Zadnje novice

Outback

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a Hranata » Ne Dec 17, 2017 5:29 pm

Pogon je že izredno dober, motorji so pa katastrofalno nezanesljivi, poleg neučinkovitosti. EJ25 grejo tesnila glav rakom žvižgat po cca 150kkm, ampak se dokaj lepo reši pri drugem velikem servisu. EE20 (dizel) je pa po 150k prevoženih kilometrih tempirana bomba za 5 jurjev stroška - gred se jim zlomi, ker jo minimalno obrabljen vztrajnik uniči in moraš vztrajnik za 700€ menjat preventivno na 80kkm. Pa še to ni nobena garancija. Do tega da je potrebno motor ven vzet, če se ti ogrevalna sveča ponesreči zlomi pri menjavi (ni tako malo možnosti).
Avtomobili so sicer zelo dobro premišljeni, podvozje praktično neuničljivo, redni servisi mala malca, dobra preglednost plus raven nakladalen rob je super za robo vozit.
V bistvu so subaruji čisto nasprotje alfi :D kjer je alfa zelo zanesljiva, je subaru katastrofa (motorji) in obratno.

Mi pa sedaj rahlo cuka pri konstantnem gasu, pri pospeševanju pa normalno dela, štand gas normalno. Ko preklopim na plin javlja napako na 3. cilindru, tako da vozim samo na bencin trenutno. Sumim sicer švoh svečke (25k km imajo za sabo, NGK), vendar bom avto spravil h možakarju na vrhniko, ker se ne grem več diagnostika pri teh bencinarjih.
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 698
Pridružen: To Sep 16, 2014 5:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a bobo69 » Po Dec 18, 2017 8:22 am

Glede zanesljivosti motorjev se ne bi ravno strinjal s tabo. Dizel je sicer res totalen polom, bencinarji so pa zagotovo boljši (bolj zanesljivi in manj požrešni) kot alfini. Imel sem 1.6 TS, 2.2 JTS in 2.5 V6 - poraba od 8.5 do 13 l, standardni problemi z variatorji, verigo...
Subarujev sem imel 5, 4x2.0 in 1x2.5. Poraba od 8 do 10 l kljub stalnemu štirikolesnemu pogonu, od napak pa 1x lambda sonda in 1x tesnila glav. Za ta tesnila pa je največkrat kriva predelava na plin kakor ti bo verjetno obrazložil tudi možakar iz Vrhnike. So pa te moje izkušnje za avte od nekje 2000 do 2010 letnika, novejših ne poznam.
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a Miholl » Po Dec 18, 2017 10:28 am

Dizle so postimal po nekem letniku naprej, teh spornih so pa veliko zamenjali.

Bencinarji pa naceloma kr delajo
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5269
Pridružen: Po Okt 18, 2004 2:40 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a alfistaV6 » Po Dec 18, 2017 11:17 am

Dizla so rešili tako, da je samo avtomatski menjalnik na voljo (brezstopenjski).
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
alfistaV6
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 346
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a bobo69 » Po Dec 18, 2017 4:58 pm

Z avtomatiki naj bi sicer res rešili problem ampak to ne reši konstrukcijskih problemov.
Miha, tudi novejši dizli imajo iste probleme, pozanimaj se...
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a Hranata » Po Dec 18, 2017 5:09 pm

Predvsem naj bi, so premalo casa na trgu v zgolj tej kombinaciji. Problem so visoke sile na gred zaradi kompresije v kombinaciji s kratko grejo zaradi boxer dizajna in zato tudi kovana gred nic ne pomaga. Itak ga pocas umikajo z modelov.
Od kje ideja da je plin vzrok za puscanje dihtng? Ej25 in ej22 imata majhne razdalje med cilindrom in hladilnim kanalom plus ves cas je v stiku z oljem in vodo in se zato unicijo tesnila. Na ej16 in ej20 je manj izrazito ker je vec prostora, fizicno so vsi motorji prakticno enako veliki.
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 698
Pridružen: To Sep 16, 2014 5:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Outback

OdgovorNapisal/-a bobo69 » Po Dec 18, 2017 6:15 pm

To ni moja ideja pač pa mnenje mehanika ki mi servisira moje subije. Kar velik delež rabljenih subarujev pri nas zadnjih nekaj let izvira iz istega vira in vsi imajo nekaj podobnega - menjana tesnila, ventili, nastavljeni ventili ter še kaj...
Večina teh avtov je bi-fuel in nekje do 200 kkm zadeva laufa bolj ali manj brez problemov, kar je za prve lastnike glede na stroške goriva krasna situacija, potem se pa večinoma začnejo popravila. Pri neplinificiranih motorjih je po mojih podatkih teh problemov veliko manj.
bobo69
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 103
Pridružen: So Jan 09, 2010 9:23 pm

Prejšnja

Vrni se na Ostali avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov