Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Lizard pise ko da je a6 lojtrski voz Giulia pa Nasin spaceshuttle.

A6 je hudo dober avto, in ga pac z razredom manjso giulio ne mores primerjat.
Pa neverhetno, tut prodaja ni slaba. Kdo bi si mislu ob takem lojtrskem vozu.

Dejmo bit mal realni...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

kristijan napisal/-a:Rad se vozim hitro sploh čez ovinke in kot sem že napisal je res da audijev občutek na volanu ni kot pri Alfi ni pa slab, doma smo imeli že veliko različnih avtov (Alfa, BMW, VW, Citroen trenutno tudi Mercedes C430 AMG 4 Matic itd) tako da sem vozil že veliko avtov in da Audi nima vozne dinamike na nivoju Alfe drži sploh pri občutku na volanu samo ni pa to zdaj noč in dan, ko gledaš teste na dirkališču je audi mogoče zaradi tega kakšno sekundo ali dve počasnejši =D> res ogromne razlike.
Na cesti pa brez problema voziš hitro skozi ovinke in slediš Alfe in BMW-je ali pa jim celo pokažeš kako je treba 8)

Da zaključimo vsak avto ima svoje prednosti in slabosti in vse kar sem jaz želel povedati je to da mi je žal da Alfa ne naredi 1x vse kot bi morala in bi si s tem povrnila ugled in ne bi bilo potem takšnih zaključkov na testih kot sem ga izpostavil.
Ravno obratno. Giulia je Alfa, ki je po zelo dolgem času dobila toliko pohval in nagrad kot verjetno še nobena Alfa do sedaj (vsaj ne tista pod okriljem Fiata). Do sedaj so vse Alfe dobile kritiko na račun sprednjega pogona, pozicije sedenja, "svojevrstno" nastavljenega podvozja, slabe šasije, in tako naprej. Res edina stvar ki se Giulii mora očitat je, da ji manjkajo kosi dodatni opreme, ki bi v tem rangu morali biti samoumevni.
A že to, da stežka najdeš test, kjer bi M3 na koncu bil uvrščen pred Giulio Q, pove ogromno - M3 verjetno toliko testov kot jih je izgubil v tem letu ni izgubil v svoji celotni 30 letni karieri - in ravno zato je M3 tisti "benchmark", s katerim se športne limuzine vedno primerjajo.

Druga stvar pa je, da vedno omenjaš Alfe v množini. Katere Alfe so to? V zadnjih 30ih letih so to bile večinoma nadgrajne FWD platforme Fiatov.. 159ka je sicer imela neko svojo platformo, ki je načeloma omogoča dobro lego na cesti, a je vozno dinamiko še vedno unčilo to da je imela zasnovo sprednjega pogona in 200 kg preveč. Tako, da do Giulie praktično ni bilo Alfe, ki bi jo sploh lahko postavil ob bok BMWju, Audiju,...
Miholl napisal/-a:Lizard pise ko da je a6 lojtrski voz Giulia pa Nasin spaceshuttle.

A6 je hudo dober avto, in ga pac z razredom manjso giulio ne mores primerjat.
Pa neverhetno, tut prodaja ni slaba. Kdo bi si mislu ob takem lojtrskem vozu.

Dejmo bit mal realni...
Če si iz napisanega potegnil ven ta zaključek, si ali funkcionalno nepismen (opaženo že večkrat?), ali pa me hočeš namenoma sprovocirat - torej delat zdraho. Zdaj pa pojdi pa še enkrat preberi vse kar sem napisal. Če se ti tega ne da, potem niti ne repliciraj na pogovore, pri katerih ne poznaš vsebine.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Lizard, a ti imaš Giulio?
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
kristijan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm
Član Alfa Kluba: 0

lizard napisal/-a:
kristijan napisal/-a:Rad se vozim hitro sploh čez ovinke in kot sem že napisal je res da audijev občutek na volanu ni kot pri Alfi ni pa slab, doma smo imeli že veliko različnih avtov (Alfa, BMW, VW, Citroen trenutno tudi Mercedes C430 AMG 4 Matic itd) tako da sem vozil že veliko avtov in da Audi nima vozne dinamike na nivoju Alfe drži sploh pri občutku na volanu samo ni pa to zdaj noč in dan, ko gledaš teste na dirkališču je audi mogoče zaradi tega kakšno sekundo ali dve počasnejši =D> res ogromne razlike.
Na cesti pa brez problema voziš hitro skozi ovinke in slediš Alfe in BMW-je ali pa jim celo pokažeš kako je treba 8)

Da zaključimo vsak avto ima svoje prednosti in slabosti in vse kar sem jaz želel povedati je to da mi je žal da Alfa ne naredi 1x vse kot bi morala in bi si s tem povrnila ugled in ne bi bilo potem takšnih zaključkov na testih kot sem ga izpostavil.
Ravno obratno. Giulia je Alfa, ki je po zelo dolgem času dobila toliko pohval in nagrad kot verjetno še nobena Alfa do sedaj (vsaj ne tista pod okriljem Fiata). Do sedaj so vse Alfe dobile kritiko na račun sprednjega pogona, pozicije sedenja, "svojevrstno" nastavljenega podvozja, slabe šasije, in tako naprej. Res edina stvar ki se Giulii mora očitat je, da ji manjkajo kosi dodatni opreme, ki bi v tem rangu morali biti samoumevni.
A že to, da stežka najdeš test, kjer bi M3 na koncu bil uvrščen pred Giulio Q, pove ogromno - M3 verjetno toliko testov kot jih je izgubil v tem letu ni izgubil v svoji celotni 30 letni karieri - in ravno zato je M3 tisti "benchmark", s katerim se športne limuzine vedno primerjajo.

Druga stvar pa je, da vedno omenjaš Alfe v množini. Katere Alfe so to? V zadnjih 30ih letih so to bile večinoma nadgrajne FWD platforme Fiatov.. 159ka je sicer imela neko svojo platformo, ki je načeloma omogoča dobro lego na cesti, a je vozno dinamiko še vedno unčilo to da je imela zasnovo sprednjega pogona in 200 kg preveč. Tako, da do Giulie praktično ni bilo Alfe, ki bi jo sploh lahko postavil ob bok BMWju, Audiju,...
Miholl napisal/-a:Lizard pise ko da je a6 lojtrski voz Giulia pa Nasin spaceshuttle.

A6 je hudo dober avto, in ga pac z razredom manjso giulio ne mores primerjat.
Pa neverhetno, tut prodaja ni slaba. Kdo bi si mislu ob takem lojtrskem vozu.

Dejmo bit mal realni...
Če si iz napisanega potegnil ven ta zaključek, si ali funkcionalno nepismen (opaženo že večkrat?), ali pa me hočeš namenoma sprovocirat - torej delat zdraho. Zdaj pa pojdi pa še enkrat preberi vse kar sem napisal. Če se ti tega ne da, potem niti ne repliciraj na pogovore, pri katerih ne poznaš vsebine.
Jaz govorim o teh malih napakicah, ki so jih tudi izpostavili v testu, ki sem ga jaz prilepil, tisti test alfa zmaga. Ampak ko se pa pogovarjata če bi do njiju prišel nekdo pa bi rekel da ima 100.000 € kaj naj kupi Giulio ali M4? Bi mu pa raje predlagala M4 ker ne bi rada da se potem iz kakega potovanje pripelje s puntom :) in ravno takih komentarjev ne bi smelo biti, zardi vseh dvomljivcev, ki potem takoj rečejo, pač Alfa.

Alfe ki so bile pri nas doma so pa 156,166,GT,Mito, Brera - so bili super avti, tudi vozne lastnosti so bile odlične.
Slika
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Lizard vcas pac govoris neumnosti, to je vse.

Audi a6 q ma razmerje teze cca 55/45.

In med drugim eden izmed bolj handling avtov, Lancer ma motor pred prednjo premo, pa se se vseeno vrhunsko pela.

To da se audi pelje bistveno slabse v ovinkih od giulije je neumnost.
Noben avto v klasi giulie trojke stirke cja in podobnih se ne pelje slabo. Razlike so tako male da to pac ni bistveno pri nakupu novega vozila - kar kaze tudi praksa. Verjamm pa da se G pelje v ovinkih najbolse med konkurenco.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

legenda1979 napisal/-a:Lizard, a ti imaš Giulio?
Ne. 166ko.
Miholl napisal/-a:Lizard vcas pac govoris neumnosti, to je vse.

Audi a6 q ma razmerje teze cca 55/45.

In med drugim eden izmed bolj handling avtov, Lancer ma motor pred prednjo premo, pa se se vseeno vrhunsko pela.

