Stelvio: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Lepo si to navedel.
Danes so žal večinoma sami kvazi terenci, resnih in pravih je nažalost čedalje manj zaradi Grete in podobnih jamral.
Ampak Subaru in Suzuki sta za te zadeve odlični.
Imaš kakšen res hud video o Stelviu izven asfalta?
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Res je, Suzukija sem pozabil. Saj je še nekaj hard-core terencev na voljo, to ni problem.

Meni sicer ustreza, da gre vse skupaj k nižjim emisijam. Poln kufer imam starih dizlov z zaštopanimi DPF filtri (ali celo preluknjanimi oz. odstranjenimi), skoraj uničenimi šobami, ki smrdijo, kot kuga. Elektrika in predvsem pogon na vodik je prihodnost. Sicer je pridobivanje surovin za baterije in ostalo "green" tehnologijo poglavje zase, vendar se dogajajo veliki napredki. Pravzaprav so naši sosedje Hrvatje iznašli način nizko cenovnega in skoraj čistega načina za predelovanje starih baterij.

Jaz sem SUV vzel predvsem zaradi:
- višjega sedenja in posledično boljše preglednosti.
- boljše varnosti (bočni trki in trki v višja vozila/prikolice - IIHS je ima nekaj crash videov na to temo).
- včasih moram čez kakšen neraven teren, ko gremo z družino v gore ali kam na pohod in nekaj dodatnih cm višje podvozje velikokrat prav pride.

Na kraj pameti pa mi ne pride, da bi z avtom zapeljal v neko blato. V končni fazi je to športni avto z nekaj dodatnimi centimetri prostora nad asfaltom. V enem videu so dobro rekli, da se novi M3 še vedno čuti, kot športna limuzina... Alfa pa, kot športni avto (posebnost pri Stelviji je, da ima podvozje od Giulie, "navadni" modeli pa so praktično identični Q izvedenkam).

EDIT: Na YouTubeu poišči "Stelvio off-road". Zdaj že dolgo nisem gledal teh videov, je jih pa več, kot ko sem gledal nazadnje.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Ja, Suzukija smo pozabili.
Ampak to gretiranje je pripeljalo do še večjih jajc.
Samo par centimetrov višje podvozje oziroma nasajena kabina je v bistvu farsa.
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Verjetno odvisno od trga. Na madžarskem se prodajajo, kot pri nas Renaulti. V azijskih državah pa so tako ali tako super popularni.

Stelvio je res nizek SUV. Ampak tudi teh nekaj centimetrov prav pride. Ravno pred kratkim je kolega svojega Mondea na nosu podrsal ob asfalt, ko smo vzvratno parkirali na travnat hribček. Pa to ni bil prvi primer, ki sem ga videl. Off-road ne grem namenoma iskati, ampak dodatna višina velikokrat prav pride.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Danes sem videl enega na Škofljici kako je zajahal robnik in skoraj nasedel.

To je res samo za kakšno gozdno pot, mogoče travnik ali delček makadama, kaj več pa ne.

Naletel pa sem še na nekaj posnetkov :





Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Kaj je to kaj novega? Vsaka ptička na veji ve, da moderni SUVji niso terenska vozila ampak urbana.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Večina tega žal še vedno ne razume.
Bila je tudi kopija Fiat Campagnola t.i. Alfa Romeo Matta katerega ''duhovni naslednik'' je omenjeni Stelvio kateri je pa res samo urbani, redkokdaj ga boš videl da bi zapeljal na travnik, kaj šele makadam ali da bi se umaknil na rob.
Pa tudi 280 konjev je danes zaradi asistenčnih sistemov in čistilnika plinov v resnici polovica manj.
Q4 pogon ti pomaga edino v slabem vremenu ter da lepo teče skozi ovinke.
Saj AR je tudi imela 4x4 v modelih 33 , 75, 155m 156 Cross in 159 Cross ampak to res za kakšen makadam ali vožnjo po zavitih cestah. Ni pa to vozilo za na lov, vožnjo po skalah in blatu.
Vleka prikolice ni problem, ampak to ni delovno vozilo.



Edit: Modras, že neštetokrat sem te opozoril, da se komentarja tik nad odgovorom NE citira! (MaStr)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Še en zanimiv test in na kaj biti pozoren pri nakupu rabljene




Edit: Urejena YT povezava ...
KeCko
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Dec 20, 2013 11:01 am

Moj test: Gre k svina :D
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Nekaj ameriških brošur :
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 16-USA.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 8-USA-.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://autocatalogarchive.com/wp-conte ... 022-CA.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

Naša izkušnja s Stelvio (kupljen nov na AT)

- zadnje zavore ne delujejo OK (levo in desno enako), primejo samo na cca 50% povšine
Opazili sicer šele po letu in pol lastništva (cca 20k km), garancija ne velja...

- okvirčki okoli auspuhov začeli rjaveti
garancija ne velja...

Meni se zdi, da bi moralo oboje bit pod garancijo... konec koncev, ploščice in diski so še prvo vgradni, to da ne primejo po celi površini mora biti nekaj narobe.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Zavore in njihovi deli omenjenega sistema so potrošni material.
Je pa vse odvisno kako voziš in koliko jih tiščiš ter ali greš kaj ceste.

Dvomim da ti bodo omenjeno priznali pod garancijo.

A si drugače od začetka na rednih servisih?
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

Do sedaj oba redna servia na pooblaščenem servisu.

Razumem, da so zavore potrošni material, ampak da ne primejo 50% povriše, pa nevem če je odvisno od "kako zavore uporabljaš"?
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Seveda je to odvisno od načina vožnje in kako močno pritiskaš.
Zahtevaj naj ti pregledajo komplet zavorni sistem (zavore, cevi, kabli, ojačevalec, ABS in njegovi senzorji....)

Upam da ti ne bodo komplicirali, če ne pa zahtevaj vodstvo ter jim pošlji dopis na email
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

@Veron

Kateri letnik je? Sicer so vsako modelno letno kakšno malenkost izboljšali, prva občutna sprememba v kvaliteti pa je bila 2020 (prvi facelift, na nek način).

Naš Stelvio je modelno leto 2019 (kupljen 2020, nov) in mehansko je vse OK.

Po moje bi ti morali priznati garancijo, ker eno je, če bi se pritoževal zaradi obrabljenih zavor, drugo pa je, da se zavore neenakomerno obrabljajo. To ni posledica stila vožnje.

Avto Triglav ima neko tehnično pomoč (trenutno ne najdem kontakta) in najboljše bi bilo direktno njih poklicati (je v Ljubljani). Mi smo imeli na Fiatu 500 Hybrid težavo s trdo zavoro in na servisu so mi rekli, da je to normalno (čeprav sem vedel, da ni), zato sem kontaktiral direktno Alfa Romeo, oni pa so potem zadevo predali tehnični pomoči. Gospod, ki me je klical, je bil čisto na drugi ravni, kar se strokovnosti in prijaznosti tiče. Rekel je, da je to res napaka (kar sem opisoval), ampak na servisu tega niso vedeli.

Malo jim zateži. V končni fazi je to drag avto in takšne stvari se ne bi smele dogajati.

Je pa res, da sem sedaj na morju na našem parkirišču videl 1x giulio in 1x stelvio. Oba sta imela ful zarjavele diske in vse okoli njih, ampak na našem pa so, kot nove. Sicer jaz 1x na mesec avto dobro očistim in vse izpostavljene dele zaščitim z voskom. Avto bi lahko komot v salon postavil in noben ne bi ugotovil, da ni nov.
Odgovori
  • Informacija