Stran 128 od 169

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Če Jan 11, 2018 8:46 pm
Napisal/-a Sport Driver
lizard napisal/-a:Miholl ravno v tem ni poanta, ampak je to splošno dejstvo, ki ga vsi vemo. Poanta je v tem, da se avti zaradi svojih različnih zasnov različno obnašajo.

Sicer pa če koga zanimajo številke (iz testa Quattroruote: Giulia 2.2 180hp At8, Audi A4 2.0TDI 190hp S-Tronic, BMW 320d 190hp AT8, MB C200d 170hp AT7):

Razporedite teže: Alfa 51:49, Audi 58:42, BMW 51:49, Mercedes 56:44.
Bočni oprijem: Alfa 1,01g, Audi 0,95g, BMW 0,99g, Mercedes 0,93g.
Čas na progi: Alfa 1:26.16 (z ESPjem), Audi 1:28.03 (brez EPSja) in 1:28.47 (z ESPejem), BMW 1:26.81 (brez EPSja) in 1:26.97 (z ESPejem), Mercedes 1:29.30 (brez EPSja) in1:29.90 (z ESPejem).

2 sek razlike na progi ni tako malo...
Je pa res da ti te 2 sekundi na cesti nič ne pomenita. Itak je ponavadi omejitev človek ne pa avto.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Če Jan 11, 2018 8:55 pm
Napisal/-a lizard
Avti z zdnjim pogonom nudijo bolj zabavno in boljšo vozniško izkušnjo (ker imajo boljšo vozno dinamiko) - to je bil point vsega - števlike sem dodal samo zato ker eni vztrajajo pri svojem.
Med predstavniki zadnjega pogona v tem razredu pa Giulia s svojim super hitrim in natančnim volanom nudi še toliko več zabave.

To je vse. Komu je vozna dinamika res pomembna se bo Audiju pač izognil, 2 sekundi na krog gor ali dol.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Če Jan 11, 2018 9:55 pm
Napisal/-a Miholl
Poanta je da ponudi vsak avto dovolj dinamike v tej klasi. Zato se superiorna voznost giulie ne prodaja, ker se vsi zelo dobr pelejo.

Pa pac fail, pri vsej sportnosti ne mors espja izklopit, pri konkurenci pa lahko.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Če Jan 11, 2018 10:49 pm
Napisal/-a Caci
Pa nehajte eni s to prodajo, prodalo se jih je toliko kot se jih je in nemcev nikoli po prodaji ne bodo dosegli kaj šele prehiteli. Ampak Lizarda očitno eni ne razumete ali ga nočete razumeti. Dejstva iz mislim da preko 30 mednarodnih nagrad stroke, govorijo za sebe pa lahko debatiramo koliko hočemo. Giulia je eden najbolj voznih avtov zadnjih 20 let to so pa dosegli s platformo Giorgio, ki je tehnološki pred vsemi platformami audija pa še koga razen kakih R8 itd.... Razporeditev teže uporaba tehnološko naprednih materialov itd.... Kot sem že večkrat napisal za projektom stojita dva po mojem top strokovnjaka Roberto Fedelli on je bil glavni pri ferrariju laferrariju celo BMW i8.... je njegov produkt. Philip Krieft glavni pri projektu Ferrari f458 speciale . Ja če pa ti ljudje ne znajo potem pa tudi ne vem kdo zna. Kot zanimivost alfa giulia qv je hitrejša od navadnega Ferrari f458 na Nordschleife. Platforma navadne giulije in qv pa je ista Giorgio. Pa da ne bo vse samo športno giulija je tudi bolj udobna kot BMW 3 ali 4. Priznam pa da Italijani zaostajajo predvsem pri notranjosti in famoznih asistenčnih sistemih. Glede teorije nekaterih glede prodaje potem takem je clio, Megan, polo, golf najboljši avto. Ja res je vožnje na čas res ne bomo dosegali na naših cestah, vendar vsakič, ko se peljem z giulijo čista poezija vožnje. Kar se pa tiče zanesljivosti pogonskega sklopa itd ... bo pa čas pokazal.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Če Jan 11, 2018 11:19 pm
Napisal/-a Caci
Danes sem se mel priložnost pogovarjati z enim tipom, ki po mojem šefta z avtami. Mel je naloženega mercedesa cla 2015 letnik 2.0 bencin 155 km in ga me more prodati za 25000€. Cca 10 min mi razloga koliko nemških avtov je mel pa koliko denarja je zdeval zadnjih 10 let na njih zaradi okvar. Potem mu pa jaz rečem da imam Alfo giulio in odgovor ja je lepa sam si jo ne bi upal kupiti. Prej mi 10 min razlaga kak Nemci crkujejo in da niso več to kar so bili včasih potem pa za Alfo reče kar je rekel.???????? ](*,) Mislim to je to pa ljudje nimajo pojma mnenja si ustvarijo za šankom po 5 pivu šeftarji pa itak šeftajo samo z Nemci, kjer njaveč zaslužijo. Še en lep primer nemške zanesljivosti sodelavec pol leta nazaj kupil BMW x1 s 40.000 km sedaj jih ima neki preko 60.000 me pelje na zaključek in mu rečem zakaj je tako glasen pa rece da ma menda lezaj hin al da so zimske gume tako glasne . Ja ko bi bilo to diferencial hin 2300€ stroška BMW nimaš kaj pri 60.000 km. #-o

