Danes sem prebral novico, da naj bi se skoraj zagotovo znamka alfa Romeo in Maserati združila v eno s sedežom podjeta v Modeni. Zanimivo moje sanje, zgleda da mi Sergio Marchionne bere misli.
Če je novica resnična sta najpomembnejši vprašanji kako je mišljena ta združitev in kakšen je namen tega. Če mislijo dati skupaj dve hirajoči znamki, da bojo lažje seštevali izgubo potem to že ni dobro. Najbrž tudi ne mislijo znamk združiti z namenom, da bi iz obeh nastala ena recimo Maserati-Romeo znamka. Če je pa združitev z namenom večjega sodelovanja, uporabe enotnih komponent, združitve razvoja.... potem pa ima Alfa sigurno več koristi v tem "zakonu" in takšno združitev podpiramo. Kakor koli že, še vedno bo nad njima moral bedeti veliki "ata" FCA, sami namreč nista sposobni preživeti.
Glede na to, da so lastniki volva tudi kitajci in so se vedno pravi volvoti ne bi videl v tem nic slabega.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
>Je pa res da ti te 2 sekundi na cesti nič ne pomenita. Itak je ponavadi omejitev človek ne pa avto.<
Pritrjujem. Z avtomobili je tako kot z moškimi. Niso pomembne tisočinke, ali samo lepota, ali npr. cena in podobne vrline. Avto enostavno je ali pa ni.