atek napisal/-a:Imam Stelvia iz Avstrije in bi mi prav prišla slovenska navodila za uporabo, da si malo na študiram vse možne opcije, ki mi jih Stelvio ponuja.
Mi lahko kdo lepo skopira uporabne zadeve?
Mimogrede: Strešne nosilce sem že naročil.
Angleška navodila bi ti pomagala? Kateri letnik je? Do 2019 ali po 2019?
Drugače pa, poskusi Google Translate ali Google Lens aplikacijo - samo pokažeš na tekst v navodilih in ti na zaslonu avtomatično pokaže prevedeno v slovenščino.
Kam pa vozite na servise? Sem iz Štajerske, ni mi problem peljati malo dlje na kvaliteten servis.
Če ne boš šel na originalnega, lahko poskusiš pri avto serviserju v Strehovcih (Prekmurje). Tudi sam ima Stelvio in je velik ljubitelj AR. Nekoč je delal na uradnem Fiat/AR servisu, ampak že dolga leta ima svojo delavnico. Naredi tudi vse posodobitve, kot bi ti jih naredili na uradnem servisu. Cena servisne ure je ista, kot na uradnem, ampak se lahko vsaj osebno pogovoriš o vsem in po potrebi tudi lastne dele prineseš (zavorne ploščice ipd.). Enkrat sem celo videl Giulio iz Avstrije.
Zahvaljujemo se vam za dopis in posredovano vprašanje. Za obe situaciji po katerih povprašujete ste prejeli pravilen odgovor. Oba elementa sta izvzeta iz splošne garancije vozila, kar je proizvajalec v garancijski knjižici tudi eksplicitno navedel. Ob elementa sta izrazito podvržena zunanjim vplivom zato se te elemente periodično pregleduje in vzdržuje. Za kromiran obroč izpuha velja, da se redno sproti čisti. Za tovrstne površine obstajajo čistila , ki ostanke izpuha učinkovito očistijo. Zavore oz zavorni učinek pa se preverja na zavornih valjih. V kolikor sta zadnja zavorna diska obrabljena različno to še ne pomeni, da je različna tudi zavorna sila. Kot rečeno ta vizualni izgled ni merodajen je pa vsekakor moteč. Zavore se pregledajo in očistijo do te mere da ponovno nalegajo kot je potrebno. Ker so za tako delovanje krivi zunanji dejavniki se to izvaja v okviru vzdrževalnih del. Izjemno redko se izkaže, da je temu drugače.
Alfa razočara tako ali drugače.
Takih zavor pri drugih znamkah nisem videl...
To leporečenje je samo izmikanje odgovornosti. Vsaka znamka to dela.
Daj slike na kakšen subreddit ali https://www.stelvioforum.com/" onclick="window.open(this.href);return false; in povprašaj, če je kdo imel kaj podobnega in kaj je lahko vzrok. Res je čudna obraba in tudi jaz še nisem videl česa podobnega, še najmanj na tako dragem avtu.
50k€ za avto in po 20kkm takole (sej vprašanje kdaj se je začel, ampak takrat smo opazili).
Nenavadno, da ravno oba zadnja diska (na isti osi) se "umažeta" oz. kakor koli "zunanji vpliv", ki kaj takega povzroči (vsaj ne da bi vedel kako).
Meni se tole ne zdi OK. Moja Giulia nima teh težav (60kkm).