To da se audi pelje bistveno slabse v ovinkih od giulije je neumnost.
Noben avto v klasi giulie trojke stirke cja in podobnih se ne pelje slabo. Razlike so tako male da to pac ni bistveno pri nakupu novega vozila - kar kaze tudi praksa. Verjamm pa da se G pelje v ovinkih najbolse med konkurenco.

Nisem pisal da se katerikoli od teh avtov slabo pelje - prej nasprotno. Govoril sem o razlikah med njimi.
Neumnosti trosiš kvečjemu ti zdaj - ne vem če sem kdaj slišal za to da bi 5m limuzina/karavan spadala med bolj "handling" avte, sploh pa ne Audi. Audiji so pač podkrmarjeni in je skorajda nemogoče da bi prednja os imela ob vstopu v ovinek tak oprijem kot RWD avti. Ne gre se samo za razporeditev teže spredaj-zadaj, ampak tudi za to koliko kg je pred prednjo osjo, kar prav tako vpliva na odzivnost nosu pri premiku volana - tudi če vržeš dodatnih 100kg v prtljažnik. Ob tem pa so Audijevi volani opisani kot neodzivni in nekomunikativni na malodane vseh testih.

Splošno gledano tako vozna dinamika Audijev ni področje kjer bi izstopali - pa če to hočeš slišat ali ne. Sicer to ne pomeni, da se peljejo občutno počasneje skozi ovinke - mogoče čisto malo, mogoče sploh ne (rwd Mercedesi so npr. na progi počasneji kot Audiji). Vozna dinamika ni enak pojem kot hitrost skozi zavoje. Audi sicer do neke mere kompenzira na progi zaradi quattra saj nudi več oprijema pri pospeševanju iz zavojev kot tekmeci. Po drugi strani pa quattro doda maso. Skratka ogromno je faktorjev ki vplivajo na končni čas. In Audija lahko pelješ na meji njegovih zmogljivosti bolj zanesljivo in varno kot BMWja, Alfo Giulio,...
A recimo M3 CP in CS na določenih progah postavljata boljše čase kot Giulia Q, pa vseeno praktično na vseh testih pravijo da ima Gulia boljšo vozno dinamiko.

Najhitreje se tako v tej klasi trenutno skozi ovinke pelje M3/M4 CS, pa tudi competition pack M3/M4 je hitrejši od Giulie skozi ovinke - ampak so te različice BMWja občutno trše nastavljene kot Giulia. Prednosti Giulie Q je v tem, da omogoča praktično enako/podobno hitrosti skozi zavoje kot M3, ob sočasnem udobju, ki ga BMW ne premore. Potem je pa še tu oprijem prednje osi Giulie in super hiter volan, ki daje občutek superšportnika - oz. kot zaključujejo na testih: M3 daje občutke superšportne limuzina, Giulia Q pa športnika s 4imi vrati.
Drugače povedano - Alfa ima z Giulio Q še kar nekaj manevrirnega prostora da jo naredi skozi zavoje hitrejšo na račun zmanjševanja udobja. Ampak trenutno po tem ni potrebe.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

To si se pa spravil napisati obnovo vseh testov na internetu in v tiskani obliki.

Na koncu so za kupca vsi testi povsem nepomembni in je pomembno samo kako mu avto sede pod ritjo in rokami.

In pa da mu na testni vožnji ne pade kakšen kos stran.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Sem avte v tej klasi sprevozil dovolj, brez skrbi (razen seveda M, RS, AMG - ker jih praktično ne moreš dobiti v roke, Quadrifoglio sem sicer na kratko peljal).
Ampak se namenoma v takih diskusijah izogibam subjektivnim ocenam, saj bolj zaupam meritvam in ljudem (novinarjem, dirkačem), ki na dnevni ravni vozijo različne avte, in vem da bolje obvladajo vožnjo kot jaz in verjetno praktično vsi tu na forumu.

Podobno tudi ne zaupam forumaškim subjektivnim ocenam o gumah in o tem kako se kateri avto pelje (enim najbrž sicer bolj kot drugim). Ne vem kdo so ti ljudje, ne vem kako dobro "čutijo" avte, niti ne vem kaj vse so že vozili da lahko podajo bolj objektivno oceno.
Posledica naravoslovne izobrazbe in znanstveno kritičnega pristopa najbrž.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Spostovani znanstvenil naravoslovec, zelel sem le opozoriti da plavas v povsem empiricnih vodah.

