AdBlue: Diesel Euro 6 - Giulia/Stelvio

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

rogi napisal/-a:Novi BMW 3 si lahko že naročite :D

Giulio tudi. 160d, 190d, 210d, 200b, 280b. Vse automatik. 190d, 210d in 280b tudi z Q4.
Novosti od opreme je že nekdo drug napisal.
Veloce TI bo tudi pri nas na voljo 8)
Nekje sem slišala, da več kot je konjev, toliko boljša je družba. O:)

Imejte se lepo, Nataša
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

Matej46 napisal/-a:Prvic, ne razmislji pa kup bencin, dizl je preteklost :D
Pa pejt enkrat čez Kačje ride nad Planino ali iz Ilirske Bistrice čez Knežak ali v vrhniški klanec z dizlom - poezija :-({|= , če primerjaš s kakšnim navorsko podhranjenim bencinarjem, ki se začne dušiti.

Imejte se lepo, Nataša
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

marko vitas napisal/-a: Pa pejt enkrat čez Kačje ride nad Planino ali iz Ilirske Bistrice čez Knežak ali v vrhniški klanec z dizlom - poezija :-({|= , če primerjaš s kakšnim navorsko podhranjenim bencinarjem, ki se začne dušiti.
Najbolj ne maram ko pristaši dizlov delajo nerealne primerjave.

Če primerjaš bencinca, ki je navorsko podhranjen, je torej brez turbine, potem ga primerjal z dizlom brez turbine!
Recimo kak Golf IV 1.9 SDI. :D

Moja G 1.4 MA bencin, in je užitek čez Knežak. Dejansko večji užitek, kot je bila vožnja Mondeo-ta 2.0d 140 KM + športno podvozje.
Pa je to krepka razlika v kubikaži.

Torej, če se primerja mojega 1.4 MA, ki ima turbino je edino fer primerjava 1.4 dizl z turbino! Tu pa gre bencin seveda bolje.
Pri Giulii pa primerjal 210d (470NM, 0-100=>6,9s) z 280b (400NM, 0-100=> 4,9). Kaj gre bolje? Pa sem ti še dal 0,2 ccm fora.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

marko vitas napisal/-a:
Matej46 napisal/-a:Prvic, ne razmislji pa kup bencin, dizl je preteklost :D
Pa pejt enkrat čez Kačje ride nad Planino ali iz Ilirske Bistrice čez Knežak ali v vrhniški klanec z dizlom - poezija :-({|= , če primerjaš s kakšnim navorsko podhranjenim bencinarjem, ki se začne dušiti.

Imejte se lepo, Nataša
Ta izjava je na več korakih povsem neresnična, da ne rečem omejena. Gremo lepo po vrsti.

1. Tako bencinar kot dizel sta trenutno v Giuliji na voljo samo z avt. menjalnikom (ZF 8 stopenjski, ki trenutno velja za najboljši avtomatik v avtoindustriji) - verjami da tak menjalik zelo dobro "ve" kako motor s katerim je sparjem ohranjati v območju vrtljajev z optimalnim navorom glede na želje voznika in naklon ceste.
2. Vsi bencinarji v Giuliji imajo turbino, in vsekakor niso podhranjeni z navorom - piše se leto 2019, ne 2005 - atmosferskih bencinarjev praktično več ni nikjer
3. Voziti dizla v klanec je ena najbolj utrujajočih stvar ki si ji lahko zamislim in ki sem jih doživel - do 1500 obratov mrtvilo, potem proti 2000 obratom zalima, nad 2500 pa ti ostane zgolj zvok, ki je primeren samo za na njivo - vse to pa spremlja tipičen občutek dizelskega upiranja visokim obratom in zmanjkovanju sape
4. Bencinar (2.0 200 hp) je superioren v popolnoma vsakem aspektu proti 180 konjskemu 2.2 dizlu (razen v porabi). Je precej tišji, precej bolj miren in kultiviran, pospešuje dobro in tekoče skozi celotno območje obratov, in tako naprej... probaj vozit enega in drugega predno pišeš svoje komentarje - ali pa si preberi kak post s strani ljudi ki so vozili oba.

P.S. Daleč najboljšo vozniško izkušnjo še vedno ponujajo šest in več valjni atmosferski bencinarji z vsaj 3.0 litri prostornine - kjer ob dobrem zvoku dobiš zvezno pospševanje skozi celotno območje vrtljajev (višji obrati - višja moč) - zato so najbolj predvidljivi (saj npr. ni sunkovitih skokov navora), zahtevajo najman modulacije pedala za gas za tekočo vožnjo, in so tudi najbolj odzivni. Probaj kdaj... dvomim da boš v istem stavku še kdaj uporabila besedi dizel in poezija. :D
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Bencinar ima verjetno tudi drugačno končno prestavno razmerje, drugače ni logike da motor s 100Nm več dela probleme v klancih.
Samo vaših problemov s obrati res ne morem razumeti. Če pod polnim gasom avto ne zmore pospeševati ali pa celo upočasnjuje, prestavi eno brzino dol.
Če je problem v prenizki hitrosti pa porini motor v obrate. če voziš s 2000 rpm imaš okoli polovico razpoložljive moči, pri 1500 brez tlaka turbine pa kakšno petino. Od 200Hp kakih 40-50Hp, nič več.
Kako ima 2.2L dizel premalo moči za v hrib mi ni niti najmanj jasno. Ne vem od kje so pričakovanja da se moraš v hrib peljati pod obrati prostega teka.
Res je da je bencinar bolj uglajen, tudi delovno območje ima za 2000 rpm višje. Samo nobenega od motorjev ne boš peljal s 4000rpm v hrib in benefit turbobencinca sploh ni drugje kakor v večjih razpoložljivih rpm.
Čas ko se pelješ pri 5000 ali 6000 rpm pa je mogoče par minut dnevno vse skupaj.
Res je da bo dizel na obratih glasen, samo tam ima moč, škodi mu ne, in če ne izkoristiš njegove dane zmožnosti zaradi hrupa in podobnih zadržkov je skoraj brezveze da ga imaš.
Drugi zadržki so pri bencinarju ko se zaradi porabe potem jajcaš po mestu.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

No pa v vsakem primeru, tudi če vzameš N/A bencinarja...vse kar je treba je pognat v obrate pa zadeva gre, isto ali bolje kot dizel. Če se pa matra na 1500rpm v hrib pa normalno da je zadeva anemična, saj komaj laufa nad štandgasom.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

@analfabet: opsioval sem delovanje dizla, ki je že malo v letih z ročnim menjalnikom, torej opazna turbo luknja, ropot; (se pravi motor ki ga je opisovala marko vitas kot poezijo) - ne pa Giulie z AT8 - tam ti menjalnik itak poskrbi za vse. Se opravičujem če se je narobe razumelo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

Še so kavalirji na svetu O:) :wave: hvala. Turbobencinci zares dobro vlečejo. Sem vozila avtomobil s T-Jet motorjem. Sicer pa so atmosferski bencinci še vedno v ponudbi proizvajalcev, ki veljajo za tehnološko prestižna podjetja, da ne naštevam ... Dejala bi pa takole, da imaš na splošno pri dizlu na razpolago več navora že pri nekoliko nižjih obratih, pri bencincu pa več konjskih moči pri višjih vrtljajih. Kaj to pomeni za vožnjo v klanec po serpentinah pa puščam v razpravo, prosim ... :wink:
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

kot prvo je @ marko vitas zgrešil že z težo v nosu in "kačje ride"....mogoče skozi daljše in bolj odprte ovinke 2.4 ni tako opazna v siljenju noso iz ovinka, pri kačjih ridah pa se zelo opazi ( in podobno zaprti ovinki)
dizel z svojo težo zelo sili iz ovinka, medtem, ko kakšen "mlinček" 1.4 za 140 hp ali celo več in veliko lažjim nosom veliko lepše in bolj lahkotno sledi sploh bolj zaprtim ovinkom kot kakšna 2.4 z 200hp

dizel je že ok za peljati, tudi navor lepo pride, ampak za bolj dinamično vožnjo ( ne samo "odsek 5ih ovinkov") je bencinar boljša izbira
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

še direkt odgovor zadnjemu od @ marko vitas


imam 156 jtd z cca 140hp in sem imel bravo sport 1.4 z 150hp

čez zaprte ovinke , tudi v klanec ni primerjave!!! pa bi rekel da ima alfa boljše podvozje od bravota z "štango " povezanih zadnjih koles.....
pa alfa ni imela šans zaradi podkrmarenja..... 150 tjet pa tudi konkretno vleče!
Tomas33
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Feb 24, 2016 3:23 pm

Moč vs. navor:


Pa ko pride moja Giulietta na 6k+ obratov, imam pravi otroški nasmeh na obrazu.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Vsak dan naredim 300 višincev do doma in če sem iskren je 170KM dizel daleč najmanj utrujajoč za vozit.
Če primerjam z 260KM in 390 V8 atmosfercem se pride ravno tako hitro ampak precej bolj utrujen, ker je treba tudi več delat in držat na obratih, da se kam premakne.
Tko da za vsak dan turbina, glede na to koliko km se dela je pa potem odločitev dizel ali bencin.
Uporabniški avatar
mathew
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr Dec 31, 2003 3:25 pm
Vozilo: ex 159,
ex Giulietta
Kraj: Svečina

Pozdravljeni, evo pa da se v tej temi napisem, da jo bo le kupil kak forumas...

Fantje tukaj imate zdaj priloznost.
Ce bi bil avtomatik bi jo nabavil.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?i ... urn false;

lp,Matevz
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ti bi dal 29 tisočakov za v bistvu 2 leti star avto ?

Malo se bodo pa morali stegniti, da bodo lahko počistili staro zalogo
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
mathew
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr Dec 31, 2003 3:25 pm
Vozilo: ex 159,
ex Giulietta
Kraj: Svečina

Zdravo,

pa kaj ce je star 2 leti, avto ni bil vozen (0 km) in dobis tudi garancijo 5 let od datum prve registracije verjetno.

lp,Matevz
Odgovori
  • Informacija