Približno polovica kupcev rabi karavana. Druga polovica, ki ne rabi pa nima velike izbire glede motorjev in opreme. Fiat/Alfa ma lepo paleto motorjev iz Giuliette, ki jo nočejo uporabit. To da je razlika v pogonih (sprednji, zadnji) ni izgovor. MB ma zadnji, sprednji in na vsa 4 kolesa pa uporabljajo motorje v različnih modelih.
Vendar ne uporabljajo vedno enakih motorjev, niti menjalnikov (A klasa si precej deli z Meganom). Giuliji manjka zgolj en 160-170 konjski bencinar - to delo komot opravlja "de-tunan" 2.0 Turbo, kateremu turbina služi predvsem temu, da doda navor s spodnjih obratih in tako prispeva k prožnosti motorja.
To je neprimerno cenejša varjanta iz vidika razvoja, kot pa 1.4 TB iz Giuliette vgrajevat v Giulio - saj potem morajo na novo prilagodit ročni in avt. menjalnik kot tudi celoten motor prilagodit vzdolžni vgradnji, spemenit mesta nosilcev in nosilce, speljat vse kalbe in cevi (hladilni, oljni sistem,...) drugače, in tako naprej... dela je tu ogromno, tako da to res nima smisla.
P.S. Dodatno ji manjka tudi en 350 konjski bencinar... da ne pozabimo na to.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Alfi manjka še veliko (od opreme, motorjev, izvedb,...), po drugi strani pa ima nekaj kar drugi ne bodo imeli (vsaj za nekatere)
najbolj pa ji sigurno manjka karavan(tudi sam bi sigurno vzel karavana, če bi imel na izbiro ko bom menjaval)...v tem primeru bi jih videli precej več na cesti...ta ITA logika, da bi odžiral kupce Stelviu, res ne vem komu je lahko jasna
Alan napisal/-a:ne rabi detunan 2.0 saj so nardili 1.3 turbo 180hp
Stelvio je komot namesto karavana ce si nekdo res zeli alfo. Jbg to je pac na voljo nazalost.
Jebiga, stelvio se dolg ne bo 20 jurjev, giulio pa ze najdes kako...
dandanes se avta drugače kot na lizing ne splača kupovat. samo da ga pogledaš že izgubi 10k. tako da je vse v mesečnem obrku in to je to. pač, avti postajajo vozila za bogate.