Vprašanje za možne poznavalce dCi-ja v Renaultih.
Sodelavec ima avto iz naslova, letnik je tam nekje 2004/05, zadevca ima 74kW, nekaj čez 100 kkm, uvožena iz Francije in seveda ima probleme.
1. občasno se mu prižga lučka STOP, ko na polno pospešuje (malce še manjka do rdečega polja na obratomeru)
2. najnovejša pa je, da noče vžgat: motor vrti a ni ne duha, ne sluha, da bi potegnil. Nekajkrat se je še prižgalo obvestilo Injection fault. Sicer je potem v desetem poskusu vžgal in deloval čisto normalno. Seveda ko ga je pripeljal do servisa je normalno vžigal.
3. preden ga je peljal na servis je dotočil nafto in kazalec sploh ni reagiral. Premaknil se je šele ko je po nekaj urah poskusil zadevo ponovno vžgat.
No in končno - servis je dal diagnozo: 2 fuč šobi - 2x 500€ , sicer baje obstajajo obnovljene (cca 200€komad) a še ne ve kako je z garancijo.
Vprašanje pa se glasi ali so res te šobe potrošni material na dCi-jih, ker glede na simptome bi se jaz prej posvetil čiščenju tanka, vodov in nizkotlačnoi črpalki, ter seveda sesalnega dela (EGR, lopute, ...) kot pa menjal šobe?