Pri dizlu zagotovo niso sodelovali Ferarrijevi inženirji, saj gre za znani in preverjeni JTDm izpod rok FTP.
Pri bencinarju pa ja.
Moderator: Tehnika moderatorji
In še to samo in izključno pri 2.9 Bi-Turbo motorju.alfa_samec napisal/-a:Pri dizlu zagotovo niso sodelovali Ferarrijevi inženirji, saj gre za znani in preverjeni JTDm izpod rok FTP.
Pri bencinarju pa ja.
Samo za foro še poskusi kakšnega Q5 ali XC60. Jaz sem, pa ni primerjave. V BMW salonu pa mi je prodajalec rekel, da je poskusil Stelvio in da je res nekaj čisto drugega.mathew napisal/-a:Fantje, hvala za odgovore... Glede cene, se mi zdijo kar precej cenejši kot Q5 ali xc60..čakam na sprostitev ukrepov, potdm pa na testno vožnjo..lp, Matevž
Rešitev nižajna teže. Za to zagotovo ni bilo potrebno plačati inženirja iz Ferarrija. Kot pravim, JTDm so preverjeni in izpod rok FTP, nima tu Ferarri nobene veze. Gre za fantastične motorje že v osnovi.Obstoječi Multijet motorji niso bili povsem iz aluminija, že to je velika sprememba.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti