Zadnje novice

Giulia: Testi in Splošno

Pogovori o novi Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a lakosanec » Pe Jan 01, 2021 8:09 pm

Moja Giulia ima porabo na zadnjih 25000km odkar jo imam ca. 5,2 - 5,3 l/100km. Dnevna vožnja na delo ca. 250km. Giulia 2.2 dizel je čipirana iz 150KM na 220KM. Tako, da se na porabi kar veliko pozna razlika med dizlom in benzinarjem :P
lakosanec
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo Giulia 2.2 Berlina 220
ex Alfa Romeo 159 sw 1.9 jtdm 150 Distinctive 150
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr Dec 08, 2010 6:31 pm
Kraj: Lendava

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Veron » So Jan 02, 2021 12:21 pm

Ima kdo kak diagram kako je sestavljena centralna konzola pri Giuliji?
Namreč to je zame "must have" oprema in veliko Giulij tega nima, pa me zanima kako komplicirano bi bilo to naknadno uredit?

Prijatelj je pogledal rezervne dele in pri centralni konzoli ne vidi razlik, razn pri "trim" delu (barve/materiali). Je pa opazil razliko, da je za pečko drugačen kot, kot je pri tisti ki ima ventilacijo.
Je možno, da je samo plastika za pečko in tisti zadnji zračnik? Malo se mi zdi, ampak iz vdenega se mi zdi možno.

Lahko kdorkoli tukaj kaj pomaga? Razdreti glih ne morem, ker avto ni moj :D

EDIT: našel svojo Giulio z ventilacijo zadaj :-({|=
Zadnjič spremenil Veron, dne To Jan 05, 2021 12:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Veron
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 433
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 5:13 pm

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Caci » Po Jan 04, 2021 6:59 am

https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-rome ... DxjCB.html

Zanimivo za tistega, ki jo kupuje. Lp
Caci
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 298
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 11:15 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Malajlo » Sr Jan 13, 2021 8:20 pm

Veron napisal/-a:Ima kdo kak diagram kako je sestavljena centralna konzola pri Giuliji?
Namreč to je zame "must have" oprema in veliko Giulij tega nima, pa me zanima kako komplicirano bi bilo to naknadno uredit?

Prijatelj je pogledal rezervne dele in pri centralni konzoli ne vidi razlik, razn pri "trim" delu (barve/materiali). Je pa opazil razliko, da je za pečko drugačen kot, kot je pri tisti ki ima ventilacijo.
Je možno, da je samo plastika za pečko in tisti zadnji zračnik? Malo se mi zdi, ampak iz vdenega se mi zdi možno.

Lahko kdorkoli tukaj kaj pomaga? Razdreti glih ne morem, ker avto ni moj :D

EDIT: našel svojo Giulio z ventilacijo zadaj :-({|=

Česa nima vsaka Giulija na centralni konzoli? Naslon za roko, šalthebl, pa knofi, pa luknja za telefon odložit... Kaj sem spregledal?
Barve, tirm, italijanska zastavica - mi dol visi.
Pečka?
Malajlo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: To Dec 08, 2020 8:58 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Veron » Sr Jan 13, 2021 9:32 pm

Slika
Slika
Veron
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 433
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 5:13 pm

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Modras » Če Jan 14, 2021 11:57 am

Ja, očitno nihče nerazume da ima ločeno ventilacijo oziroma pri bolje opremljenih paketih klimatizacijo zadaj kar so imeli že v 80* in 90-ih.
To moraš pa pri večini konkurence, sploh pri precenjeni nemški sveti trojici, doplačati.
Pri Giulii me moti edino da preveč spominja na Audi in da nima več klasične automatike, ampak polautomatiko.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 504
Pridružen: Po Maj 27, 2013 10:03 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Veron » Če Jan 14, 2021 12:52 pm

Ravno to se je tašča "nasankala" pri nakupu MB W205, ni prčakovala da tega ne bo imel (ventilacije za zadnje sedeže).
Zato sem toliko bolj pozoren na ta element.

@Modras, če imaš v mislih menjalnik, je pri Giuliji čisti avtomatik z torque converterjem.
Audi ima S-tronic (DSG), ki je robotiziran ročni (2) menjalnik, Merdedes 9G ima nek hibrid med klasičnim menjalnikom in DCT, BMW pa uporablja (vsaj klasična serija 3) isti ZF8 menjalnik kot Giulia, ji je klasični avtomatik.
Veron
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 433
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 5:13 pm

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Modras » Če Jan 14, 2021 12:55 pm

Verjamem, saj je veliko nepoznavalcev kateri so povrh vsega še neljubitelji ter se jim mudi z nakupom.
Glede menjalnikov bi pa povedal da nisem pristaš dodatne funkcije ročnega prestavljanja ter F1 funkcije, ampak klasične avtomatike tipa P-R-N-D(3-2-1).
Večinoma kateri imajo omenjene DSG in -tronice jih poznam in mi stalno jamrajo glede okvar.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 504
Pridružen: Po Maj 27, 2013 10:03 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Hranata » Če Jan 14, 2021 7:29 pm

