Reklama igra na enako noto kot za Giulio (Giulia ni običajna nemška limuzina). Stelvio ni običajni SUV, ki povdarja vozno dinamiko, zmogljivosti itd. Na koncu pa pove: Ko se končajo SUVi nastopi Stelvio.
Pač odločili so se za strategijo, da s Stelviom pokrijejo SW in SUVa in ga tudi približali po vozni dinamiki bolj SW-ju. Kaj bo, bomo videli, neskončne debate brez zaključkov so nesmiselne. Odločitve lahko sprejmemo in želimo vse najboljše.
Cena je še najbližja. Avto ima manjšo težo od tekmecev, več konjev ... posledično boljše pospeške. Ima največjo končno hitrost. In pa najmanj izpustov. Na papirju je zmagovalec. In kot gledam posnetke američanov z Giulio so kar navdušeni... SUV pa se še bolje prodaja po Ameriki kot limuzine... jaz še vseeno mislim da so na dobri poti.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Miholl napisal/-a:Ja veste limuzina se zacne pr 30 tisocakih, nas terenski karavan je pa 50 tisocakov.
No, 50.800€ je zelo spodobno opremljen Stelvio, osnovna verzija s 180 konji in zadnjim pogonom ne bo 50 jurjev. Je pa res, da bo več kot bi bila potencialna Giulia SW.
Ne vem no, ce nekaj kilogramov manj in nekaj konjev več upraviči takšno ceno. Na papirju je lahko boljši od konkurence, toda ta papir ni denar s katerim bi kupci posegali po stelviu.