Lep pozdrav!
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

vsak po svoje malo pretiravate ampak vsak po svoje mate prav. Miholl lancerja pac z audije ne mores primerjati, audi ma motor vzdolzno in strli vec kot pol metra cez prednjo os in povecini je to 6 ali 8 cilindrov, micka ma 4 cilindre precno ki so 20cm cez prednjo os in pa cisto drugace nastavljen pogon in podvozje. Audi je understeer kanta to priznavajo vsi in tudi v vseh testih se obregnejo novinarji ob to ko ga testirajo proti drugim konkurentom. Je pa danes tako da z dobrim podvozjem in dobrimi gumami se vecina avtov pelje bolje oz. ima mejo nastavljeno visje kot si jo 95% voznikov upa dotakniti.

Giulia je trenutno najbolj vozna 4 vratna limuzina to je dejstvo in velja za navadno 150KM kot za Q verzijo. Res je perfektna za vozit, ravno dovolj cvrsta pa vseeno suverena na slabi cesti. Sem si konkretno privoscil obe verzije in enkrat bo ena doma!
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Audi je že v prejšnji generaciji A4/A5 premaknil prednjo os mnogo bolj naprej. Tako da danes v teh avtih V6 motor sedi skoraj direktno na prednji osi.
To so naredili tako da so diferencial premaknili med vztrajnik in motor (skoraj 16cm bolj naprej kot je bil prej), potem pa so še prednje roke "našponal" naprej".

Časi se spreminjajo.
In novinarji verjetno še vedno tumbajo da so vsi Audiji underseery, tako kot za Alfe tumbajo da se kvarijo non stop.

Fanboyism je pa kurba.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Audi ma zelo lepe slike kje točno se nahaja motor (in to ni skoraj direktno na prednji osi, ampak je celoten motor pred njo, a je vseeno precej bolje kot je bilo pred leti - to drži), in tudi slike menjalnikov kjer se lepo vidi kje je nameščena prednja os. Zelo pogrešam takšne tehnične slike pri Alfi...

https://www.netcarshow.com/audi/2018-rs ... per_77.htm" onclick="window.open(this.href);return false; RS5
https://www.netcarshow.com/audi/2017-a5 ... per_82.htm" onclick="window.open(this.href);return false; AT8 Quattro
https://www.netcarshow.com/audi/2017-a5 ... per_81.htm" onclick="window.open(this.href);return false; S-tronic Quattro

Ne glede na to kako obračaš vse skup, je rwd boljši za vozno dinamiko in precej bolj užitkarski skozi ovinke. In kot sem napisal že prej, so me fwd avti po nekaj mesecih vožnje z Giulio povsem minili.

Pri Audiju je vidno tudi pri novem RS5 da se s svojimi najbolj špornimi modeli umikajo bolj v vode grantouringa, saj avto ni tako oster, natančen, trd in glasen, kot se je mogoče pričakovalo da bo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

tribes lohk oni rinejo kokr hocejo diff naprej se vedno je cel motor spredaj, edini pravi nacin je odgon kardana naprej pa diff spredaj ali ob strani ( polos skozi karter)
ni treba fanboyisma ampak mal logike ;)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Poanta je da se a4/a6 ne pelje bistveno slabse od giulie, niti bmwja niti kogar drugega tut ce ma motor na strehi.
Ker dans ni avta k se slabo pele v tej klasi.
In z 150-180 konjskim dizlom ki je najbolj prodajan te finese v voznji se tok manj obcutis
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Miholl ravno v tem ni poanta, ampak je to splošno dejstvo, ki ga vsi vemo. Poanta je v tem, da se avti zaradi svojih različnih zasnov različno obnašajo.

Sicer pa če koga zanimajo številke (iz testa Quattroruote: Giulia 2.2 180hp At8, Audi A4 2.0TDI 190hp S-Tronic, BMW 320d 190hp AT8, MB C200d 170hp AT7):

Razporedite teže: Alfa 51:49, Audi 58:42, BMW 51:49, Mercedes 56:44.
Bočni oprijem: Alfa 1,01g, Audi 0,95g, BMW 0,99g, Mercedes 0,93g.
Čas na progi: Alfa 1:26.16 (z ESPjem), Audi 1:28.03 (brez EPSja) in 1:28.47 (z ESPejem), BMW 1:26.81 (brez EPSja) in 1:26.97 (z ESPejem), Mercedes 1:29.30 (brez EPSja) in1:29.90 (z ESPejem).

2 sek razlike na progi ni tako malo...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija