Renault Laguna Coupe

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

tito156 napisal/-a:Imaš prav. Tole zame ni (klasičen) kupe.
zato ker imata okvirje okoli stekel? ti pa maš stroge kriterije :oops:
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Glej, vsak ima svoje mnenje. Kar se mi zdi ok.

Včasih je veljalo, da je edini pravi kupe lahko pač samo takšen. Zadnjih petnajst, dvajset let pa je že trg tako nasičen, da se izumljajo vedno novi avtomobilski razredi. Poglej samo, kaj vse izumlja Bmw...
In jaz trdim samo to, da se beseda Coupe neupravičeno preveč uporablja. Enako kot na primer 'sport' pri Mazdi 2, pa ima dodana le alu platišča in par nalepk...

In ravno tvoj prvi primer je neprimeren, ker Bmw ta model nikoli ni prodajal kot kupe, ampak le dvovratno limuzino. Šele naslednja generacija trojke je bil pravi kupe. Fiat pa vsaj od daleč deluje pristen... :)

Drugače pa kakor komu paše. Če je na primer Brera kupe, potem je Yugo 45 tudi. :mrgreen:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Torej če tko pogledamo tole je coupe:

Slika

In tole ni coupe:

Slika

=D> #-o
Zadnjič spremenil TribesMan, dne Če Mar 05, 2009 5:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Slika
[/img]
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Vsi ga poimenuje(m)o kupe razen tukaj pri nas ne ko smo taki strokovnjaki...
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Poglejte, kakor komu paše. Vsi ti avtomobili so enkratni. Tako Brera kot Subaru, Bmw... Vse bi imel.

A za mene (in verjetno še koga) je originalna oblika kupeja samo ena. In če bom hotel pravega kupeja, si sigurno ne bom kupil trivratne kombilimuzine, klasične limuzine ali celo kombija.

Če bi danes kupoval novega, bi tako izbiral na primer med A5, Laguno Coupe, BMW 3 coupe, ipd. Vsekakor pa ne neke (za moje pojme) čudne 'kupeje', kot so X6 in drugi podobni zvarki. Čeprav so mi vsi všeč, samo z kupeji nimajo dosti skupnega...

Še enkrat: to je samo moje mnenje!
birdy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1110
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:31 pm

alfa_samec napisal/-a: sicer pa nevem zakaj pri renaultu tole zadevo ("4 kolesni volan") obešajo na tako velik zvonec...ok, razumem da so ljudje neumni in mislijo da je vse kar je na TV-ju rečeno resnično in absolutno res, ampak da pa praviš, da je to prvi avto, ki ima tak sistem je pa res zadnja kaplja v morje....
ja ker razen preludke iz glave ne vem ker avto bi se mel tole*....

*tole=zavijanje z vsemi kolesi, pa ceprav volan zadej nima neke neposredne veze

drgac pa : ce so testi na netu REALNI, kapo dol pred renojem, ker tole resnicno dela
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Aktivno - prelude
pasivno - gtv
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

birdy napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a: sicer pa nevem zakaj pri renaultu tole zadevo ("4 kolesni volan") obešajo na tako velik zvonec...ok, razumem da so ljudje neumni in mislijo da je vse kar je na TV-ju rečeno resnično in absolutno res, ampak da pa praviš, da je to prvi avto, ki ima tak sistem je pa res zadnja kaplja v morje....
ja ker razen preludke iz glave ne vem ker avto bi se mel tole*....

*tole=zavijanje z vsemi kolesi, pa ceprav volan zadej nima neke neposredne veze

drgac pa : ce so testi na netu REALNI, kapo dol pred renojem, ker tole resnicno dela
Fifth gear kritizira občutek na volanu, a to je pač renault in občutek na volanu imajo redki renoji.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
q_verde
Alfist
Alfist
Prispevkov: 485
Pridružen: Pe Apr 02, 2004 9:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: celje

bass napisal/-a: Fifth gear kritizira občutek na volanu, a to je pač renault in občutek na volanu imajo redki renoji.
sem jo probal peljat. zanimiva zadevca. nas sluzbeni partner iz avstrije si jo je nabavil, pa smo jo ob eni priliki sprobali. za kaj vec obcutkov, bi bilo treba avto bolj stestirat, a za prve vtise dovolj. volana se moras definitivno navadit. obcutek je vsaj na zacetku malo cuden!
najprej sem lagunco peljal malo po parkplacu: volan se zdi kar direkten in za moje pojme dobis dovolj informacij izpod koles, ceprav se mi zdi, da pri moji alfici bolj cutim cesto. preseneti pa to, da kljub temu, da je avto velik (vozil sem grandtoura gt dizla 180KM/400 Nm), se je v pocasnih kratkih zavojih obnasal kot kak mali gokart (clio, twingo naprimer). pri visjih hitrostih sem ga bolj malo vozil, tako da stirikolenega volana nisem kaj dosti sprobal, obcutek pa vseeno ostaja dober, saj zadek kar dobro sledi nosu. za kaj vec bi potreboval vec casa in mogoce coupeja z mocnejso masino, saj je ta >>krava<< kljub zelo solidnemu dizlu s 180KM pretezka (skoraj 1600kg + 4 osebe v avtu).

upam, da bo hitro kaka moznost voznje GT cuopeja z bencinskim turbacem (204KM/1428kg). ta zna biti zelo zanimiv! ali pa mogoce celo initiale z 3,5 litrsko masinco in 240KM!
crna alfa 145 1,6 16V TS (bivsa '00)
rdeca 156 M-JET (bivsa '05)
siv bmw 320d e91 ('06)
cresh
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Avg 17, 2008 7:05 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Alfaspider napisal/-a:Aktivno - prelude
pasivno - gtv
in kakšen je pasivn?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pasivno zavijanje z zadnjimi kolesi ima danes večina avtomobilov ki ima zadaj MultiLink obese. Gre se zato da kolesa rahlo zavijajo levo desno glede na razporejanje teže avtomobila v ovnikih... Tudi 156/147/GT imajo t.i. pasivno zavijanje... Sicer zadeva ni primerljiva z tem kar ima Laguna, nekaj pa je :D
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

cresh napisal/-a:
Alfaspider napisal/-a:Aktivno - prelude
pasivno - gtv
in kakšen je pasivn?
deluje na principu centrifugalne sile, podrobneje razloženo maš tu:

"Its geometry and bushings were set such that it could generate passive rear wheel steering in corners. In the initial phase of cornering, the centrifugal force steered the rear wheels in opposite direction to the front wheels in order to sharpen the turn-in. Then, as centrifugal force continue to build up through the corners, the rear wheels steered in the same direction as the front wheels to stablize the car.

Thanks to this advanced suspension, the GTV steered and gripped as well as the contemporary BMW 3-Series coupe, which was unquestionably an achievement for a front-drive coupe. The GTV was also praised for its quick and communicative steering."

vir: http://www.autozine.org/Classiccar/html/Alfa/GTV.html
Odgovori
  • Informacija