja.
Slika
chrush
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Po Jun 01, 2009 11:38 am
Vozilo: Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Stelvio
Kontakt:

Vidim, da se pri nas še kar ne da dobiti 160HP in 190HP. V tujini se že nekaj časa prodajajo. Ali smo pri nas res tako za časom? Ve mogoče kdo, ali so bile še na teh novih motorjih kakšne druge spremembe, npr. odpravljene morebitne napake ali so bili ti modeli brez težav zaenkrat?
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

Prvic, ne razmislji pa kup bencin, dizl je preteklost :D
prid do mene pa ti dam za probat avtomatik, pa se bos premislu za rocni menjalnik verjem.
Tko kot ti vsi drugi pisejo menjalnik ZF8 je toop !
:mrgreen:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kolko sem slišal Alfa še ni sprostila naročanja novih avtov za Slovenijo, ali nekaj v tem smislu.

Sem vozil oba, dizla in bencinarja, in je tisto kar več plačaš za porabo absolutno vredno svojega denarja. Bencinar je tudi opazno tišji na avtocesti pri višjih hitrostih, in nasploh precej prijetnejši za vozit - od zvoka, mirnosti, pa vse do razporeditve moči in navora skozi obrate.

O nekih problemih z motorji zaenkrat ni nekih poročanj. 42.000 km na 2.0 200hp bencinarju in zaenkrat dela vse.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Če bi imeli katero bencinarco na zalogi, ko bo zime konec (zdej se mi ne da) bom nabavu ali novo giulio ali bmw 3. Ampak trenutno izgleda da bom bmw, ker ponuja veliko več za manj denarja z M sport opremo.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Veliko več česa? Električne opreme in bednih asistenčnih sistemov verjetno res, v voznih lastnostih in užitku v vožnji je pa Giulia na prvem mestu od samega spočetja pa lahko ima BMW dva M sport paketa. Varnost ima pa tudi na izredno visokem nivoju.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Za okol 32k sport sedeži, avtomatik, sport podvozje, navigacija, usnje, sport volan. Veliko rajši bi vzel alfo, ampak ni niti ene na zalogi, niti je ne bo čez par mesecev. Upam da pride kaka do pomladi ampak se bojim da ne bo. Električna oprema in asistenca me pa niti ne zanimajo. Gledam pa samo ta dva avta ker se v njih sedi perfektno, tud za takega 193cm velikana kot sm jst.
Odgovori
  • Informacija