Za giulio bi rekel da bo vstopni model nov 1.6 turbobencinar recimo 180 konjev.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Če primerjam s testno s klasičnimi blažilniki je v soft mogoče malo mehkejša, v hard pa bolj trda. Je pa to po spominu, moral bi eno ob drugi primerjat.
Jaz dam tudi v D skoraj vedno na soft, razen če je zelo lep asfalt.
Aktivno vzmetenje deluje vseskozi, in (izjemno hitro) prilagaja blaženje prek informacij, ki jih dobi iz različnih senzorjev.
Dodatno pa še seveda omogoča dve nastavitvi, torej soft in hard - v praksi pomeni to točno to kar opažaš - avto je lahko hkrati udobnejši v enen načinu ali trši v drugem od konvencionalnega vzmetenja ter s tem omogoči še bolj opazno razliko v vožnji med različnimi modusi (DNA).
Vsekakor eden boljših kosev opreme po mojem mnenju.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Razen tega da se za moj okus ne vrti dovolj visoko v obrate (multiair tehnologija tega ne dopušča), je na vseh ostalih področjih res odličen. Boljša izbira kot 2.2 dizel pomojem. Zvok motorja je pa pač to kar 4 valjni turbo motorji omogočajo - bolj malo ga je.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.