Raznorazne težave - Giulia / Stelvio

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Kingfisher
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: Če Mar 31, 2022 3:46 pm

Se opravičujem, če je napačna tema.

Zanima me, če že ima kdo izkušnje s kleparskimi popravili za Giulio. Kam peljati popraviti? Je verjetno najbolj smiselno popraviti na pooblaščenem servisu zaradi nabave delov (luči, odbijač)?
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Glede ličarskih del sem bil že 2x zelo zadovoljen z Avtotrade iz Vrhnike.
Tudi z nabavo OEM nadomestnih delov ni težav pri njih, so le pooblaščenci ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
MBalfa
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe Dec 15, 2023 5:18 pm

Je že imel kdo/reševal težavo nabiranja vode v karoseriji?...



image_2023-12-19_113743740.jpg
Jaz pri moji na levi strani nisem imel nič vode, na desni pa cca 1dcl...sem zvrtal luknjico jo pobarval ter našprical z cavity wax



Edit: Urejena YT povezava ...
The edge
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Apr 16, 2023 7:17 pm

Pozdravljeni,

Po praznem akumolatorju smo avto prizgali na kable. Sedaj ne dela lcd display (se ne prizge, ne dela posledicno radio, kamera, display, itd) in utripajo kilometri na glavni konzoli ob stevcih.

Pozna kdo tezavo?
Stelvio, 2019 letnik.
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1166
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

Verjetno prevelik padec napetosti akumolatorja. Dopolnit z ustreznim polnilcem ali pa je aku zrel za menjavo.
Meni je v dveh letih dva krat prenehal delovati sredinski zaslon med stevci(avto vžgal bp), oba krat je bil zunaj konkreten minus, po dveh-treh dnevih je bilo zopet vse ok.
Slika
The edge
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Apr 16, 2023 7:17 pm

Naredili so meritve akumolatorja pa je sedaj ok. Ni mi jasno, zakaj ga je cisto spraznilo v treh dneh ne voznje. Okvaro displaya se raziskujejo, upam da ninkaj skurjeno.

Menite, da se mora menjati akumolator?
The edge
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Apr 16, 2023 7:17 pm

Se to, avto je imel do sedaj nekaj misfire tezav. Menjali smo svecke in tuljavo. Nekaj casa ok, nato pa danes ponovno misfire (verjetno dela na 3xilindrih, avto trese, vonj po bencinu). Nato po ponovnem vzigu ok.

Je misfire mozen zaradi slabega akumolatorja?
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3726
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Nevem sicer kako je pri Giulijah ampak pri Giulietti z MultiAir motorji -> če je napaka za Cylinder 3 missfire je najpogostejši razlog okvare odpoved MultiAir enote.
The edge
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Apr 16, 2023 7:17 pm

Po menjavi sveck, tuljave in akumolatorja se vedno obcasno misfire. Glede na samo 50k km in veliko mestne voznje sam sumim, da znajo biti malo zapaceni injektorji oziroma sobe. Prav tako se mi zdi, da je poraba goriva visoka. S pooblascenim serviserjem pa tako nismo zadovoljni.

Ali je kdo probal ali ima izkusnje glede teh cistil, ki se vlijejo v rezervar. Je to nateg ali dejansko ugodno vpliva na delovanje motorja?

“Čisti sistem za napajanje z gorivom, odstranjuje usedline, ki v njem nastajajo ter omogoča brezhibno delovanje motorja brez dodatnih dragih posegov.

Izdelek opravi hitro vlogo detergenta, ki temeljito očisti vbrizgalne šobe. Odstranjuje nastali kamen in s tem povečuje učinek motorja.”


Kaj menite? Izkusnje?
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1166
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

Zdravo,
škoda nisi upošteval Alan-ovega komentarja malo nazaj... Svečke in tuljave v večini primerov niso krive za misfire. Če so bile zrele za menjavo sicer ni sporno.
Glede na vse te menjave delov, ki ne rešijo problema, verjamem da si moral pošteno plačat, servis bo itak vlekel na svojo stran.
V naslednji stopnji bodo šli zagotovo v menjavo multiair enote, katera je na spletu cca 1500€, pri nas je verjetno precej višja+ ogromno ur.
Malo opiši visoko porabo, ter kakšen način vožnje imaš, tvoje relacije. Že Giulia ni šparovček s tem motorjem, predvsem v mestu.

Kdaj je bilo nazadnje menjano olje? predvidevam da original selenia..
Glede dodatkov, hvalijo jih predvsem proizvajalci in njihovi sponzorirani promotorji le teh, marsikdo ima slabe izkušnje, saj je po dodajanju le tega bilo še slabše, ampak po večini so to bili iztrošeni dizli.
Mogoče lahko uporabiš kakšen "octane booster" naliješ 100tko, in greš prepihat na kakšno dobro cesto.
Če že, naredit kakšen engine oil flush pred menjavo olja, drugih dodatkov v olja ne bi vlival, ker je MA že tako občutljiv na samo olje.

Na tujih forumih je precej debat glede tega, noben nima konkretnega odgovora, eni grejo v menjavo MA enote, drugi pač živijo s tem v hladnih dneh.
Tudi na facebooku v raznih skupinah tečejo debate, eni menjajo MA in nimajo več težav, so pa primeri katerim se je po določnih več 10.000km zadeva ponovila.
Slika
Giulia7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Če Avg 24, 2023 4:14 pm

Pozdravljeni,
imam Giulio 2.2 150 km letnik 2018 s 100 tisoč prevoženih. Ob pregledu vozila je bilo ugotovljeno, da je zračni filter do nekje 1/8 zapacan z oljem (mali servis - Mannol 0W20 z menjavo zračnega filtra delan pred 5k km poleti), nekaj ga bilo tudi na poti iz filtra do turbine (stari filter je bil ob menjavi brez oljnih madežev).
Diagnoza mehanika: turbina bi naj bila zanič oz. bo kmalu in priporoča menjavo le-te. Avto drugače dela normalno, nikdar ni bilo opaziti kakega dima ali zvoka. Je kdo imel že podobno izkušnjo ali lahko kakorkoli pomaga s kakšnim nasvetom?
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Pozdravljen,

glede oljnega madeža na zračnem filtru je to ''normalno'', saj je tovarna slabo zasnovala oljni separator in vrtinčenje olja po teh ceveh.
Deloma lahko to rešiš s posodobljenim separatorjem. Najlažje ga je menjati takrat, ko delaš glavni servis (jermeni, vodna črpalka,...).
S prve roke ti povem, da ni nič drugače s posodobljenim separatorjem.

Kako pa je prišel mehanik do diagnoze, da je turbina slaba? Prevelik ''hod'' osi vetrnice turbine?
The edge
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Apr 16, 2023 7:17 pm

kukec napisal/-a: Če Jan 25, 2024 7:15 am Zdravo,
škoda nisi upošteval Alan-ovega komentarja malo nazaj... Svečke in tuljave v večini primerov niso krive za misfire. Če so bile zrele za menjavo sicer ni sporno.
Glede na vse te menjave delov, ki ne rešijo problema, verjamem da si moral pošteno plačat, servis bo itak vlekel na svojo stran.
V naslednji stopnji bodo šli zagotovo v menjavo multiair enote, katera je na spletu cca 1500€, pri nas je verjetno precej višja+ ogromno ur.
Malo opiši visoko porabo, ter kakšen način vožnje imaš, tvoje relacije. Že Giulia ni šparovček s tem motorjem, predvsem v mestu.

Kdaj je bilo nazadnje menjano olje? predvidevam da original selenia..
Glede dodatkov, hvalijo jih predvsem proizvajalci in njihovi sponzorirani promotorji le teh, marsikdo ima slabe izkušnje, saj je po dodajanju le tega bilo še slabše, ampak po večini so to bili iztrošeni dizli.
Mogoče lahko uporabiš kakšen "octane booster" naliješ 100tko, in greš prepihat na kakšno dobro cesto.
Če že, naredit kakšen engine oil flush pred menjavo olja, drugih dodatkov v olja ne bi vlival, ker je MA že tako občutljiv na samo olje.

Na tujih forumih je precej debat glede tega, noben nima konkretnega odgovora, eni grejo v menjavo MA enote, drugi pač živijo s tem v hladnih dneh.
Tudi na facebooku v raznih skupinah tečejo debate, eni menjajo MA in nimajo več težav, so pa primeri katerim se je po določnih več 10.000km zadeva ponovila.
Hvala za komentarju.

Na sreco mi je menjavo sveck in tuljav pokrila garancija. Svecke bi tako moral menjat na 60k, zdaj jih imam 51k. Vsaj to sem prisparal pri naslednjem servisu:) Ampak enostavno se vidi, da nimajo pojma in menjavajo vse po vrsti kaj javi racunalnik (itak javi pet potencialnih napak…).

Olje sem menjal na pooblascenem, selenia, sedaj pri meni prvic, prej je bil prav tako redno servisiran v nemciji pri pooblascenem na eno leto in 10-15k km. Veliko sem prebral na netu o tej tezavi in noben dejansko nima odgovora. Precej tezav je v Ameriki. Menim, da ni krivo olje oziroma osebno menim, da je kriva mestna voznja, ker ta motor zeli, da ga zenes ter da se malo sobe predvsem pozimi s tem zamasijo. Pred cca 3 tedni sem v vlil v rezervar za gorivo liqui moly za ciscenje injektorjev in ventilov za bencinarje in sedaj je avto dejansko ok. Bomo pa videli kako dolgo. Avto se drugace izjemno dobro pelje. Povprasal sem tudi par servsirjev in vsi priporocajo to cistilo ob servisu enkrat letno.

Porabo pa imam v mestu (cista mestna) 13-15l, relacija 7,5l. Mestna me malo muci, ker je precej visoka od tovarniske in info na netu. Kaj menis?
Giulia7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Če Avg 24, 2023 4:14 pm

luxxx7 napisal/-a: Če Feb 08, 2024 11:28 am Pozdravljen,

glede oljnega madeža na zračnem filtru je to ''normalno'', saj je tovarna slabo zasnovala oljni separator in vrtinčenje olja po teh ceveh.
Deloma lahko to rešiš s posodobljenim separatorjem. Najlažje ga je menjati takrat, ko delaš glavni servis (jermeni, vodna črpalka,...).
S prve roke ti povem, da ni nič drugače s posodobljenim separatorjem.

Kako pa je prišel mehanik do diagnoze, da je turbina slaba? Prevelik ''hod'' osi vetrnice turbine?
Pozdravljen,
pravi da je hin osrednji del oz. sredica. Pravi, da avto lahko naredi še več deset tisoč km lahko pa zruži v par km. Kakšna pa je lahko škoda, če turbina zruži?
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

To je kot loterija, lahko da bo samo odžvižgala svoje, lahko pa da bo zlomilo kakšno lopatico na sredici, potegnilo v motor in je enormna škoda tukaj...
Motorno olje moraš dolivati med intervali ali ne?
Odgovori
  • Informacija