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Ne Jan 14, 2018 10:02 pm
Napisal/-a Šerbinek
Mogoče pa se bo za kako leto dni kaj premaknilo glede infontamenta pri Alfi [-o<


Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Pe Jan 19, 2018 6:30 pm
Napisal/-a Matej46
Malo berem vase komentarje , mene seveda najbol zanimajo,statistike casov,voznih lastnosti, primerjav z ostalimi avti ki jih pisete.
Jaz sem pristas tega da sam probam, takrat vidim kaj me preprica, da potem kupim in to me je prepricala ze Alfa Giulietta, se prej 159, potem pa pride Giulia kar me pa ze po videzu prevzame, nato sem na testu vozil dizla, ze ta je bila dobra za vozit, ker imam raje bencin.
Hocem povedat da mi je Giulia avto ki je top
na vseh podrocjih!
Glede drugih avtov M3 , AMG.... to so avti ki lahko nekdo samo sanja da ga ima, in tile avti so isto top sportniki! Detajli ki jih beremo, boljsi casi na krog, vozne lastnosti, tega na navdni cesti mi ne obcutimo, ker to moras probat vse na limitu , takrat ves kako gre kak avto.
:)

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: Pe Jan 19, 2018 7:22 pm
Napisal/-a lizard
V bistvu smo govorili o vozni dinamiki, in ne o casih krogov (te sem samo na koncu dodal kot podporo svojim trditvam).

In pri vsakodnevni vožnji sploh bolj hitri še kako čutiš razliko v v vozni dinamiki med A4ko in Giulio (oz. že samo ko malo hitreje zapeljes v rondo). Če je ne čutiš je edina možnost da voziš prepočasi ob sočasni odsotnosti čutil. :mrgreen:

Sploh zdaj ko so ceste mokre, in rit hitro zdrsne ven je pravi užitek močneje pospeševat iz ovinkov... tudi če prehitro vstopiš v ovinek zna rit lih prav zdrsnit. In če ne bi volan bil tako hiter in direkten bi zabave bilo precej manj.

Lahko kdrokoli reče karkoli, ampak vozna dinamika je trenutno v Giulii za klaso nad vsemi v tem razredu - čas na progi gor ali dol - in volan ima pri tem veliko zaslug.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 12:37 am
Napisal/-a Caci
Pa ne samo v tej klasi vozil (d segment), tudi v višjih kategorijah se v vozni dinamiki ne morejo primerjati, kar je povsem logično večji, daljši, težji ...Tukaj ne govorim o udobnosti ampak kako se avto obnaša ob vstopu v s ovinek vožnja skozi in izstopu tukaj lahko vsak laik sproba Alfo giulijo in ti je takoj jasno o čem Lizard piše. Pa ta Giorgio platforma je narejena tudi za višji nivo e segmenta vozil velikosti BMW 5. Res zanimivo kako se giulia obnaša v ovinkih meni se zdi kot da vozim avto mase 1000 Kg in ne 1500 Kg , sploh kar me preseneča je obnašanje sprednjega dela vozila popolna simfonija z zadnjim pogonom.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 8:05 am
Napisal/-a Matej46
He, se to da je voznja vrhunska sem mislil s tem da je avto top na vseh podrocjih :D
Pocasneje oz. ne “rezkiram” takrat ko sem z druzino :) drugace pa sedaj ko sem avto čipiral, moras to videt kaksna je razlika, samo dotaknes se gasa ze divja avto :mrgreen:
Naj se tisti kateri ima Giulio da kaksno sliko gor da vidim ce je kdo iz mojega konca?
:mrgreen:

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 10:05 am
Napisal/-a Toolox
Čipiral si nov, nepreizkušen model avta s tovarniško garancijo?
Jaz nebi upal.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 10:10 am
Napisal/-a Matej46
zakaj ne,zdj ma 320 Km #-o sem se vse dogovoril s pooblascenim servisom.
edino kar je problem je tovarnisko
posodabljanje to ti pa potem se enkrat nalozi mapo zastonj .

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 11:28 am
Napisal/-a Caci
Matejv46 kateri motor si čipal in cena? Hvala in lp

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 1:06 pm
Napisal/-a lizard
2.0 Trubo z 200 konji. Obe različici (200 in 280) sta mehansko zaenkrat povsem enaki - čeprav najbrž ne bosta več dolgo.

Re: Testi in splošno o Giuliji

Objavljeno: So Jan 20, 2018 1:52 pm
Napisal/-a Caci
Ok hvala