Nakup avta za 800,00 EUR....oz. na koncu malce več :)

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
aaxxx
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 961
Pridružen: Sr Mar 02, 2005 7:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Macau, SAR China

Foggy napisal/-a:Twingo je bil narejen že leta 1993, oglej si ta video in videl boš, da je avto varnejši kot večna alf, meddrugim tudi od tvoje 156, da o kaki 145/146 niti ne govorim; pozdravljen darovalec organov :wink:

Lahko ti še povem, da Twingo je avtomobil in svojo funkcijo opravlja več kot odlično, po mestu je dosti bolj praktičen in gibčen kot pa moja 147, s tem da še manj porabi kot traktor :mrgreen:
Foggy ne ga "biksat". Avto ki ima skoraj 6 let starejšo zasnovo od 156, da o 147 niti ne govorim, preprosto ne more biti varnejši. Sploh če vzamemo v obzir da Renault ni nikoli slovel po kakem dobrem plehu.
Kar se pa tiče prostornosti, pa je nedvomno zmagovaec v svojem razredu, kar se vidi po tem koloko časa se je obdržal v prodaji skoraj nespremenjen.

LP
Uporabniški avatar
šafla
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 618
Pridružen: Če Dec 16, 2004 10:12 am
Vozilo: Hyundai Kona
Kraj: Kranj - okolica

Vocko napisal/-a:...Prostoren je kot kakšna 166ka znotraj, vzdržljiv, okreten, edino ceste se pa res ne drži dobro.
Tudi pri nas je en Twingo (uuuuu, pa še kabrio povrh :mrgreen: ), tole kar je Vocko napisal pa tud drži.
I'm back!
Uporabniški avatar
TheBoss
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne Jan 06, 2008 4:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bratislava, Slovaska

Kar precej darovalcev organov, ni se za bat če bo kaka operacija... :-#
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

aaxxx napisal/-a:Sploh če vzamemo v obzir da Renault ni nikoli slovel po kakem dobrem plehu.
Ko sem se zadnjič naslonil na havbo moje 147 me je skor kap... Tko mehk pleh sem videl samo še na Hondi, če seveda odštejem Cliotove blatnike ki so plastični... :/

Drgač pa glede NCAPa Twingota, lahko probamo kako se obnese crash med 850kg težkim Twingom in 1300kg Težko 147... Upam stavit kdo bo darovalec organov... ;)
Uporabniški avatar
Jonas
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1850
Pridružen: Ne Maj 16, 2004 7:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

No kakorkoli ze, cestitke za nakup in veliko srece v prihodnosti.

LP
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ne vem zakaj omenjate pleh, saj on ni faktor, ki vpliva na varnost. Za varnost skrbi kletka avta in zmečkalne cone (pa kak air bag). Pleh pri tem nima veze.

Renault je z laguno 2 začel delati zelo zelo varne avte (kapo dol), pred tem pa so bili na dnu glede varnosti.
666
Uporabniški avatar
srcnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 302
Pridružen: Če Jan 17, 2008 8:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Prebold

TribesMan napisal/-a:
aaxxx napisal/-a:Sploh če vzamemo v obzir da Renault ni nikoli slovel po kakem dobrem plehu.
Ko sem se zadnjič naslonil na havbo moje 147 me je skor kap... Tko mehk pleh sem videl samo še na Hondi, če seveda odštejem Cliotove blatnike ki so plastični... :/

Drgač pa glede NCAPa Twingota, lahko probamo kako se obnese crash med 850kg težkim Twingom in 1300kg Težko 147... Upam stavit kdo bo darovalec organov... ;)

Emmm, tole si poglej: http://youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

Tule pa jasno vidiš, da masa avta ne vpliva na njeno varnost...

Vem da nista twingo pa alfa 147, sam je pa podobno David vs. Goljat
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Street alfa, ni treba da vse kar vidiš vzameš za suho zlato. To kar je tukaj prikazano je to da je 20 let stara tehnologija proti današnji totalno za en drek. Tist volvo bi po današnjih standardih dobil 0 točk...
Verjemi da bi bil tale modus hudo na slabšem če bi se zaletel v nekaj "primerno trdnega" na drugi strane ne pa v čigumi.

NCAP zvezdice se podeljujejo na osnovi crasha s "primerljivim" avtomobilom. Torej testirajo crash twingota z modelom "avtomobila" ki ima enako težo kot ta twingo. Recimo 850kg. Če se zaletava dvotonska limuzina je na drugi strani 2 tone betona. In verjami da bi twingo če bi v njega priletelo nekaj kar ima dvakratno težo, temu primerno bolj najebal.
147 res ni nevemkak biser v varnosti, vendar ne mislit, da teža nima nikakršnega vpliva...
Gibalna količina je še vedno zakon.
Sicer pa po drugi strani, lahko narediš popolnoma togo kletko, ki se ne bo popolnoma nič deformirala ko se boš zaletel, kot posledico boš pa dobil razsuto notranjost potnikov... če razumeš kaj mislim...
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Tudi to je lepo prikazano v testu, ki ga je z malčkom Smartom opravil top gear. Pri veliki hitrosti je kletka avtomobila ostala relativno cela, kaj bi bilo pa z notranjimi organi potnikov je pa veliko vprašanje.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
srcnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 302
Pridružen: Če Jan 17, 2008 8:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Prebold

TribesMan
kot prvo sem video dal samo zato, da bi ovrgel teorijo: težje kot je, bolj je
varno

kot drugo fora teh avtov ni v tem, da imajo toge karoserije zaradi varnosti??? Če bi si vsaj pogledu cel izrezek je lepo vidno, da se prenesejo sile po straneh avta in raje to zvijejo kot pa, da se spredaj toliko deformira avto.

tretje te citiram:
NCAP zvezdice se podeljujejo na osnovi crasha s "primerljivim" avtomobilom.

tule sem se pa že vprašal kolk si sploh star???
Mislim a še nikoli nisi vidu kako zgleda NCAP crash test?

Kar se pa tiče čigumija, suhega zlata in ostalo: Predvidevam, da si naredil gimnazijo in nato kakšno ekonomsko fakulteto, ker vidim, da poznaš zakon o gibalni količini, vendar nimaš pojma kaj ta zakon v življenju in pri realnih trkih pomeni.
Za konec še en nasvet: Ni vse v naravi takšno kot si se v šoli naučil in vedi, da če si imel 2 leti fiziko še ne pomeni, da si izvedenec za trke avtomobilov.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sicer pojma nimam kaj si hotel povedat, o moji izobrazbi pa prosim ne razpredaj, ker si falil v vseh pogledih, če si slučajno psiholog, premisli če si pravi za ta posel, če nisi, prepusti analize komu drugemu. Sploh pa moja izobrazba nima nobene veze s to temo.
Star sem pa 25, ker si ravno vprašal.
tretje te citiram:
NCAP zvezdice se podeljujejo na osnovi crasha s "primerljivim" avtomobilom.
Če slučajno nisi uspel razbrati, kaj sem hotel povedati. Ti z veseljem povem še enkrat. Primerljive rezultate na NCAPu lahko gledaš samo med avtomobili istega razreda. Bolj po domače, 5 zvezdic pri Cliotu niti slučajno ne pomeni da je avto po varnosti primerljiv z Laguno ki ima ravno tako 5 zvezdic.
Oziroma še bolj po domače. Če ima clio 1000kg v voziček ki se zaletava v avto ki simulira bočni trk, naložijo 1000kg betona, pri laguni ki ima pa 1500kg pa je tega betona 1500kg.
Lestvica za ocenjevanje zvezdic pa je pri obeh avtomobilih enaka. Kar je seveda narobe in zavajajoče. Kar seveda pomeni nekaj podobnega kot da bi smučarju ki zmaga v "evropskem" pokalu podelili naziv svetovnega prvaka...

Fora avtov pri crashu pa je v tem da ohrani prvotno obliko tam kjer so potniki, ki jih je treba zavarovati (togi del) in omogočiti kontrolirano zmečklivost in porazdelitev sile na dele kjer potnikov ni (nos, zadnji konec...)

Video je seveda poučen, je pa po svoje zavajajoč. Ker bodimo pošteni, kdaj nazadnje pa si na cesti videl 15 let starega volvota? Oziroma koliko je takih avtomobilov v primerjavi z modusi. Že cenovna razlika ni poštena.
Vzeli naj bi nekaj spodobno starega, kar je bilo narejeno v NCAP času. Oziroma še bolje naj nekdo vzame Twingota l93 in laguno l93... pa da vidmo. Oba avta sta prišla na trg isto leto. In mislim da sta bila oba ocenjena zelo podobno... okoli 3*
Uporabniški avatar
srcnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 302
Pridružen: Če Jan 17, 2008 8:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Prebold

Bi se še enkrat lahko razpisal, pa mi ni do kreganja...

Bolje da pustima, konec koncev sma itak oba alfista...

:steering:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Enkrat ob eni pijači mogoče ;)
Uporabniški avatar
srcnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 302
Pridružen: Če Jan 17, 2008 8:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Prebold

Velja :)
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Tako je treba, fantje, pohvalno! =D>
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Odgovori
  • Informacija