Stran 166 od 169

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Pe Jan 01, 2021 8:09 pm
Napisal/-a lakosanec
Moja Giulia ima porabo na zadnjih 25000km odkar jo imam ca. 5,2 - 5,3 l/100km. Dnevna vožnja na delo ca. 250km. Giulia 2.2 dizel je čipirana iz 150KM na 220KM. Tako, da se na porabi kar veliko pozna razlika med dizlom in benzinarjem :P

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: So Jan 02, 2021 12:21 pm
Napisal/-a Veron
Ima kdo kak diagram kako je sestavljena centralna konzola pri Giuliji?
Namreč to je zame "must have" oprema in veliko Giulij tega nima, pa me zanima kako komplicirano bi bilo to naknadno uredit?

Prijatelj je pogledal rezervne dele in pri centralni konzoli ne vidi razlik, razn pri "trim" delu (barve/materiali). Je pa opazil razliko, da je za pečko drugačen kot, kot je pri tisti ki ima ventilacijo.
Je možno, da je samo plastika za pečko in tisti zadnji zračnik? Malo se mi zdi, ampak iz vdenega se mi zdi možno.

Lahko kdorkoli tukaj kaj pomaga? Razdreti glih ne morem, ker avto ni moj :D

EDIT: našel svojo Giulio z ventilacijo zadaj :-({|=

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Po Jan 04, 2021 6:59 am
Napisal/-a Caci
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-rome ... DxjCB.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zanimivo za tistega, ki jo kupuje. Lp

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Sr Jan 13, 2021 8:20 pm
Napisal/-a Malajlo
Veron napisal/-a:Ima kdo kak diagram kako je sestavljena centralna konzola pri Giuliji?
Namreč to je zame "must have" oprema in veliko Giulij tega nima, pa me zanima kako komplicirano bi bilo to naknadno uredit?

Prijatelj je pogledal rezervne dele in pri centralni konzoli ne vidi razlik, razn pri "trim" delu (barve/materiali). Je pa opazil razliko, da je za pečko drugačen kot, kot je pri tisti ki ima ventilacijo.
Je možno, da je samo plastika za pečko in tisti zadnji zračnik? Malo se mi zdi, ampak iz vdenega se mi zdi možno.

Lahko kdorkoli tukaj kaj pomaga? Razdreti glih ne morem, ker avto ni moj :D

EDIT: našel svojo Giulio z ventilacijo zadaj :-({|=
Česa nima vsaka Giulija na centralni konzoli? Naslon za roko, šalthebl, pa knofi, pa luknja za telefon odložit... Kaj sem spregledal?
Barve, tirm, italijanska zastavica - mi dol visi.
Pečka?

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Sr Jan 13, 2021 9:32 pm
Napisal/-a Veron
Slika
Slika

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 11:57 am
Napisal/-a Modras
Ja, očitno nihče nerazume da ima ločeno ventilacijo oziroma pri bolje opremljenih paketih klimatizacijo zadaj kar so imeli že v 80* in 90-ih.
To moraš pa pri večini konkurence, sploh pri precenjeni nemški sveti trojici, doplačati.
Pri Giulii me moti edino da preveč spominja na Audi in da nima več klasične automatike, ampak polautomatiko.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 12:52 pm
Napisal/-a Veron
Ravno to se je tašča "nasankala" pri nakupu MB W205, ni prčakovala da tega ne bo imel (ventilacije za zadnje sedeže).
Zato sem toliko bolj pozoren na ta element.