Joj modras, spet si se zbudil po 3 letih zimskega spanja in spet dobivamo nepovezane in neargumentirane objave dobivamo tukaj na forumu. In kaj so drugega tvoje številke 3-2-1 kot ročno prestavljanje na avtomatiku s pretvornikom navora? Sploh pa je HP8 od ZFa, ki je v Giulii, BMWjih ipd še najbližji menjalnik temu kar ti opisuješ oz. je razvit iz njih (planetna gonila itd). Samo da je neprimerljivo hitrejši pri prestavljanju in zaradi 2x več prestav mnogo bolj učinkovit. Sem si lastil subaruja s 4 stopenjsko avtomatiko. Saj pri normalni umirjeni vožnji res nikakor ne opaziš dolgih prestav in počasnega prestavljanja, ampak za karkoli več pri normalnih avtomobilih pa ni. Na tem forumu pa govorimo o avtomobilih znamke Alfa Romeo, ki ima predvsem športno naravnane avtomobile, v katere pa taki menjalniki enostavno ne sodijo.
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To Sep 16, 2014 5:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Modras » Če Jan 14, 2021 8:52 pm

Ne skrbi, vem kaj pomeni Alfa Romeo in kaj predstavlja.
Želim pač povedati da sem pristaš klasične avtomatike ter da imam stalno oziroma večinoma v položaju D, sport pritisnem le pri prehitevanju ipd...
To F1 prestavljanje na oziroma ob volanu pa mi nič ne koristi oziroma je pač še ena možnost več da se zadeva pokvari.
Drugače mi je super da je Giulia ponovno zaživela, samo vprašanje je za koliko časa.
Zakaj pa po tvoje omenjeni menjalnik ne sodi v tak avto? Kako pa jih lahko imajo konkurentje oziroma so jih že v 60-ih imeli čez lužo?
A potem po tvoje tudi multimedija in podobno sodi v ta model?
Zamisli se malo.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 504
Pridružen: Po Maj 27, 2013 10:03 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a MaStr » Če Jan 14, 2021 9:53 pm

Ti bi rad imel menjalnik iz 60ih v novi Giuliji, če te prav zastopim?
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8943
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Modras » Če Jan 14, 2021 9:59 pm

MaStr napisal/-a:Ti bi rad imel menjalnik iz 60ih v novi Giuliji, če te prav zastopim?

Ne, pogrešam klasično automatiko brez teh lopatic in programov kakršno sem imel v prvem avtu, Fiat Croma, letnik 1994.
Sem pač pristaš klasične avtomatike. Pa še nekaj : ko se enkrat navadiš na avtomatiko jo boš vedno imel!
Tudi v ostalih v kombijih, tovornjakih, traktorjih in autobusih jo imaš zadnja leta.
Edini avto z ročnim menjalnikom ki ga imam je samo eden in sicer neuničljiva in večna Lada Niva pa še to samo za po hribih.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 504
Pridružen: Po Maj 27, 2013 10:03 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Jan 14, 2021 10:16 pm

OK, zdej pa ne vem ali si butast, ali se pa delaš butastega.

Avtomatik v Giulii je KLASIČEN avtomatik. Deluje na enak princip kot stari avtomatiki, planetni prenosi in pretvornik navora.
Nima dveh sklopk kot nekateri VAG menjalniki, ni robotiziran ročni menjalnik kot je bilo popularno 15 let nazaj.
Lopatice ob volanu so dodatna oprema, niso obvezne, pa tudi če jih imaš jih ne rabiš uporabljat, ker bo avtomatik delal sam popolnoma suvereno brez tvojih posegov. Avto se pelje popolnoma enako kot avtomatiki pred 30 leti.

Zdej, če te pa moti da je šel čas naprej in da je za doseganje bolj učikovitega delovanja in hitrejšega prestavljanja avtomatik krmiljen z računalnikom, potem pa ti preostane edino da se obrneš na avto.net in iščeš avtomobile izdelane pred letom 2000.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9671
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a Modras » Če Jan 14, 2021 10:41 pm

Ja, saj zato sem si vedno raje lastil vozila pred letnikom 2000 ker so bolj preprosto narejena.
Če se pa res najde kakšna brez teh lopatic za volanom ter ostale odvečne elektronike jo pa takoj nabavim.
Drugo kar je zanimivo pri teh -tronic in ostalih izpeljankah je to da sem jih dosti gledal in da je večina zelo grobo koriščenih kar se odraža jasno v vožnji v kolikor ni pravilno vzdrževan.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 504
Pridružen: Po Maj 27, 2013 10:03 am

Re: Giulia: Testi in Splošno

OdgovorNapisal/-a MaStr » Če Jan 14, 2021 11:04 pm

Po petih letih bi kot privrženi alfist že lahko vedel, da so Giulije z AT8 menjalniki, ki imajo obvolanske lopatice in tiste, ki so brez.
Pravzaprav je slednjih celo več.
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8943
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Giulia in Stelvio

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost