Pozdravljeni, nekaj me zanima za 110kW giulio. Po podatkih naj bi imel Euro 6 motor, vendar pri nakupu nove ni nihče omenil, če je treba tankati tudi ADBlue. Niti tega nisem zasledil v navodilih. Ve kdo kaj več o tem?
Motorji v Giulii od začetka vgradnje (150, 180, 210HP) nimajo AdBlue rezervoarja... Bo pa v kratkem prenova motorjev (160, 190, 210HP), ki bodo skladni z zadnjo Euro 6d normo, in bodo imeli tudi AdBlue...
Itak niso ti ročni menjalniki zdržali navora dizlov in je tako bil navor elektronsko omejen, pa če višji CO2 so imeli, tako da je odločitev kar smiselna. AT8 ko ga v Dynamic modu preklopiš v manualni način je sprogramiran tako, da se ti menjalnik ne vmešava - torej ti menjalnik ne menja gor ko dosežeš blokado in ni tudi kickdowna če na polno stisneš pedal za gas. Tako dobro imajo to rešeno redki avti.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Se tudi jaz pridružujem zgornjim mnenjem... ZF8 je vrhunski menjalnik, dobiš dejansko močnejši motor zaradi njega, prestavne ročice v giulii pa tud zgledajo enkratno. Poleg nižje porabe in povečanega udobja.
Vidim, da se pri nas še kar ne da dobiti 160HP in 190HP. V tujini se že nekaj časa prodajajo. Ali smo pri nas res tako za časom? Ve mogoče kdo, ali so bile še na teh novih motorjih kakšne druge spremembe, npr. odpravljene morebitne napake ali so bili ti modeli brez težav zaenkrat?
Prvic, ne razmislji pa kup bencin, dizl je preteklost
prid do mene pa ti dam za probat avtomatik, pa se bos premislu za rocni menjalnik verjem.
Tko kot ti vsi drugi pisejo menjalnik ZF8 je toop !
Kolko sem slišal Alfa še ni sprostila naročanja novih avtov za Slovenijo, ali nekaj v tem smislu.
Sem vozil oba, dizla in bencinarja, in je tisto kar več plačaš za porabo absolutno vredno svojega denarja. Bencinar je tudi opazno tišji na avtocesti pri višjih hitrostih, in nasploh precej prijetnejši za vozit - od zvoka, mirnosti, pa vse do razporeditve moči in navora skozi obrate.
O nekih problemih z motorji zaenkrat ni nekih poročanj. 42.000 km na 2.0 200hp bencinarju in zaenkrat dela vse.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Če bi imeli katero bencinarco na zalogi, ko bo zime konec (zdej se mi ne da) bom nabavu ali novo giulio ali bmw 3. Ampak trenutno izgleda da bom bmw, ker ponuja veliko več za manj denarja z M sport opremo.
Veliko več česa? Električne opreme in bednih asistenčnih sistemov verjetno res, v voznih lastnostih in užitku v vožnji je pa Giulia na prvem mestu od samega spočetja pa lahko ima BMW dva M sport paketa. Varnost ima pa tudi na izredno visokem nivoju.
Za okol 32k sport sedeži, avtomatik, sport podvozje, navigacija, usnje, sport volan. Veliko rajši bi vzel alfo, ampak ni niti ene na zalogi, niti je ne bo čez par mesecev. Upam da pride kaka do pomladi ampak se bojim da ne bo. Električna oprema in asistenca me pa niti ne zanimajo. Gledam pa samo ta dva avta ker se v njih sedi perfektno, tud za takega 193cm velikana kot sm jst.