Meni Giulia rabi 18 col feltne, takrat potem zgleda dobro, 17 so ok tele 16 so pa juck, ampak so pa vsaj lite feltne, konkurenčni trije imajo v osnovi plastiko
Sicer pa vidim, da jih je 8 na internetu enodnevna registracija, popusta kolikor sem gledal je tam, 15% na ceno nove, če se ne prodajo letos se drugo leto morda za kakšno, ki bo ostala lahko zmeni za tam 25 %
Jaz ne trdim, da je Giulia predraga, samo, nisem pač pripravljen plačat toliko za avto. Glede na politiko do dizlov in kmalu še bencinarjev ( https://www.avtomobilizem.com/novice/tu ... 2-10-2017/" onclick="window.open(this.href);return false; ) , pa še prihodnost samovozečih se nezadržno bliža, Alfa pa nima odgovor na to, se bo itak počasi treba "preusmerit", žal.
Alfafil potem takem tudi Ferrari nima prihodnosti ??? Fca ima tako kapaciteto ljudi, znanja, tehnologije, da lahko kadarkoli naredijo tak avto kot ga ima tesla.
Meni Giulia rabi 18 col feltne, takrat potem zgleda dobro, 17 so ok tele 16 so pa juck, ampak so pa vsaj lite feltne, konkurenčni trije imajo v osnovi plastiko
Sicer pa vidim, da jih je 8 na internetu enodnevna registracija, popusta kolikor sem gledal je tam, 15% na ceno nove, če se ne prodajo letos se drugo leto morda za kakšno, ki bo ostala lahko zmeni za tam 25 %
Vse je stvar okusa in upajmo da se prava pojavi za-tebe
Caci napisal/-a:Alfafil potem takem tudi Ferrari nima prihodnosti ??? Fca ima tako kapaciteto ljudi, znanja, tehnologije, da lahko kadarkoli naredijo tak avto kot ga ima tesla.
Ja, ampak kaj ti pomaga če imaš nesposoben kader in mlade, ki nočejo delati!?
Hkrati je problem tudi pritisk konkurence in podcenjenost.
ni cist tko: Like all UK-bound Giulias, the only transmission option is an eight-speed automatic, but unlike UK-bound Veloces, the Q4 version driven here sends power to all four wheels rather than just the rear. So while it’s not totally representative of what British buyers will get to drive, our early taster is food for thought
V Veliki Britaniji Giulia s Q4 sploh ne obstaja, torej ima tam tudi Veloe zgolj zadnji pogon. Razlog najbrž tiči v tem, da bi denarni vložek predelave Q4 na volan na desni strani bil previsok glede na zaslužek s prodajo.
Sicer pa snega tam praktično ni...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
hja no nekaj snega je, pa zelo veliko dezja kjer bi q4 prisel prav, pa stelvio bo seveda na voljo s q4... pac spet ena bedasta pogruntavscina italjanov
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bolj "moteča" italjanska pogruntavščina je to da v Evropi 200hp in 280hp motorja nista oba na volja kot Q4 in kot zgolj zadnji pogon. Ddobesedno bi z ničelnim vložkom v razvoj dodali 2 varjanti v ponudbo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Seveda so začeli škrtariti, kar se že opazi na kilometer daleč!
Bolje bi bilo, da bi ostala modelna paleta nespremenjena, saj sta bila modela 156 in 166 ena boljših nove dobe!