Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

negativizma?
Alfa ljubitelj je napisal, da je počl pri 260, zato ga jemljem z rezervo. Ker trava ni ožgana je avto gorel drugje. Ker mi je jasna osnova fizike, se mi približno zdi kaj bi se zgodilo, če res počiš v telegraf štango pri 260 ( štanga pride čez avto,
pa neglede na vse zvezdice, ki jih avto ima, ne pa da podre 3 štange ). Ker pol avta manka ( vrata ) in ker je streha začuda cela ( sicer se ne vidi jasno seveda ), ampak karbonska streha bi se v požaru upepelila pomoje, saj ko gledaš gorečega ferarija dejansko izgine goreči del.
Pač sem dvomljivec in ne verjemem vse kar se tu reče.
Je pa vsekakor možno, vendar v temu primeru naj se poleg alfi, zahvali še neki višji sili.

LP
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

slika je pa tud, kot da bi iz krompirjem slikal...seveda pa ne gre skupaj, da trava ni ožgana/ni vidnih sledi nesreče ter, da je streha cela oz. ni videti, da bi bila karbonska... torej ali je kakšna fotomontaža, ni qv ali pa italjani lažejo in QV nima karbonske strehe :) .
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Sem si še enkrat pogledal sliko.
Joj pa saj se iz 260 kilometrske oddaljenosti vidi, da je fake.
Cesta pa tudi zgleda bol kot kakšen kolovoz, kot primerna za tako visoko hitrost.
Če bi se res zabil v kandelaber, bi avto razpolovilo po dolžini:
vir: https://www.youtube.com/watch?v=w0cTAuFSPI4" onclick="window.open(this.href);return false;
na tem posnetku zabije kol do zadnjih sedežev pri samo 90 km/h.

Vsaj malo kritične razsodnosti prosim.
Altmann

zraice napisal/-a:autobild ima test giulie quadrifoglio in konkurence,lahko kdo ki nemško zna pove, kaj so ugotovili? :mrgreen:
Predvsem, nikakor ne beri. OK, beres lahko, ne verjemi kar pise v AutoBild. Za razumevanje ti dam mali citat nekakga komentatorja z nickom "PPP":

"...warum die Deutschen Auto Magazine sie immer mit Handschaltung nehmen, während die Konkurrenz immer mit Automatik vor fährt?..."

priblizen prevod po Presernu...
...zakaj nemski Avtomagazini vedno vzamete (za preiskus) z rocnim menjalnikom (to se nanasa na Giulio), medtem ko konkurenco vedno z avtomatskim menjalnikom...

Nisem bral vsega, ker se mi ne da brati te solate, ker v AutoBild-u, bo VEDNO Nemski avto najboljsi! Nekaj ze najdejo, drugace se pa zmislijo nek vzrok.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Kaj se zgodi z audijem RS6 pri samo 200 km/h ko se v drevo zabije. razliak v energiji do 260 km/h je pa ogromna. Raje ne napišem. Itak pa zna vsak sam zračunat.
https://www.youtube.com/watch?v=l_PGL5ucpsc" onclick="window.open(this.href);return false;
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Nemc kot nemc kaj drugega pričakovati od njih. Še enega poštenega testa ne znajo več narediti.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Res je, kar pravi @Altmann, v nemški reviji vedno nemec zmagovalec. Zato me vse nemško odvrača.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

prilagam še en link odprite pa preberite.
Se še malo na področju rallya izobrazimo vsi skupaj.
V drevo je priletel s cca. 170 km/h z avtom, ki je imel varnostno kletko.
http://kamnik-perovo.si/list12/index.ph ... terjanezic" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. Admin hvala, da dopuščaš malce offtopica. Petra sem poznal, saj je bil moj učitelj.


Glede nemških testov se moram in tudi se strinjam, da dajejo občutek pristranskosti.
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

se zdaj več nevem kam se je zaletel, eni govorijo o štangah drugi pa o drevesih :roll: :lol:
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Kdo sploh bere teste #-o Zadnjih 10 let se se ne da skoraj nič pametnega prebrat več. ali pa jaz ne vem kaj naj vzamem v roke da bodo kritike kot se zagre.

Vzameš v roke test nekega avta pa kritike kako se zapre nek predalček in kje jih je preveč ali premalo, kje bi lahko inštalirali dodatno lučko... to so kritike. Pri italijanih se nato silijo z iskanjem nekih površnosti, pri nemcih pa napišejo kako odlično je sestavljen. Potem je v nadaljevanju kako je avto boljši od predhodnika in polno laži za koliko % se je vse izboljšalo. Vozne lastnosti so tako pri vsakem odlične ali pa vsaj zelo dobre.

Autobild in taki pa so itak samo za EPP. Škoda časa.
zraice
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 80
Pridružen: So Avg 15, 2009 10:01 pm

Švabi pač hvalijo svoje...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Primerjava Q4, Quattro in xDrive. Sicer ne razumem nič, ampak zgleda kot da Q4 dejansko zmaga test - bo kaka oseba bolj vešča italjanskega jezika mogoče povedala kaj več:

https://www.youtube.com/watch?v=AHIytYD67PY" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Italjanski test... itak bo Italjan zmagal...
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

Josephe napisal/-a:negativizma?
Alfa ljubitelj je napisal, da je počl pri 260, zato ga jemljem z rezervo. Ker trava ni ožgana je avto gorel drugje. Ker mi je jasna osnova fizike, se mi približno zdi kaj bi se zgodilo, če res počiš v telegraf štango pri 260 ( štanga pride čez avto,
pa neglede na vse zvezdice, ki jih avto ima, ne pa da podre 3 štange ). Ker pol avta manka ( vrata ) in ker je streha začuda cela ( sicer se ne vidi jasno seveda ), ampak karbonska streha bi se v požaru upepelila pomoje, saj ko gledaš gorečega ferarija dejansko izgine goreči del.
Pač sem dvomljivec in ne verjemem vse kar se tu reče.
Je pa vsekakor možno, vendar v temu primeru naj se poleg alfi, zahvali še neki višji sili.

LP
Nisem mislil na ta konkreten prispevek, za katerega priznam, da ga nisem niti pogledal. Mislil sem na splošno, ker bilokaka novica v zvezi z Giulio, sploh če je pozitivna, takoj izzove neko negativno kontriranje. In tovrstnega negativizma ne prebavljam.
LP
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

TribesMan napisal/-a:Italjanski test... itak bo Italjan zmagal...
Seveda je vedno možnost zlorabe. V kolikor je ni bilo so pa na strani zapisali da so vsi trije prišli na zimskih gumah, s katerimi so opremljeni s tovarne.

Načeloma je vedno pri testih, kjer meriš neko enostavno merljivo lastnost (npr. drag race, speljavenje in trakcija v klanec), to precej bolj objektivno, kot pa zaključki na podlagi subjektivnih občutkov voznikov.

Zato pa je ponovljivost rezultatov med enako izvedenimi testi tako zelo pomembna.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija