Stelvio: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
atek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Feb 28, 2013 8:57 pm
Vozilo: AR STELVIO Q4 2019
Kraj: Kozjansko

Že nekaj časa gleda Stelvia pa me zanima, zakaj imajo le redki strešne sani?
Morda je to redko samo pri rabljenih, ki so trenutno na voljo?
Lp, Atek
AR Stelvio Q4 2,2D 210 (2019)
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Nobena oprema Stelvie nima sani "serijsko". Meni je lepši brez, deluje bolj športno, ampak sem jih dal naknadno namestiti (€400 + delo na AT MB) zaradi prevoza koles.
atek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Feb 28, 2013 8:57 pm
Vozilo: AR STELVIO Q4 2019
Kraj: Kozjansko

V mislih sem imel bolj za uporabnost kot za izgled. Vsaj vem koliko me to stane ali pa koliko je vredno, če je že gor :)
Hvala @Otone
Lp, Atek
AR Stelvio Q4 2,2D 210 (2019)
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Ni problema. Ja, saj je mi je zdelo, da potrebuješ za praktične namene. Jaz sem svojega kupil iz zaloge, ta pa ni imel sani, sicer pa niti nisem bil siguren ali bi raje imel sani ali kljuko. Ampak Stelvio s kljuko pa res nikakor ne izgleda. :) Recimo na Volvo XC60 še nekako paše, na tako športno eleganten avto, kot je Stelvio, pa je skoraj greh. :)
atek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Feb 28, 2013 8:57 pm
Vozilo: AR STELVIO Q4 2019
Kraj: Kozjansko

Če je kljuka mora bit pa obvezno skrita.
Lp, Atek
AR Stelvio Q4 2,2D 210 (2019)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

To je moderno odkar je zaživela 156ica :D
Je možno da je v zadnjih dveh letih prodanih le 10 Stevio modelov v Sloveniji?



Edit: Izbrisan zgornji citat/komentar ...
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Jaz sem svojo kupil v začetku 2020. Takrat je bilo, če se prav spomnim, 14 novih Stelvij na Avto.net. Mislim, da je trajalo več, kot letno dni, da so se vse prodale.

Nekaj časa nazaj sem bral, da so AR v povprečju najdlje časa v salonu, preden se prodajo (vsaj v US). Povprečna doba je baje 6 mesecev.

Alfa je z Giulio in Stelvio lansirala dva izredna avtomobila, ki sta bila - po voznih zmogljivostih in varnosti - daleč pred svojim časom in vso ostalo konkurenco. Je pa zaostajala v tem, kar je pomembno povprečnemu vozniku. Ni imela (in še vedno nima) LED luči, infotainment zaslon je premajhen in števci niso digitalizirani. Osebno to meni nič ne pomeni, ker občutek pri vožnji to vse nadoknadi. Pred kratkim je kolega vozil mojo Stelvio in se ni mogel nehati smehljati in čuditi. Rekel je, da je to najboljši SUV, ki ga je kadar koli preizkusil (boljši tudi od Porscheja Macan).

Razen prej omenjenega pa je tudi volan izredno direkten (identičen Ferrariju 488), kar je za nekatere mogoče celo malo neprijetno. Poleg tega je rajdni krog, zaradi eksotičnega športnega podvozja, enak avtobusu. :) S Stelvijo v garažnih hišah in ozkih parkiriščih vedno izpadem, kot idiot.

Stelvio je po moje še vedno najboljši SUV na trgu, ampak je preveč specifičen za ruljo. Razen tega nima takšnega imidža, kot BMW, Audi in Merc (ki jih je neskončno na cestah). Realno ima bolj bogato zgodovino in več uspeha v motošportu, ampak to je pozabljeno. Trgovci pa tudi nič pojma nimajo.

EDIT: Kot zanimivost - prodajalec v BMW salonu (ko sem mu rekel, da že imam Stelvio) mi je rekel, da je ljubitelj AR in človek je dejansko več vedel povedati o avtomobilu, kot uraden prodajalec.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Otone, nekaj replik oz. mojih mnenj na tvoj komentar...
Sredinski zaslon je v dveh velikostih. Večji je povsem dovolj velik, razen če bi rad imel vgrajen TV.
Digitalizirani števci - ne, hvala!!
Rajdni krog naj bi bil pri RWD večji, kot npr. pri 159 kjer je porazen, Q4 pa ima res celo malo manjšega ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Pravim, mene "majhen" zaslon ne moti (pa imam tistega manjšega, ne večjega - sedaj so samo veliki na voljo; še na Fiatu 500 imam večji zaslon). Ampak že takrat je imel od kolega Mondeo veliko bolj kvalitetno kamero (na Stelviji je kamera res zanič) in veliko večji zaslon. Da ne omenjam zaslone iz Volvo XC60 ali Audi Q5.

Digitalni števci imajo svoj čar, ampak tudi analogno je v redu.

Vendar, kdor kupuje avto za kazanje prestiža, je majhen zaslon / zelo slaba kamera in analogni števci lahko deal breaker. Povprečen kupec avtov v tem rangu je, po US podatkih sodeč, star čez 50 let. Ti želijo udobje, luksuz, uporabnost.

Meni vse to odtehta oblika avtomobila, občutek pri vožnji, zgodovina znamke in zelo zanimiva zgodba okoli razvoja obeh modelov. Razen tega so posebnosti, kot 50/50 razporeditev teže, vzmetenje, kot pri Ferrariju, sredinsko nameščen motor, karbonska pogonska gred, vse alu, kar je možno itd. itn. Povprečnega kupca to nič ne zanima. Važno je, da se vidi "prestiž".

EDIT: Včasih me kakšen znanec, prijatelj ali neznanec mogoče želi razdražiti, če me ne skrbi zanesljivost oz. z izjavo, kot je "Kraljica naših src in avtocestnih odstavnih pasov" (nekaj takšnega, se ne spomnim). Če so malo starejši, jim povem, da je to mogoče res držalo za Alfe iz njihove generacije, ampak da dandanes teh problemov ni več. :) Čeprav, realno gledano je bilo kar nekaj težav s kvaliteto med leti 2017 in 2019. 2020 je dejansko model, kot bi moral priti na trg. Boljša kvaliteta, več luksuza in tišja kabina. Je pa res, da pa volan ni več tako direkten, ker s prvotno verzijo niso mogli vgraditi "lane assista". Podvozje je tudi malenkost spremenjeno - je za kanček manj športno, ampak, ko greš vzvratno, več ne preskakujejo gume, kot npr. na dirkalnih avtomobilih ali Ferarrijih (kar je značilno za to znamko).
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Preskakovanje gum ob vožnji v rikverc nima nikakršne povezave s športnostjo podvozja.

To se dogaja domala vsem avtomobilom z zadnjim pogonom, ki lahko veliko bolj agresivno zasukajo prednja kolesa, ker spredaj nimajo polosovin.

To preskakovanje boš opazil pri vsakem Mercedesu, BMWju in drugih avtomobilih katerih platforma je v osnovi mišljena za zadnji pogon.
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

O tem je bilo kar dosti govora - sicer ne najdem konkretne teme, vendar tudi tukaj se dotaknejo tega: https://www.stelvioforum.com/threads/qu ... unk.11041/" onclick="window.open(this.href);return false;

" its the aggressive degree of ackermann dialed into our cars and many other high performance cars (certain 911 variants, AMG GLC63, go karts etc.) causing one of the front tires to essentially skip because fits turning at a different angle than the other tire/wheel. Happens more when its cold and/or wet. It definitely startles passengers when they experience it for the first time...I thought I hit something it was so violent once!"

Sem bral tudi v drugih temah o tej zadevi, prav tako pa je odličen video, kjer to en tip razloži: https://youtu.be/zyORRl-mF7I?t=497" onclick="window.open(this.href);return false; (video je nastavljen, ko začne govoriti o geometriji podvozja - verjetno ve, kaj govori, ker ga je AR povabil na testiranje GTAm v Italijo).
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Torej po tej logiki je Mercedes C klasa avto z zelo športno nastavljenim podvozjem, ker preskakuje kot koza, ko greš v rikverc na full locku. =D>

Kot sem že napisal, nima to veze s "športnostjo". To je nekaj normalnega za vsak avto, ki je v osnovi mišljen za zadnji pogon.
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Alfa preskakuje tudi, ko gre naprej. :) Ampak OK, tudi, če ni to zaradi športnega podvozja, naj bo. So pa od 2020 naprej tako naredili, da več ne poskakuje.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Ja, Alfa je pač coure sportivo, pri drugih pa je bolj image v ospredju.
In zanimivo da je Alfa imela že licenčno proizvodnje Campagnole.
Moral bi jo sprobati izven ceste in na poštenem terenu in če bi se dobro izkazala bi bil to velik plus.
Otone
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne Feb 23, 2020 8:50 pm

Stelvio ni za teren. Sicer so na YT videi, kjer testirajo 4x4 na poligonih in tudi na off-road, pa je res odličen. Ampak vseeno, jaz svojega še na makedam nerad peljem. :) Za off-road je Subaru, ni druge. Subaru je tudi ena taka nišna, ampak odlična znamka. Žal zelo podcenjena. Nori so na kvaliteto, varnost in off-road zmogljivosti so legendarne.
Odgovori
  • Informacija