Dizel projekt je malo na pavzi, ker je majster v velki gužvi in čakam na obnovljeno Bosch pumpo. Tako da se je vmes začel še en projekt - moj novi winter wagen - Nissan Almera N15 GTi. Čisto slučajno sem naletel na Primero P11 2.0 16V in jo dobil za đabe. Itak da takšno priliko ne zavrnem, zato smo avto hitro spravili domov:
GA14DE (87PS) gre ven
SR20DE (140PS) gre not
Glede na to, da ima na števcu 392000km, bo motor deležen komplet obnove + nekaj dodatkov, da ne bo "samo" 140PS. Avto je imel "le dve" napaki - LMM je bil fuč in črpalka goriva je bila na koncu - to sem že porihtal:
Doma so že skoraj vsi deli za generalko, tako da se je projekt začel ta teden in upam da bo do konca naslednjega tedna avto že vozen:
Walbro 255LPH (že zmontirana)
SS de-cat kolektor + downpipe
Komplet ketne
Ventili
Kabli + svečke - čakam še na cinšpulo in modul, da obnovim še fertajler
TGM set + dročniki
King Racing ležaji - Black Edition
Žica sklopke - menjalnik bo ostal od Almere. Se pravi krajše razmerje. Tam je že nova sklopka od letos, ko se je menjalnik obnovil, tako da malo prišparam. Če bi pa želel imeti menjalnik od P11, bi pa moral predelati komplet vpetje, polosi, vilice itd. Se mi ne splača delat Frankenstein-a, ko je vse plug&play, če pustim menjalnik od N15. 180mm lamela vs. 220mm pa upam da bo čim dlje zdržala
Vsi semeringi
Vijaki + vodna pumpa
Končniki + manšete + nosilci + optika na koncu
Senzorji - ni šans, da bi kupil OEM senzorje, za takšen low-budget projekt
Bremze pridejo od P11, ker so dosti večje. Težava je edino to, da je razmak drugačen (4x114.3 vs. 4x100). Tako da bo najlažje, prevrtat luknje diskov, pa zmontirat komplet vse od P11.
Tekočine
Filtri
Auspuh sem že dol vzel, da vidim kak bo približno speljano
Največja naloga pa bo, menjava komplet motorne inštalacije, ker ECU-ja nista niti podobna. Poleg tega bom moral zmontirat še immo + bsi + čitalec ključa in ključavnico...
Se nadaljuje...
'talla