@Modras, če imaš v mislih menjalnik, je pri Giuliji čisti avtomatik z torque converterjem.
Audi ima S-tronic (DSG), ki je robotiziran ročni (2) menjalnik, Merdedes 9G ima nek hibrid med klasičnim menjalnikom in DCT, BMW pa uporablja (vsaj klasična serija 3) isti ZF8 menjalnik kot Giulia, ji je klasični avtomatik.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 12:55 pm
Napisal/-a Modras
Verjamem, saj je veliko nepoznavalcev kateri so povrh vsega še neljubitelji ter se jim mudi z nakupom.
Glede menjalnikov bi pa povedal da nisem pristaš dodatne funkcije ročnega prestavljanja ter F1 funkcije, ampak klasične avtomatike tipa P-R-N-D(3-2-1).
Večinoma kateri imajo omenjene DSG in -tronice jih poznam in mi stalno jamrajo glede okvar.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 7:29 pm
Napisal/-a Hranata
Joj modras, spet si se zbudil po 3 letih zimskega spanja in spet dobivamo nepovezane in neargumentirane objave dobivamo tukaj na forumu. In kaj so drugega tvoje številke 3-2-1 kot ročno prestavljanje na avtomatiku s pretvornikom navora? Sploh pa je HP8 od ZFa, ki je v Giulii, BMWjih ipd še najbližji menjalnik temu kar ti opisuješ oz. je razvit iz njih (planetna gonila itd). Samo da je neprimerljivo hitrejši pri prestavljanju in zaradi 2x več prestav mnogo bolj učinkovit. Sem si lastil subaruja s 4 stopenjsko avtomatiko. Saj pri normalni umirjeni vožnji res nikakor ne opaziš dolgih prestav in počasnega prestavljanja, ampak za karkoli več pri normalnih avtomobilih pa ni. Na tem forumu pa govorimo o avtomobilih znamke Alfa Romeo, ki ima predvsem športno naravnane avtomobile, v katere pa taki menjalniki enostavno ne sodijo.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 8:52 pm
Napisal/-a Modras
Ne skrbi, vem kaj pomeni Alfa Romeo in kaj predstavlja.
Želim pač povedati da sem pristaš klasične avtomatike ter da imam stalno oziroma večinoma v položaju D, sport pritisnem le pri prehitevanju ipd...
To F1 prestavljanje na oziroma ob volanu pa mi nič ne koristi oziroma je pač še ena možnost več da se zadeva pokvari.
Drugače mi je super da je Giulia ponovno zaživela, samo vprašanje je za koliko časa.
Zakaj pa po tvoje omenjeni menjalnik ne sodi v tak avto? Kako pa jih lahko imajo konkurentje oziroma so jih že v 60-ih imeli čez lužo?
A potem po tvoje tudi multimedija in podobno sodi v ta model?
Zamisli se malo.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 9:53 pm
Napisal/-a MaStr
Ti bi rad imel menjalnik iz 60ih v novi Giuliji, če te prav zastopim?

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 9:59 pm
Napisal/-a Modras
MaStr napisal/-a:Ti bi rad imel menjalnik iz 60ih v novi Giuliji, če te prav zastopim?
Ne, pogrešam klasično automatiko brez teh lopatic in programov kakršno sem imel v prvem avtu, Fiat Croma, letnik 1994.
Sem pač pristaš klasične avtomatike. Pa še nekaj : ko se enkrat navadiš na avtomatiko jo boš vedno imel!
Tudi v ostalih v kombijih, tovornjakih, traktorjih in autobusih jo imaš zadnja leta.
Edini avto z ročnim menjalnikom ki ga imam je samo eden in sicer neuničljiva in večna Lada Niva pa še to samo za po hribih.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 10:16 pm
Napisal/-a TribesMan
OK, zdej pa ne vem ali si butast, ali se pa delaš butastega.

Avtomatik v Giulii je KLASIČEN avtomatik. Deluje na enak princip kot stari avtomatiki, planetni prenosi in pretvornik navora.
Nima dveh sklopk kot nekateri VAG menjalniki, ni robotiziran ročni menjalnik kot je bilo popularno 15 let nazaj.
Lopatice ob volanu so dodatna oprema, niso obvezne, pa tudi če jih imaš jih ne rabiš uporabljat, ker bo avtomatik delal sam popolnoma suvereno brez tvojih posegov. Avto se pelje popolnoma enako kot avtomatiki pred 30 leti.

Zdej, če te pa moti da je šel čas naprej in da je za doseganje bolj učikovitega delovanja in hitrejšega prestavljanja avtomatik krmiljen z računalnikom, potem pa ti preostane edino da se obrneš na avto.net in iščeš avtomobile izdelane pred letom 2000.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 10:41 pm
Napisal/-a Modras
Ja, saj zato sem si vedno raje lastil vozila pred letnikom 2000 ker so bolj preprosto narejena.
Če se pa res najde kakšna brez teh lopatic za volanom ter ostale odvečne elektronike jo pa takoj nabavim.
Drugo kar je zanimivo pri teh -tronic in ostalih izpeljankah je to da sem jih dosti gledal in da je večina zelo grobo koriščenih kar se odraža jasno v vožnji v kolikor ni pravilno vzdrževan.

Re: Giulia: Testi in Splošno

Objavljeno: Če Jan 14, 2021 11:04 pm
Napisal/-a MaStr
Po petih letih bi kot privrženi alfist že lahko vedel, da so Giulije z AT8 menjalniki, ki imajo obvolanske lopatice in tiste, ki so brez.
Pravzaprav je slednjih celo več.