Pravim, mene "majhen" zaslon ne moti (pa imam tistega manjšega, ne večjega - sedaj so samo veliki na voljo; še na Fiatu 500 imam večji zaslon). Ampak že takrat je imel od kolega Mondeo veliko bolj kvalitetno kamero (na Stelviji je kamera res zanič) in veliko večji zaslon. Da ne omenjam zaslone iz Volvo XC60 ali Audi Q5.
Digitalni števci imajo svoj čar, ampak tudi analogno je v redu.
Vendar, kdor kupuje avto za kazanje prestiža, je majhen zaslon / zelo slaba kamera in analogni števci lahko deal breaker. Povprečen kupec avtov v tem rangu je, po US podatkih sodeč, star čez 50 let. Ti želijo udobje, luksuz, uporabnost.
Meni vse to odtehta oblika avtomobila, občutek pri vožnji, zgodovina znamke in zelo zanimiva zgodba okoli razvoja obeh modelov. Razen tega so posebnosti, kot 50/50 razporeditev teže, vzmetenje, kot pri Ferrariju, sredinsko nameščen motor, karbonska pogonska gred, vse alu, kar je možno itd. itn. Povprečnega kupca to nič ne zanima. Važno je, da se vidi "prestiž".
EDIT: Včasih me kakšen znanec, prijatelj ali neznanec mogoče želi razdražiti, če me ne skrbi zanesljivost oz. z izjavo, kot je "Kraljica naših src in avtocestnih odstavnih pasov" (nekaj takšnega, se ne spomnim). Če so malo starejši, jim povem, da je to mogoče res držalo za Alfe iz njihove generacije, ampak da dandanes teh problemov ni več.
Čeprav, realno gledano je bilo kar nekaj težav s kvaliteto med leti 2017 in 2019. 2020 je dejansko model, kot bi moral priti na trg. Boljša kvaliteta, več luksuza in tišja kabina. Je pa res, da pa volan ni več tako direkten, ker s prvotno verzijo niso mogli vgraditi "lane assista". Podvozje je tudi malenkost spremenjeno - je za kanček manj športno, ampak, ko greš vzvratno, več ne preskakujejo gume, kot npr. na dirkalnih avtomobilih ali Ferarrijih (kar je značilno za to znamko).