Dobra obnova notranjosti, vendar v primerjavi s konkurenco premalo. Upam, da jim uspe do 2021 res v primerjavi z BMW serijo 3 narediti v kompletu vse od teh led-matric luči in več info-asistencne opreme. Sem pa gledal cene teh 2020 modelov fantje pri 43.000€ se začne!.
Drugače mojo so zrihtali v garanciji tudi levo luč, za vse ki imate dizle 2.2 boditi pozorni pri menjavi olja na morebiten oljni madež med menjalnikom in motorjem. Ker očitno je problem v semeringu. Lp
Zdravo,
prosim za info ali kdo ve zakaj ni, oziroma kdaj bo možno v EU naročiti Giulio z bencinarjem 280 KM, samo z ZADNJIM POGONOM.
V Ameriki ( verjetno še kje ) ta opcija obstaja. Hvala
Ce je zelja po rwd in ni problem glede ostalega je opcija tudi 200hp bencinar in potem remap, osnova je ista kot 280hp. je pa res da veloce lepse izgleda in ima vec opreme (kar tudi ni neresljivo)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Osnova med 200 in 280 je bila enaka samo v začetni fazi proizvodnje in sta obe verziji zmožni z remapom doseči čez 300 konjev - kasneje pa je 200 hp verzija motorja dobila druge sestavne dele, ker ni potrebe za tako visoke standarde kot pri 280 hp.
Pri 200 hp veziji se da med drugim dokupit zunanji in notranji Veloce paket, večje zavore,...
Zakaj tako čudne odločitve glede kombinacij pogonov in motorjev vejo samo pri Alfi; tudi to da ESP ni izklopljiv ni ravno najbolj vzpodbudno.
Oni dolgočasen tip iz videa, ki ga je objavil Tribesman pravi da bo 280 na voljo tudi kot RWD z MY2020.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Kratek povzetek:
Novi BMW je v 90% normalne vožnje sterilen kot Audi A4.
Giulia je tukaj boljša, ne samo v vožnji ampak tudi pri motorju.
Pri Giuliji ima največji minus elektronika, ker se jo pretirano umejuje pri športni vožnji.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Nič ne bo z RWD in 280KM...:oz. naj me kdo ki bolje obvlada italijanščino popravi:
La Giulia Veloce, sia in versione turbo diesel che nella più potente variante turbo benzina, è disponibile esclusivamente in abbinamento alla trazione integrale Q4. Alfa Romeo ha deciso di ottimizzare al massimo la gamma della Giulia e, a partire dal debutto del Model Year 2020, la trazione integrale sarà ordinabile solo per la Giulia Veloce. Tutti gli altri allestimenti dovranno “accontentarsi” della trazione posteriore.
lizard napisal/-a:Osnova med 200 in 280 je bila enaka samo v začetni fazi proizvodnje in sta obe verziji zmožni z remapom doseči čez 300 konjev - kasneje pa je 200 hp verzija motorja dobila druge sestavne dele, ker ni potrebe za tako visoke standarde kot pri 280 hp.
Pri 200 hp veziji se da med drugim dokupit zunanji in notranji Veloce paket, večje zavore,...
Zakaj tako čudne odločitve glede kombinacij pogonov in motorjev vejo samo pri Alfi; tudi to da ESP ni izklopljiv ni ravno najbolj vzpodbudno.
Oni dolgočasen tip iz videa, ki ga je objavil Tribesman pravi da bo 280 na voljo tudi kot RWD z MY2020.
Daj mi povej jaz sem videl da so kasneje Veloce modeli res imeli vecje zavorne kolute, al pa ce si kupil avto v Nemciji
a bi moral menjati tudi celjusti a lahko samo diske? Kako, da kupis sedeze od Veloce , pa das kolk €? a kaj vec ves o tem
hvala
lp
lizard napisal/-a:Ne vem kaj se sploh Octavio omenja v tej temi; je en rang nižje (Golfov razred), fwd, in osnovana na ljudski platformi. Tudi sam sem jo vozil; avto je vsekakor dober, a jo je nemogoče primerjat z Giulio.
@Matej46: Veloce modeli so vedno imeli večje zavore. Pri navadni Giuliji si pa lahko opcijsko izbral večje zavore. V primeru da si zbral 19" platišča je pa bilo večje zavore izbrati obvezno. Kako je zdaj pri MY2020 pa ne bi vedel.
Ce bi jaz na mojem sedaj menjal kolute a bi moral
menjati tudi celjusti?