MaStr napisal/-a:Po petih letih bi kot privrženi alfist že lahko vedel, da so Giulije z AT8 menjalniki, ki imajo obvolanske lopatice in tiste, ki so brez.
Pravzaprav je slednjih celo več.
Hvala ti za info.
Kot Alfist sem pa postal ko je pokojni stric imel 33ko prve serije ki je res trgala gate v primerjavi z ostalimi.
Ni zastonj rek : 33ka trga gate za najmanj denarja.
Še vedno bi pa imel legendarno 164ko, če bi pa moral kupiti najnovejše bi pa omenjeno.
Matej46 napisal/-a:Ce das Quadrifoglio stikalo pa potem dela brez problemov? Kdo to dela da ga kontaktiram oz. a je to drago?
Pri Enigmi so mi vgradili DNA RACE stikalo v Giulijo (2017 dizel). Lahko potrdim, da zadeva deluje. V Race načinu izklopi TC in ESP. Manjši minus je, da je v vseh načinih ( A, N, D, R ) vožnje uporaba mape N, se pravi A in D nista na voljo (razen grafike na zaslonu). Mi je pa bolj pomembna možnost izklopa elektronike.
Uf, to da je vseskozi v “N” mapi se mi ne zdi ravno kul. Pri “navadnem” dizlu mogoce res ni tako velike razlike, pri bencinski Veloce pa je odzivnost precejsnja med N in D .
Odzivnost pedala za gas se spreminja, je pa hudic, veliko je povsod napisanega o race programu, redko kdo pa tudi potem ko vse porihta napise da mu dela v popolnosti, vedno so malenkostne tezave.
Odvisno od letnika, od menjalnika...
Drugace pa imamo nogo za doziranje gasa/konjev ane
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;