Stelvio je zeankrat bil najavljen samo kot 2.2 210 hp in 2.0 280 hp; cene v italjanskem konfiguratorju so pa zaenkrat samo za 2.2 210 hp. Tako, da ne vem s kje ti podatki za 200 konjski 2.0 bencinar.
Torej 2.2 210 hp Stelvio Super stane enako kot Giulia Veloce 2.2 z 210 konji (oba malo čez 50k€). Med njima je tako nekaj tisoč evrov razlike (ene 4k bi rekel tako na pamet - lahko si pa vzameš čas pa točno zračunaš razliko). Daleč od 10k € torej.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Povabljeni smo bili na predstavitev Stelvia, dogodek je gostilo podjetje De Bona Motors, Gorica - IT.
Mene je v živo kar dost navdušil, slike skrivajo prave poteze avta. Za prvi SUV made by Alfa Romeo, je rezultat odličen
Izgleda hudo, sploh dnevne LEDice so lepe, proti trenutnem X3, ki je grd in Q5 ki tudi ni višek lepote teoretično ne bi smel imeti pretežkega dela, teoretično. Edino, a so tisto na voznikovih vratih gumbi za spomin sedežev? Ker tiso bi pa lahko lepše integrirali, res
Razen tistega stikala za memorijo sedežev (kar so se verjetno določili premaknit na vrata bolj proti koncu razvoja); se vidi da je interier nekoliko bolj dodelan kot pri Giulii.
Med drugim so pri Quattroroute naredili tudi krog na progi Vairano.
Super izvedenka Stelvia z 2.0 280 konji in Q4 je postavila čas 1:23.73; letos so pred tem tam postavili naslednji čas z Giulio Veloce 280hp: 1:23.35.
Sprašujem zato, ker Stelvio je v Germanskem delu Italije. Sudtirol oz zvezni deželi s posebnim statusom Trentino alto adige. Tam imajo malo skupnega z Italijo zdsj ko so Eur. Prej so imeli vsaj lire. Se italijansko ne govorijo vsi oz. večina govori nemško. Nisem preprican toda gre za eno najbolj razvitih če ne najbolj razvito deželo.
Torej še Italijani sami ne zaupajo sami sebi, da so povzeli ime po germanskem Stelviu.
Mogoče bi morali tudi giulii dati nemško ime, recimo Helga. Tko bolj robustno zanesljivo bi bilo slišati.